آیا فلوکی اینو، دوج کوین بعدی است؟ پامپ 100 درصدی قیمت Floki

آیا فلوکی اینو، دوج کوین بعدی است؟ پامپ 100 درصدی قیمت Floki

ایلان ماسک در مورد آواتار جدید فلوکی به عنوان مدیرعامل توییتر خبرهایی منتشر کرد که منجر به علاقه زیادی سرمایه گذاران به این میم کوین شد.

با توجه به تجربیات گذشته در مورد توییت‌های ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال، ارز فلوکی اینو می‌تواند بیشترین بحث را در یک ماه آینده جاری داشته باشد. آواتار جدید فلوکی به عنوان «مدیر عامل توییتر» ممکن است یک استراتژی بازاریابی در پیگیری ماسک برای یافتن مدیر عامل جدید باشد. او قبلاً اعلام کرده بود که جستجو برای جایگزینی در حال انجام است و احتمالاً توییتر می‌تواند تا پایان سال 2023 مدیر عامل جدید را داشته باشد. در همین حال، جامعه رمزنگاری از این واقعیت خوش‌ بین هستند که مدیر عامل تسلا بالاخره پس از مدت‌ها چیزی در مورد یکی از بهترین میم کوین های 2023 توییت کرده است.

فلوکی، DOGE بعدی توییتر است؟

پس از حمایت قاطع ایلان ماسک از دوج کوین (DOGE) در دو سال گذشته، فلوکی اکنون به لطف حمایت او از میم کوین ها در سر تیتر اخبار قرار گرفته و توجه سرمایه گذاران برای خرید فلوکی اینو جلب کرده است. با این کار، حامیان Floki خوشحال خواهند شد و کمپین های توئیتری به زودی دنبال خواهند شد، همانطور که در شیبا اینو (SHIB) و شیدایی DOGE در اوایل سال 2022 مشاهده شد. با این حال، داستان این توکن بیشتر از حمایت و تبلیغات است.

بلافاصله پس از اینکه فلوکی با اخبار مدیر عامل توییتر رو به رو شد، صرافی بزرگ ارز دیجیتال کوکوین اعلام کرد که این میم کوین را به فهرست خود اضافه می کند. پس از اعلام کوکوین، سایر صرافی‌های کوچکتر اعلام کرده‌اند که آن را در فهرست قرار داده‌اند، در حالی که برخی دیگر نیز در حال آماده شدن برای لیست کردن آن هستند.

توییت

اخیراً، توسعه‌دهندگان Floki تغییر حکومتی را پیشنهاد کرده بودند که شامل توکن سوزی فلوکی اینو به ارزش 55 میلیون دلار است. توسعه دهندگان اکوسیستم memecoin که عموماً به عنوان رقیب شیبا اینو در نظر گرفته می شود، در حال ایجاد بازارهای NFT، بازی های مبتنی بر متاورس، پلتفرم های آموزشی و غیره هستند. از این رو، به لطف توجه ایلان ماسک، اخبار بیشتر می تواند ارز دیجیتال را از نظر علاقه معامله گران به جایگاه بسیار قوی تری برساند.

ماسک در یک مراسم روز چهارشنبه گفت که قصد دارد از سمت ریاست پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر کناره گیری کند. اولویت‌های فوری او تثبیت مالی توییتر قبل از اینکه مدیرعامل جدید مسئولیت را بر عهده بگیرد، است. قیمت فلوکی اینو پس از توییت‌های ماسک به عنوان مدیر عامل جدید توییتر حدود 100درصد افزایش یافت. این سکه بر اساس ارزش فعلی بازار 477 میلیون دلاری در رتبه 214 در بین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments