کیف پول ارز STEEM

کیف پول ارز STEEM | بهترین کیف پول استیم کدام است؟

اگر قصد دارید ارز Steem بخرید یا ارز دیجیتال خود را با این دارایی دیجیتال مبادله کنید، قطعاً باید برای خود یک کیف پول قابل اعتماد تهیه کنید که در آن کوین های Steem شما ایمن باشد. برای این منظور در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول ارز STEEM بپردازیم.

ساخت کیف پول ارز STEEM

اگر تصمیم گرفته اید که توکن های Steem خود را از کیف پول داخلی صرافی به یک کیف پول رمزنگاری خصوصی منتقل کنید کاری بسیار منطقی است چرا که حساب ها در صرافی ممکن است هک شوند. در حقیقت، هنگام ذخیره ارز ها در یک کیف پول ارز STEEM، شما تنها فردی هستید که به دارایی های دیجیتال دسترسی دارد و تنها شخصی که کلید خصوصی کیف پول را در اختیار دارد. از این رو دارایی های دیجیتال شما امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

هنگام ایجاد یک کیف پول شخصی، یک آدرس کیف پول دریافت خواهید کرد که به عنوان حساب بانکی شخصی شما عمل می کند، بنابراین شما را قادر می سازد هر زمان که خواستید وجوه خود را بدون درخواست اجازه شخص ثالث دستکاری کنید. در ادامه، به معرفی 5 کیف پول ارز استیم برای نگهداری توکن های STEEM خواهیم پرداخت.

💠 خدمات خرید و فروش ارز STEEM توسط سایت پی 98 به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با ارز استیم (Steem) می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

نام کیف پولپلتفرم های پشتیبانی شدهرابط کاربری نوع کیف پول
eSteemموبایل (اندروید و آی او اس)سادهنرم افزاری
Steemitتحت وبسادهنرم افزاری
Vesselدسکتاپسادهنرم افزاری
CLIدسکتاپسادهنرم افزاری

کیف پول eSteem

eSteem یک کیف پول موبایل است که به طور خاص برای توکن STEEM در نظر گرفته شده است و برای دانلود در گوگل پلی و اپل استور در دسترس است که به شما امکان ارسال، دریافت و ذخیره کوین های استیم را می دهد. نسخه ی دسکتاپ این کیف پول نیز اضافه خواهد شد. eSteem یک کیف پول کاربرپسند است که می تواند به افراد کمک کند به مطالب و پست های وبلاگ دسترسی داشته باشند و در کنار آن کوین های Steem را ذخیره کنند. بنابراین، حتی برای مبتدیان نیز مناسب است و همچنین یکی از بهترین کیف پول‌ های اندروید است. این کیف پول به حساب پلتفرم Steemit شما وصل می شود، بنابراین باید از رمز عبور و کلیدهای خصوصی حساب Steemit خود استفاده کنید. این حتی به عنوان یکی از بهترین کیف پول های آی او اس در نظر گرفته می شود.

کیف پول Steemit

Steemit یک کیف پول آنلاین برای ارز استیم است که دارایی های شما بسیار امن تر از هر وب سایت سنتی است. این وب سایت کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می کند که می توانید از طریق منوی تنظیمات به آنها دسترسی داشته باشید. داشتن یک رمز عبور ایمن برای حساب خود بسیار مهم است که در صورت گم شدن، می توان آن را با عبارت عبور بازیابی کرد. حدود 3.5 روز طول می کشد تا ارز STEEM از کیف پول خارج شود و ساخت این کیف پول رایگان است.

کیف پول Vessel

Vessel یک کیف پول دسکتاپ است که می توان آن را در رایانه خود بارگیری کرد. کیف پول Vessel یک کیف پول Lite Client است زیرا لازم نیست کل بلاک چین را در رایانه خود دانلود کنید. کلیدهای خصوصی در خود کیف پول ذخیره می شوند و آن را ایمن می کنند. هر زمان که کوین ها را از کیف پول Vessel ارسال می‌ کنید، حتی کلیدهای خصوصی نیز هرگز به بلاک چین ارسال نمی‌ شوند. کیف پول Vessel کاربر پسند است بنابراین برای مبتدیان نیز مناسب است و می تواند به عنوان یکی از بهترین کیف پول های دسکتاپ در نظر گرفته شود.

کیف پول CLI

می توانید کیف پول CLI را روی دسکتاپ خود دانلود کنید، که می تواند به عنوان یکی از امن ترین راه ها برای ذخیره توکن های STEEM شما در نظر گرفته شود. از آنجا که باید کلاینت بلاک چین را دانلود کنید، می توانید مستقیماً با کیف پول Steemit Web متصل شوید. یکی از مشکلات این کیف پول این است که CLI برای مبتدیان طراحی نشده است و کاربران باید کمی از برنامه نویسی کامند لاین (Command Line) بلد باشند. درست مانند eSteem، شما باید کلید را از پلتفرم Steemit وارد کنید، از این رو CLI بهترین کیف پول‌ ارز استیم در نظر گرفته می‌ شود.

کیف پول کاغذی استیم

هنگامی که می‌ خواهید توکن‌ های استیم را با خیال راحت ذخیره کنید، کیف پول کاغذی Steem نیز می‌ تواند یکی از گزینه‌ ها باشد. این یک نوع پایه کیف پول است که در آن اطلاعات و داده های خود را روی کاغذ می نویسید. از آنجایی که آنها به اینترنت متصل نیستند، آنها را در برابر هک یا سرقت مقاوم می کند. کیف پول کاغذی Steem یک کیف پول سرد است زیرا به صورت آفلاین ذخیره می شود. این ممکن است یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری استیم برای سال 2020 باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments