بیت کوین پادشاه رمزارزها

بیت کوین پادشاه رمزارزها است و ماندگار خواهد بود

برخی از مناطق ممکن است بخواهند ارز رمزپایه بیت کوین را ممنوع کنند، اما کارشناسان صنعت معتقدند BTC جزوی از زندگی روزمره شده است و ماندگار خواهد بود.

در حالی که کشورهایی مانند السالوادور با آغوشی باز از بیت کوین استقبال کرده اند، مناطق دیگر در تلاش برای ممنوعیت قانونی ارز دیجیتال هستند. اگرچه ممکن است اینگونه باشد، اما برخی از کارشناسان صنعت معتقدند که ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) برای همیشه حضور خواهد داشت.

به عنوان مثال، طی مصاحبه اختصاصی در رابطه با این موضوع در مراسم بیت کوین 2021 در میامی، Yoni Assia، مدیرعامل eToro، به کوین تلگراف گفت که وی بیت کوین را “پادشاه رمز ارزها” می داند، و خاطر نشان کرد که محبوب ترین ارز دیجیتالی است که تبدیل به بخشی از زندگی متداول شده است و ماندگار خواهد بود:

باعث تعجب من است اگر طی سه تا پنج سال آینده افزایش قابل توجهی در قیمت بیت کوین مشاهده نکنیم، زیرا هنوز 5 میلیارد نفر در جهان وجود دارند که اساساً ارز محلی ندارند.

با این حال برای اینکه این رویا به واقعیت تبدیل شود، گای هیرش، مدیر ارشد اجرایی eToro ایالات متحده، در مصاحبه با Cointelegraph گفت که مردم باید به ویژگی غیرمتمرکز پول اعتقاد داشته باشند:

من فکر می کنم که در مسئله اخلاقی بیت کوین و آموزش مردم و جواب به اینکه کار درست چیست این است که اساساً دولت و پول را جدا کنیم. در نهایت چشم اندازی ایجاد می شود که همه ما آرزوی آن را داریم.

مقررات: پیوند دنیای قدیم با دنیای جدید

به منظور آماده سازی برای آینده غیرمتمرکز، Assia اشاره کرد که eToro در حال ایجاد پلی بین امور مالی سنتی و صنعت رمزنگاری است. به همین ترتیب، او توضیح داد که ترکیبی از دارایی ها و اوراق قرضه و سهام رمزارزها مهم است.

او همچنین خاطر نشان شد:

اکثر مشتریان ما هم ارز دیجیتال و هم سهام موجود در پلتفرم را معامله می کنند. من فکر می کنم این قطعاً روندی است که در آینده شاهد ادامه آن خواهیم بود.

Assia در ادامه اشاره کرد که خوب است سایر موسسات نیز به فضای رمز ارزها وارد شوند، به ویژه هنگامی که نوآوری در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای در میان باشد:

در حال حاضر دیفای کمی به کشور بی قانون شباهت دارد. بدون مقررات است، اما دارای بسیاری از نوآوری های شگفت انگیز می باشد. من فکر می کنم ما شاهد این خواهیم بود که بسیاری از این نوآوری ها وارد موسسات مالی سنتی یا تحت نظارت شرکت های متمرکز می شوند تا بتوانند این نوآوری را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه دهند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments