انصراف 50 پروژه از همکاری با شیباریوم | راه اندازی کمپین Medium

انصراف 50 پروژه از همکاری با شیباریوم | راه اندازی کمپین Medium

توسعه دهنده اصلی شیبا اینو ادعا می کند که سازندگان برنامه پس از وعده راه اندازی شیباریوم شروع به رد کردن همکاری با بلاک چین لایه 2 شیبا کرده اند.

اوایل امروز، توسعه‌دهنده اصلی توکن شیبا اینو، که از نام مستعار Shytoshi Kusama در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، در گروه تلگرام شیباریوم خود اظهار داشت که در برقراری ارتباط با پروژه‌هایی که قبلاً گفته بودند می‌خواهند بر اساس پروتکل Layer-2 برنامه ریزی های خود را پیش ببرند، با مشکل مواجه شده است.

به گفته شخصی که خود را شیتوشی کوساما می نامد، در اینجا چه اتفاقی افتاده است.

تغییر نظر 50 پروژه ای که می خواستند روی شیباریوم کار کنند!

شیتوشی کوساما در کانال تلگرام خود نوشت که حداقل 50 پروژه به او اعلام کرده اند که می خواهند برنامه ریزی های خود را بر روی شیباریوم توسعه دهند. با این حال، پس از پاسخگویی و بیان ارزش های شیباریوم برای آنها، هیچ پاسخی دریافت نکرد. اکنون، کوساما فکر می کند که آنها در حال عقب نشینی هستند.

آنچه او به آنها گفت سیستم ارزشمند بود که پروژه های مبتنی بر شیباریوم باید با آن مطابقت داشته باشند: “سوزاندن، محافظت، کمک، رشد”. او به تیم ها گفت که “پروژه های واقعی تمام تلاش خود را برای انجام این کارها انجام خواهند داد.

با این حال، پس از آن، “فورا…سکوت” همه جا را فرا گرفت.

همانطور که U.Today در اوایل این هفته گزارش داد، توسعه دهنده SHIB در تلگرام گفت که شیباریوم آماده است و او نمی تواند منتظر انتشار نسخه بتا باشد. با این حال، توسعه‌ دهنده برتر اخیراً پدرش را از دست داده است، و اکنون شیتوشی از جامعه خواسته است که اجازه دهند آن شخص عزاداری کند. تا زمانی که این مرحله تمام نشود، نسخه بتا شیباریوم منتشر نخواهد شد.

♦️در این بین، کوساما گفت که بیکار نخواهد ماند و مجموعه ای از مقالات Medium را منتشر خواهد کرد تا در مورد شیباریوم به جهانیان بگوید.

کوساما کمپین Medium را برای شیباریوم شروع کرد!

شیتوشی قبلاً اولین پست مدیوم را که به شیباریوم اختصاص داده شده است، “The Worldwide Invite” منتشر کرده است. در آن، توسعه‌دهنده بیان کرد که جهان در هزار سال گذشته توسط «گربه‌های سایه‌ دار» کنترل می شد که قصد داشتند وضعیت را حفظ کنند. او به ویژه نوشت که «این Shadowcats در پشت قدرت و نفوذ خود پنهان می‌شوند؛ شبکه‌ای از ثروت فاسد که از فناوری مبهم و نیروی بی‌رحمانه استفاده می‌کند تا اکثریت جمعیت را متلاشی و ضعیف نگه دارد».

کوساما به روشی که مانند نام مستعارش شیتوشی کوساما، از سبک فیلسوفان شرقی گذشته مانند Confucius و Zhuangzi و دیگران کپی می‌کند، گفت: «اما آن گذشته، نباید آینده ما باشد».

⚜️وی در مقاله “دعوت شیباریوم”، یکی از اهداف پروتکل لایه 2 شیبا اینو را برداشتن “اولین گام در یک حرکت جهانی برای پایان دادن به چرخه کنترل سوء استفاده با پذیرش قدرت تمرکز زدایی” عنوان کرد.

او همچنین ویژگی های ذکر شده شیباریوم را به اشتراک گذاشت: توکن سوزی، امنیت، کمک و رشد. مورد اول تأیید می کند که توکن سوزی شیبا در هر پروژه ای که بر روی شیباریوم ساخته می شود باید در نظر گرفته شود.

مقالات بیشتری از کوساما در پلتفرم Medium به زودی منتشر خواهند شد. طبق گفته توسعه‌ دهنده اصلی SHIB، آنها باید بعداً امروز، “در عرض چند ساعت” منتشر شوند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
استاد
استاد
1 سال قبل

مشخصه خبر دروغه. مگه میشه. خنده داره. حالا یکی دوتا بودن یه چیزی. ۵۰تا گفتن نه مشخصه دروغه. همین خبر نشون میده شیبا چقدر قرار رشد کنه لامصب

هادی
هادی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید یعنی امکان داره شیباریوم کنسل بشه؟؟؟خواهشا جواب بدین من ارز بون به امید شیباریوم خریدم زیادم خریدم.