ایلان ماسک

دوج کوین و نسخه های کپی آن به سرعت دستاوردهای تاثیر ایلان ماسک را از دست دادند!

عملکرد قیمت دوج کوین و میم کوین هایی که با تقلید از این رمز ارز در بازار ایجاد شده اند جدید ترین نشانه کاهش تاثیر ایلان ماسک بر سکه های سگی در بازار است.

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، ثروتمندترین مرد جهان، اخیراً عکسی از توله سگ جذاب شیبا اینو به نام فلوکی را در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است.

توئیت امروز ایلان ماسک
توئیت امروز ایلان ماسک

علیرغم اینکه او از قبل اعلام کرده بود که عکس را منتشر خواهد کرد، توییت ماسک تأثیر بسیار کمی بر قیمت برخی از ارزهای رمزنگاری شده با نماد سگ داشت.

دوج کوین، بزرگترین میم کوین بازار که به طور فعال توسط ماسک تبلیغ می شد، پس از توییت این میلیاردر 3.49 درصد رشد داشت، اما به دلیل ضعف مجدد بیت کوین به سرعت از دستاوردهای خود عقب کشید و در حال حاضر در محدوده قرمز معامله می شود.

نمودار دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

شیبا اینو، در ماه مه موفق شد وارد لیست 20 رمز ارز برتر بازار قرار بگیرد، نیز عکس العمل خاصی نشان نداد.

حتی فلوکی اینو (FLOKI) ، نسخه کوچک ارز رمزنگاری طنز که ایجاد آن مستقیماً از سگ ایلان ماسک الهام گرفته شده بود ، به سرعت از 40 درصد افزایش نه چندان چشمگیر آن به دلیل توییت ماسک ، عقب نشینی کرد. 

نمودار فلوکی اینو
نمودار روزانه قیمت فلوکی اینو

شیبا فلوکی یکی از برترین رمز ارزهایی بود که نسبت به توئیت های ایلان ماسک واکنش نشان داد و فشار خرید شیبا فلوکی روز گذشته توانست حدود 400 درصد سود را برای این رمز ارز ثبت کند. البته سود های این رمز ارز هم به سرعت اصلاح شد.

دستاوردهای ناچیز ثبت شده توسط کوین های سگی نشان می دهد که تأثیر ماسک به تدریج در حال از بین رفتن است. در اوج در اواسط آوریل ، دوج کوین به دلیل یک توییت ایلان ماسک در یک روز 100 درصد افزایش یافت. اما به نظر می رسد دیگر خبری از این تاثیرات در بازار نیست.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments