سوزاندن 1.6 میلیارد توکن لونا کلاسیک در بایننس | دلیل افزایش قیمت LUNC

سوزاندن 1.6 میلیارد توکن لونا کلاسیک در بایننس | دلیل افزایش قیمت LUNC

بایننس 1.6 میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) را در هشتمین مرحله از مکانیسم توکن سوزی می سوزاند و مقدار کل توکن های سوزانده شده را به بیش از 30 میلیارد می رساند.

بایننس، بزرگترین صرافی رمز ارز جهان، 1.6 میلیارد توکن LUNC را در هشتمین مرحله از مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک سوزاند. انجمن Terra Luna Classic در مجموع بیش از 52.5 میلیارد توکن LUNC را سوزانده است که بایننس 58٪ لونا کلاسیک سوزانده شده است.

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در 24 ساعت گذشته در انتظار مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس جهش 3 درصدی داشته است. قیمت LUNC در حال حاضر 0.000126 دلار معامله می شود.

خرید و فروش لونا کلاسیک

30 میلیارد توکن LUNC سوزانده شده در بایننس 

طبق تراکنش های توکن سوزی، بایننس 1.612 میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) را به آدرس کیف پول مرده ارسال کرده است که به کاهش عرضه LUNC در گردش کمک کرد. با آخرین توکن سوزی، بایننس در مجموع بیش از 30.5 میلیارد توکن Terra Classic را از کارمزد معاملات اسپات و مارجین سوزانده است.

دسته هشتم از مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک برای دوره 28 فوریه تا 30 مارس 2023 است. صرافی ارز دیجیتال توکن سوزی هفتگی لونا کلاسیک را به ماهانه تغییر داد تا بهتر سازماندهی شود و هزینه ها کاهش یابد.

کاهش توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس به دلیل سوزاندن 50 درصد از کارمزدهای معاملاتی LUNC و مارجین به جای 100 درصد است. این امر پس از تصویب پیشنهاد 10983 توسط جامعه برای تامین مالی استخر جامعه با 50 درصد از مالیات 0.2 درصدی به جای 10 درصد برای توسعه درون زنجیره ای اتفاق افتاد.

در 2 مارس، بایننس 8.85 میلیارد لونا کلاسیک (LUNC) را سوزاند، که نشان دهنده بازگشت رسمی توکن سوزی LUNC  در بایننس پس از 3 ماه به جامعه Terra Luna Classic است. صرافی کریپتو با بیش از 30.5 میلیارد توکن LUNC بزرگترین مشارکت کننده در کمپین توکن سوزی LUNC است.

علیرغم اینکه مشتاقانه منتظر رویدادهای عظیم توکن سوزی بودند، جامعه پیشنهادهای مربوط به افزایش میزان توکن سوزی را رد کرد. برخی نگرانند که بایننس بتواند مکانیسم توکن سوزی LUNC خود را کنار بگذارد یا درصد توکن سوزی را مشابه کاهش توکن سوزی کارمزد معاملات LUNC به 50 درصد زودتر کاهش دهد.

افزایش 3 درصدی قیمت لونا کلاسیک 

با آخرین توکن سوزی بایننس، قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد افزایش یافته است. قیمت LUNC در حال حاضر 0.000126 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000119 دلار و 0.000126 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 15 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش اندک علاقه سرمایه گذاران است.

لونا کلاسیک (LUNC) پس از رالی صعودی در دو ماه گذشته، نتوانست در ماه مارس حرکت صعودی ایجاد کند. در حال حاضر جامعه به سمت هدف خود در ارتباط با هوش مصنوعی حرکت می کند. ادوارد کیم، توسعه‌ دهنده اصلی، به تبدیل Terra Classic به یک زنجیره هوش مصنوعی اشاره کرد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهزاد
بهزاد
1 سال قبل

اینهمه ارز اخه ادم باید دیوانه باشه اینهمه مدت پول بخوابونه خخخخخخ

محمد جفری
محمد جفری
1 سال قبل

😍😍😍😍😍

سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

شانش نداریم به خدا قیمت بااین توکن سوزی ها تا میره کمی بالا باکله برمیگرده ازجای اولش پایین تر

مهدی
مهدی
1 سال قبل

پیش بینی شما از قیمت چیه