آینده ارز AVAX

آینده ارز AVAX چگونه پیش بینی می شود؟ پیش بینی آینده اوالانچ

اوالانچ سریعترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاکچین است که به منظور راه اندازی برنامه های امور مالی غیر متمرکز (دیفای)، دارایی های مالی، معامله و سایر خدمات طراحی شده است. توکن بومی این پلتفرم رمز ارز آواکس با نماد AVAX می باشد که در ادامه به بررسی آینده ارز AVAX خواهیم پرداخت.

ویژگی ها و عملکرد ارز AVAX تا کنون

قبل از شروع پیش بینی دقیق قیمت آینده آواکس، به بررسی اجمالی ارز آواکس (AVAX)می پردازیم:

نام پلتفرماوالانچ/ اولنچ (Avalanche)
نماد رمز ارزAVAX
عرضه کل720000000

در نمودار زیر که از سایت کوین مارکت کپ برگرفته شده است تغییرات قیمت آواکس را از زمان معرفی تاکنون مشاهده می کنید که این موضوع می تواند به پیش بینی آینده این ارز کمک کند.

نمودار تغییرات قیمت آواکس
نمودار تغییرات قیمت آواکس از زمان معرفی تاکنون – کوین مارکت کپ

📌 در صورتی که قصد خرید ارز آواکس (AVAX) را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش AVAX به صورت اتوماتیک و لحظه ای در سایپ پی 98 استفاده کنید.

پیش بینی کارشناسان از آینده ارز AVAX بر اساس احساسات بازار

احساسات بازار بر ارزهای رمزنگاری شده حاکم است و بنابراین AVAX نیز از این قاعده مستثنی نیست. کارشناسان ما پیش بینی های متفاوتی از قیمت دارند.

بر اساس پیش بینی ما، افزایش قیمت برای این ارز در بلند مدت انتظار می رود. پیش بینی قیمت این ارز برای سال 2026 حدود 247.519 دلار است. با سرمایه گذاری 5 ساله، انتظار می رود قیمت آن حدود 1102.07 درصد افزایش پیدا کند.

Wallet Investor

طبق پیش بینی ما ، قیمت آینده آوالانچ ممکن است در سال 2021 به 96.43$ و تا پایان سال 2025 به 194.71 دلار برسد.

Digital Coin Price

پیش بینی می شود قیمت آینده اولنچ تا 1 سال دیگر حدود 75 دلار یا بیشتر باشد.

GOV Capital

به نظر می رسد قیمت آواکس در سال جاری شتاب بسیار صعودی را نشان دهد. قیمت AVAX ممکن است حدود 304% افزایش یابد که آن را به بهترین گزینه برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

Tokeneo

قیمت آواکس در سال 2021 از 11 دلار شروع شد. قیمت فعلی AVAX حدود 20.30 دلار است، بنابراین قیمت از ابتدای سال 85 درصد افزایش پیدا کرده است. پیش بینی می شود که قیمت آینده ارز AVAX در هر سال 254٪ افزایش یابد.

Coin Price Forecas

در پایان سال 2021، قیمت اولنچ حدود 28.07 دلار خواهد بود. حداکثر قیمت 31.72 دلار و حداقل قیمت 22.74 دلار برای سال 2021 پیش بینی می شود.

Coinskid

طبق پیش بینی های ما، قیمت آینده AVAX در چند ماه آینده می تواند به چیزی در حدود 30 دلار برسد، و این یک سرمایه گذاری سودآور است.

Pick A Crypto

🔷 در صورتی که نسبت به آینده آواکس خوش بین هستید و تمایل به سرمایه گذاری در این رمز ارز و اطلاع از مناسب ترین کیف پول برای نگهداری دارایی دیجیتالی خود دارید، به مقاله “بهترین کیف پول های AVAX” در لینک مشخص شده مراجعه کنید.

پیش بینی آینده ارز AVAX در سال های 2021 تا 2025

مانند سایر پیش بینی های قیمت ارزهای رمزنگاری شده، برای پیش بینی آینده آواکس دیدگاه های کاملاً متفاوتی وجود دارد.

قیمت رمز ارز AVAX به مقدار زیادی بستگی به برنامه های غیر متمرکز دارد که از سایر فناوری های پیشرفته و شبکه های بلاکچین غیر متمرکز موجود پیشی بگیرند چرا که پیش بینی قیمت اوالانچ کاملا به حرکت بازار بستگی دارد. این کوین که توسط آزمایشگاه AVA ایجاد شده است، آزمون زمان را پشت سر گذاشته است و بنابراین مهم است که بدانیم افزایش قیمت آواکس در پنج سال آینده قطعی است.

پیش بینی آینده آواکس در سال 2021

قیمت آوالانچ قرار است همه موانع را بشکند و عملکرد شگفت انگیزی داشته باشد و به اوج خود برسد. قیمت آینده ارز AVAX با پشتیبانی توسط قراردادهای هوشمند قوی، ممکن است تا پایان سال 2021 به راحتی به 96.43 دلار برسد.

پیش بینی آینده ارز AVAX در سال 2022

با توجه به اینکه هیچ تکان ناگهانی یا مسیری سنگین پیش روی بازار ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد، اولنچ قصد دارد موقعیت قوی خود را به عنوان یک جاذبه اصلی در بین جامعه سرمایه گذاران خود تأیید کند. با افزایش اعتماد سرمایه گذاران بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال، قیمت AVAX می تواند از همه موانع عبور کند و به 112.84دلار در سال 2022 برسد.

پیش بینی آینده اولنچ در سال 2023

آوالانچ شبکه ای سریع و قابل اعتماد ایجاد کرده است. این ویژگی ها می تواند به کوین AVAX کمک کند تا قیمت بسیار بالاتری را به دست آورد. اگر تلاش برای رمزنگاری کاربردی تا سال 2023 ادامه پیدا کند، قیمت ممکن است حتی یک شتاب بالایی را شاهد باشد و به 136 دلار برسد.

پیش بینی آینده ارز آواکس در سال 2024

بر اساس داده های تاریخی و تجزیه و تحلیل تکنیکال، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده ارز AVAX وجود دارد. تصور می شود که قیمت آن ممکن است به 163 دلار برسد. این اتفاق به دلیل ویژگی های امنیتی و مقیاس پذیری و کیف پول ارز AVAX صورت می گیرد.

پیش بینی آینده AVAX در سال 2025

طبق پیش بینی ها به نظر می رسد که کوین آواکس در سال 2025 به قیمتی حدود 194 دلار دست یابد.

پیش بینی آینده آوالانچ در سال های پس از 2025

افزایش و کاهش تدریجی اما پیوسته قیمت AVAX ممکن است آن را برترین ارز رمزنگاری شده در بورس دارایی های جهانی تبدیل نکند، اما معامله گران باهوش آموخته اند که منتظر بمانند و عملکرد معجزه گر این ارز رمزنگاری شده را مشاهده کنند. همه چیز بستگی به فعالیت تیم، پیشرفت فناوری یا مشارکت در سطح بالا دارد. ارزهای رمزنگاری شده مانند آواکس به تدریج در آگاهی عموم مردم نفوذ کرده و بر اساس پیش بینی های خبری به جذابیت بالایی برای خرید و فروش آن رسیده اند. طبق پیش بینی ها قیمت آینده ارز AVAX تا پایان سال 2028 به 291.79 دلار خواهد رسید.

در تصویر و جدول زیر پیش بینی سایت دیجیتال کوین پرایس را برای آینده ارز AVAX مشاهده می کنید. همانطور که می بینید نظر تحلیلگران این سایت درخصوص آینده آواکس یک روند صعودی می باشد.

آینده ارز AVAX
پیش بینی قیمت اولنچ از سال 2021 تا 2028 _ سایت دیجیتال کوین پرایس
20222021
$112.84 USD$96.43 USD
20242023
$163.62 USD$136.24 USD
20262025
$212.3 USD$194.71 USD
20282027
$291.79 USD$192.69 USD
پیش بینی قیمت AVAX – تا 291.79 دلار

📌 شما می توانید برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ارز اولنچ به بخش قیمت ارزهای دیجیتال در سایت پی 98 مراجعه نمایید.

سوالات متداول

چه چیزی اوالانچ را منحصر به فرد می کند؟

برنامه های امور مالی غیر متمرکز موجود مختص اولنچ است و این باعث می شود که تراکنش ها به سرعت انجام شوند. این تأییدات تراکنش از جزئیات ذخیره شده در بلاک تفکیک شده اند. این امر معاملات سریع را به صورت تصاعدی تسهیل می کند. همچنین، ویژگی هایی مانند کیف پول اتمی و آستانه های امنیتی فقط بر شتاب قیمت می افزایند.

چرا قیمت آواکس افزایش می یابد؟

AVAX به علت سرعت بالای معامله، جاذبه خاصی برای خریداران دارایی های مالی در سراسر جهان دارد. از آنجا که این پلتفرم کارت های اعتباری را نیز می پذیرد و احراز هویت بسیار سریع انجام می شود، در اخبار و رسانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کاربران فیات همیشه باید مدت زمان طولانی را در انتظار بمانند، در حالی که با تولیدکنندگان بلاک AVAX، همه چیز برای تأیید معاملات سریع می شود.

آیا می توانم با AVAX درآمد کسب کنم؟

بارها و بارها، مکانیسم اجماع ترکیبی بلاک چین و دارندگان توکن های مختلف همراه با مجموعه توسعه اتریوم که حول محور آن می چرخد ​​نیز در بحث های داغ بوده است. پیش بینی قیمت کلاس های دارایی های جدید، بسیار ناپایدار و مخاطره آمیز یک کار نادرست است. بهترین پاسخ این است که هیچ کس نمی داند ، حتی اگر روی PoW (اثبات کار) یا PoS (اثبان مکانیسم سهام) کار کند.
همیشه به معامله گران توصیه می شود که آخرین اخبار را بخوانند و اعضای جامعه و اعتبارسنجان مستقلی شوند تا آینده توکن های خود را بر اساس داده های بازار تعیین کنند. همچنین به آنها توصیه می شود پیش از خرید آوالانچ پیش بینی آینده آن را مطالعه کنند و افزایش و کاهش قیمت این توکن را پیگیری کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments