اکسی اینفینیتی

تقریبا 2 میلیارد دلار دراکسی اینفینیتی استیک شده است: افزایش هفتگی 130 درصدی و رکورد جدید AXS

تقریباً 2 میلیارد دلار سرمایه در فرایند استیکینگ اکسی اینفینیتی که خبر راه اندازی آن چند روز قبل منتشر شد، استیک شده است. این در حالی است که توکن AXS در پی افزایش 130 درصدی در یک هفته هفته به بالاترین سطح قیمت تاریخ خود رسیده است.

اکسی اینفینیتی یک بازی آنلاین مبتنی بر اتریوم است که کمتر از یک سال پیش راه اندازی شد و در چند ماه گذشته رشد چشمگیری از نظر فعالیت و تعامل داشته است.

به گزارش کریپتوپوتیتو که در هفته گذشته منتشر شد پس از افزایش 420 درصدی نسبت به سال گذشته ، تعداد دارندگان توکن های AXS رکورد جدیدی را ثبت کرده اند.

به نظر می رسد تقاضا برای این پلت فرم بازی و توکن های بومی آن همچنان در حال افزایش است. این افزایش تا حدی به دلیل پاداش های استیکینگ اکسی اینفینیتی تخمین زده می شود که طبق گفته وب سایت رسمی آن در حال حاضر APR (نرخ درصد سالانه) فعلی 187 است.

کاربرانی که مایل به مشارکت هستند باید توکن های AXS خود را در فرایند سهام گذاری قفل کنند که این امر اساساً تقاضا برای توکن ها را افزایش می دهد در حالی که عرضه را کاهش می دهد.

تا کنون ، بیش از 12 میلیون و 500 هزار توکن در فرایند استیکینگ شرکت کرده اند. از نظر دلار ، ارزش آنها رکورد 1.84 میلیارد دلار را ثبت کرده است. این بدان معناست که تقریباً 20 درصد از کل حجم در گردش AXS که در حال حاضر بیش از 61 میلیون است، بر روی پلت فرم قرار گرفته است.

تا حدودی انتظار می رود که این نسبت عرضه و تقاضا عملکرد قابل توجهی در قیمت توکن بومی داشته باشد. AXS در هفته گذشته تقریباً 130 افزایش یافته و در اوایل امروز به بالاترین حد خود در تاریخ یعنی 145 دلار رسید. 

نمودار اکسی
تغییرات قیمت AXS در هفت روز گذشته

بد نیست اشاره کنیم که این توکن در 21 سپتامبر یعنی تقریبا دو هفته پیش با قیمت های زیر 50 دلار معامله شد. به این معنی که ارزش آن در کمتر از دو هفته تقریباً سه برابر شده است.

در حال حاضر اکسی اینفینیتی با مارکت کپ حدود 9 میلیارد دلاری در میان 20 رمز ارز برتر بازار قرار دارد.

منبع: کریپتوپوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments