آیا بازار خرسی سال 2022 به پایان رسیده است؟ | کارشناسان این زمان را پیشنهاد می کنند

آیا بازار خرسی سال 2022 به پایان رسیده است؟ | کارشناسان این زمان را پیشنهاد می کنند

بازار دارایی های دیجیتال جهانی است که همچنان زیر چنگال خرس ها معامله می شود زیرا بزرگترین ارز دیجیتال هنوز مقاومت سختی برای افزایش قیمت دارد. کارشناسان پیشنهاد کرده اند که می توان با ردیابی چرخه های 2014 و 2018 پایان بازار خرسی را پیش بینی کرد.

آیا بازار نزولی کریپتو برای طولانی مدت ادامه دارد؟

قیمت بیت کوین (BTC) در 7 روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است. داده ها نشان می دهد که این کاهش بیت کوین به مدت 286 روز ادامه داشته است. قیمت بیت کوین در بحبوحه این بازار نزولی کریپتو نسبت به بالاترین سطح خود حدود 70 درصد کاهش یافته است.

این گزارش نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین نشانه‌های بهبود ضعیفی را نشان می‌دهد. هفته گذشته، بیت کوین نتوانست سطح قیمت 25 هزار دلار را بشکند. با این حال، همچنین نتوانست روند صعودی قوی خود را در سطح حمایت 22.5 هزار دلار حفظ کند. و بیت کوین به زیر سطح قیمت 20.7 هزار دلار سقوط کرد.

این شرکت افزود که سطح پشتیبانی 20.7 هزار دلاری از 18 جولای سه بار مجدداً آزمایش شده است. بیت کوین دارای منطقه حمایت حدود 19 هزار دلار است که در سال اوج تاریخی سال 2017 محسوب می شود.

پس از مقایسه این چرخه با سال‌های 2014 و 2018، داده‌ها نشان می‌دهند که 12 تا 13 ماه پس از شروع بازار نزولی کریپتو روند نزولی ادامه داشته است. این باعث شد که بازار حدود 84 درصد کاهش یابد. کارشناس خاطرنشان کرد که اگر تاریخ تکرار شود، می توان تا پایان سال 2022 کف قیمت را ثبت کرد.

آیا قیمت بیت کوین افزایش می یابد؟

با این حال، این بار بازار کمی در حالت متفاوتی قرار دارد. این نشان می‌دهد که الگو سقف دو قلو سال گذشته در آوریل و نوامبر هرگز قبلاً دیده نشده بود. در همین حال، بازار نزولی 2018 شاهد نوسانات فشرده برای یک دوره زمانی طولانی بود. به مدت 140 روز ادامه یافت و قیمت بیت کوین در محدوده 6 تا 7 هزار دلار معامله شد.

کارشناس خاطرنشان کرد: همین تمایل را می توان در روند حرکت امروز بازار مشاهده کرد. قیمت بیت کوین در محدوده قیمتی نزدیک به 20 هزار دلار برای حدود 70 روز معامله می شود.

بیت کوین در زمان انتشار با میانگین قیمت 21437 دلار معامله می شود. BTC حجم معاملات 24 ساعته ای در حدود 31.5 میلیارد دلار دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments