کسب ذرامد از شیبا

رونمایی شیبا اینو از اولین مرحله “DOGGY DAO” | قدرت در دست دارندگان توکن SHIB

توسعه دهندگان توکن رمزنگاری شیبا اینو ($SHIB) الهام گرفته از میم (شوخی اینترنتی) از اولین مرحله سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) برای توانمندسازی دارندگان توکن $SHIB پرده برداری کردند.

مرحله اول راه اندازی این سازمان DAO به دنبال ارائه قدرت و کنترل بیشتر به جامعه است. بدین صورت هولدر های این توکن اکنون تصمیم خواهند گرفت که کدام پروژه ها و جفت های رمزنگاری در ShibaSwap WOOF Pools لیست شود.

دارندگان SHIB در مورد نحوه تخصیص توکن های BONE حرف آخر را خواهند زد

اعضای جامعه و هولدرهای ارز شیبا در مورد نحوه صدور توکن های BONE در میان این پروژه ها در صرافی غیرمتمرکز حرف آخر را خواهند زد. کاربرانی که فرم استیک شده توکن های بون یعنی $tBone را در اختیار دارند، می توانند از طریق یک سیستم رای گیری اجتماعی جدید که در حال راه اندازی است، به پروژه های ترجیحی خود رأی دهند.

آخرین گام‌ها در راستای راه اندازی یک سازمان مستقل غیر متمرکز (DAO) یک گام دیگر به سوی یک فرآیند جامعه کاملاً غیرمتمرکز است، و این رای‌ها همچنین به در دسترس قرار دادن پروژه‌ها در استخرهای ShibaSwap کمک می‌کنند.

این سازمان یک ابزار قدرتمند خواهد بود زیرا کاربران به طور کامل در مورد استخرهای نقدینگی پاداش تصمیم خواهند گرفت. توسعه دهندگان دیگر این انتخاب ها را انجام نخواهند داد و مسئولیت بر دوش جامعه خواهد بود و آنها در مورد آنچه می خواهند در پلتفرم تجربه کنند، حرف آخر را خواهند زد.

توئیت

این به روز رسانی با ایجاد قابلیت رای گیری، پروژه‌های خارجی و توسعه‌دهندگان آن‌ها را قادر می‌سازد تا نقدینگی را برای توکن‌ها/جفت‌های خود فراهم کنند و در عین حال به ShibaSwap کمک می‌کند تا به طور مداوم دارایی ها و حجم خود را افزایش دهد.

هرچه یک پروژه آرای بیشتری کسب کند، پاداش های $BONE بیشتری به ازای هر عضو از تیم شیبا اینو دریافت می کند. بنابراین، پروژه‌ها تلاش خواهند کرد تا حد امکان رای‌های بیشتری را به دست آورند. در نتیجه، آرای کاربران شاهد حضور 30 ​​جفت جدید در استخرهای WOOF روی پلتفرم به مدت دو هفته تا شروع دور رأی‌گیری جدید خواهند بود.

برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت SHIB به صفحه قیمت لحظه ای شیبا اینو مراجعه کنید.

نهنگ ها می توانند فاز اول DAO را مختل کنند

این اولین مرحله DAO است و طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ رسمی شیبا اینو بازخورد جامعه قبل از انتشار نسخه دوم با موارد استفاده بیشتر برای $BONE گرفته خواهد شد. با این حال، توسعه دهندگان خطرات ناشی از نهنگ هایی را که سعی می کنند روند را مختل کنند، اذعان کرده اند. توسعه دهندگان اطمینان داده اند که مکانیزمی برای عادلانه کردن فرآیند و ارائه شفافیت بیشتر در حال توسعه است.

بر اساس گزارش ها، نهنگ‌ها میلیاردها توکن SHIB را پس از افزایش پذیرش ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم به دلیل فهرست شدن در صرافی کریپتوکارنسی کراکن، جمع‌آوری کرده‌اند. محبوبیت این رمز ارز همچنان پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر ورود آن به بخش بازی و افزودن SHIB به عنوان روش پرداخت توسط شرکت های مختلف افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments