آیا تاریخ برای بیت کوین تکرار می شود؟ | احتمال شروع رالی گاوی BTC براساس 2 شاخص

آیا تاریخ برای بیت کوین تکرار می شود؟ | احتمال شروع رالی گاوی BTC براساس 2 شاخص

تکرار تاریخ خود خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال افزایش قیمت بیت کوین هستند. بیت کوین (BTC) هفته گذشته با کاهش تقریباً 12 درصدی، یک خط روند کلیدی بازار نزولی را از دست داد، اما سایر داده‌های نموداری برای گاوها از یک رالی صعودی خبر می دهند.

همانطور که توسط کاربر محبوب توییتر Dave the wave در 24 آگوست اشاره کرد، میانگین‌های متحرک بلندمدت (MAs) در شرف تکرار رفتار کلاسیک صعودی هستند.

احتمال شروع رالی صعودی توسط گاوها

قیمت بیت کوین در آخر هفته عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد زیرا به پایین ترین سطح خود رسید که از اواخر جولای مشاهده نشده بود. از آن زمان تاکنون، 21000 دلار تنها حمایت ضعیفی را ارائه کرده است، و ترس از رسیدن به پایین ترین سطح جدید وجود دارد.

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که یکی از تلفات این رکود، MA 200 هفته‌ای بود، سطحی که از مقاومت به حمایت در ماه قبل تغییر کرده بود.

اکنون پشت سر هم و بدون چالش میانگین متحرک 200 هفته ای حکمی را در مورد کمبود تقاضا در بیت کوین ارائه می دهد.

میزان FOMO که در 2 هفته گذشته در طول رالی 25 هزار دلاری روی CT دیدیم بی سابقه است. تحلیلگر Venturefounder پس از شکست MA 200 هفته ای به عنوان حمایت، خلاصه کرد: این رالی گاوی تقریباً باید اجرا شود.

با این حال، مشاهده رفتار میانگین متحرک 50 و 100 هفته ای نشان می دهد که ممکن است همه چیز از بین نرود. Dave the Wave در تاپیک توییتری خود نشان داد که اولی در شرف عبور از دومی است – و در گذشته، این با رشد قیمت پایدار دنبال شده است.

او در نظرات همراه نوشت: میانگین متحرک 1 ساله بیت کوین اکنون طبق مرحله اصلاحی پس از یک دور زدن سوداگرانه از میانگین متحرک 2 ساله عبور می کند.

از دیدگاه تکنیکالی خوب به نظر می رسد …. بدون توجه به احساسات. کسانی که در این سطوح خرید می زنند قبلاً خوب عمل کرده‌اند.

میانگین متحرک 2 ساله

وی افزود که پنج ماه قبل، همان جفت MA به درستی روند نزولی بازار ورودی را ارزیابی کرده بودند که باعث شد BTC/USD در ماه ژوئن به پایین ترین سطح کلان 17600 دلاری برسد.

چارت هفتگی قیمت بیت کوین

رسیدن به پایین ترین سطح چرخه Pi

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بیش از یک مکانیسم نمودار مبتنی بر میانگین متحرک وجود دارد که سیگنال رسیدن به کف را در تابستان امسال چشمک می زند.

اندیکاتور کلاسیک Pi Cycle Top، که در طول تاریخ بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است، در ماه جولای سبز شده بود و این ایده را تقویت می کرد که 17600 دلار ژوئن واقعاً یک کف چند ساله بود.

با این حال، در به‌روزرسانی Pi در این هفته، مایلز جوهال، مفسر تأیید کرد که گاوها باید به سطوح بالاتر برسند تا وضعیت موجود را مطلوب نگه دارند.

شاخص Pi Cycle Top

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments