ربات ChatGPT قیمت پولکادات (DOT) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

ربات ChatGPT قیمت پولکادات (DOT) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!

بازار گسترده‌ تر کریپتو اخیراً شاهد یک رشد شگفت‌ انگیز بوده است که چندین ارز دیجیتال را به سمت قیمت هایی سوق داده است که در یک سال گذشته مشاهده نشده است.

در کمتر از دو ماه، بیت کوین (BTC) از 25000 دلار به بیش از 41000 دلار رسید و قیمت آن تقریباً دو برابر شد، در حالی که اتریوم (ETH) به اوج هایی رسید که از اوایل سال 2022 مشاهده نشده بود.

فراتر از غول های کریپتو، آلت کوین های متعددی عملکرد چشمگیری از خود نشان داده اند، به ویژه سولانا (SOL) که با افزایش خیره کننده 220 درصدی در چند هفته توجه را به خود جلب کرد.

در میان خوش‌ بینی دوباره، آلت‌ کوین پیشرو دیگری که مورد توجه سرمایه‌ گذاران قرار گرفته است، پولکادات (DOT) است که از حدود 3.6 دلار در اواخر اکتبر به 6.8 دلار در 18 دسامبر افزایش یافت و تقریباً دو برابر شد.

چارت ماهانه پولکادات

از آنجایی که گمانه زنی ها در مورد آینده پولکادات (DOT) در جامعه کریپتو به گوش می رسد، سایت فینبولد از ربات ChatGPT هوش مصنوعی (AI) کمک گرفت تا به دنبال دیدگاهی در مورد جایگاه این ارز دیجیتال در ابتدای سال 2024 باشد.

پیش بینی ربات ChatGPT در مورد قیمت پولکادات (DOT)

ربات هوش مصنوعی ChatGPT با استناد به عوامل مختلفی که به سرعت در حال تغییر هستند که بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند، از ارائه پیش‌ بینی خاصی برای مسیر قیمت کوتاه‌ مدت DOT خودداری کرد. اینها شامل احساسات بازار، تحولات نظارتی و رویداد های کلان اقتصادی است.

ربات هوش مصنوعی اذعان کرد که ایجاد فشار خرید پولکادات توسط سرمایه گذاران و رالی اخیر تحسین برانگیز است، “اما اینکه آیا این روند تا سال 2024 ادامه خواهد داشت یا خیر، نامشخص است.

عواملی مانند نرخ پذیرش، پیشرفت‌های فناوری، مشارکت‌ها و شرایط کلی بازار نقش اساسی در تعیین مسیر آینده قیمت پولکادات دارند. علاوه بر این، رویدادهای خارجی مانند تحولات نظارتی یا تغییرات کلان اقتصادی می‌توانند بر قیمت ارزهای دیجیتال و کل صنعت کریپتو تاثیر بگذارند.

پیش بینی ربات ChatGPT در مورد پولکادات

پیش بینی قیمت پولکادات توسط ربات هوش مصنوعی دیگر (Google Bard)

در همین حال، راه حل مولد هوش مصنوعی Alphabet، به نام Google Bard، پیش بینی های دقیق تری را برای DOT ارائه کرد.

ربات گفت سه سناریو بالقوه برای مسیر قیمتی کوتاه مدت این آلت کوین وجود دارد که شامل حالت روند صعودی، خنثی و نزولی می شود.

نکته قابل توجه، ابزار هوش مصنوعی می‌گوید اگر خوش‌ بینی در بازار کریپتو باقی بماند و بیت کوین و اتریوم به روند صعودی خود ادامه دهند، “می‌تواند بر روند آلت کوین هایی مانند پولکادات تاثیر بگذارد”.

این خوش‌ بینی را می‌توان با پیشرفت‌های مثبت در صنعت، مانند افزایش پذیرش نهادی یا راه‌ اندازی پروژه‌ های جدید هیجان‌ انگیز در شبکه پولکادات، تقویت کرد.

در این صورت، قیمت DOT می تواند تا 1 ژانویه 2024 به 7.92 دلار یا بالاتر برسد که حاکی از افزایش احتمالی حدود 20 درصدی نسبت به سطح فعلی آن است.

پیش‌بینی‌های Google Bard در مورد پولکادات

از سوی دیگر، بازار می‌تواند وارد یک دوره تثبیت شود که موجب می شود قیمت ارز دیجیتال DOT در یک محدوده رنج نوسان داشته باشد. بارد گفت، در نهایت، اصلاحات غیر منتظره بازار که می تواند دستاوردهای اخیر بیت کوین و اتریوم را از بین ببرد، بر آلت کوین ها نیز تاثیر میگذارد و به طور بالقوه DOT را به 5.28 دلار یا کمتر کاهش می دهد.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاظمی
کاظمی
4 ماه قبل

کیف پول مناسب پولداکات چیه؟

Negar
Negar
4 ماه قبل

سلام چطوری میتونم یه منابع ارزی DTC رابه یه اکانت دیگه انتقال بدم ایااپلیکشنی برای انتقال منابع ارزیDTC وجود دارد که بتونم جابجا کنم ؟

رضا
رضا
4 ماه قبل

ربات نرمال چت جی پی تی از سال 2020 بروزرسانی نشده ، چجوری میتونه حدس بزنه قیمت های اینده رو؟