معرفی 3 ارز با ارزش بازار پایین برای سرمایه گذاران تازه وارد با سرمایه کم 

معرفی 3 ارز با ارزش بازار پایین برای سرمایه گذاران تازه وارد با سرمایه کم 

بازار آلت‌ کوین‌ ها در حال تجربه یک جهش بازار است و توجه را به سه آلت‌ کوین با سرمایه کوچک برای تازه‌ کارها جلب می‌ کند که نوید بازدهی قابل‌ توجهی را می‌دهند. داگ ویف هت (WIF)، گالا (GALA) و ژوپیتر (JUP) در این چشم انداز پر جنب و جوش برجسته هستند و فرصت های منحصر به فردی را برای سرمایه گذارانی ارائه می دهند که قصد دارند حداقل مبلغ 1000 دلار را به 100000 دلار تبدیل کنند.

این دارایی ها سوار بر موج روند صعودی فعلی هستند و با ویژگی های نوآورانه و جوامع رو به رشد خود متمایز می شوند.

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت (WIF)

ارز دیجیتال WIF، یک ارز رمزپایه میم در شبکه سولانا است که در حال حاضر با افزایش محبوبیت روبرو شده است و نشان دهنده صعود سریع ارز Bonk در سال گذشته است. تنها در 24 ساعت، قیمت dogwifhat بیش از 26 درصد افزایش یافته و به 2.84 دلار رسیده است. از زمان معرفی آن در 20 نوامبر 2023، ارزش WIF به طرز چشمگیری تا 1568 درصد افزایش یافته است.

در 15 مارس 2024، dogwifhat با 3.54 دلار به بالاترین سطح تاریخ خود رسید و ارزش بازار خود را به 2.83 میلیارد دلار رساند و جایگاه 48 را در رتبه بندی ارزهای دیجیتال جهانی حفظ کرد. این رشد همچنین تاثیر مثبتی بر دیگر میم کوین ها مانند دوج کوین، پپه قورباغه، فلوکی اینو، بونک و شیبا اینو داشته است.

در هفته گذشته، قیمت این میم کوین انفجاری 8 درصد افزایش یافته است و نسبت به ماه گذشته به میزان قابل توجهی 748 درصد افزایش یافته است. قیمت آن بین 1.90 تا 2.85 دلار در نوسان بوده است که نشان دهنده یک حرکت صعودی قوی است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

این روند نشان می دهد که حتی سرمایه گذاران در مقیاس کوچک می توانند به طور بالقوه یک سرمایه گذاری 1000 دلاری را به 100000 دلار تبدیل کنند و پتانسیل WIF را به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود برای کسانی که تازه وارد آلت کوین ها شده اند برجسته می کند.

گالا (GALA)

گالا (GALA)

گالا، ارز رمزنگاری شده بازی گالا گیمز، نمادی است که برای خرید توکن های NFT استفاده می شود. همچنین این اکوسیستم به اپراتورهای گره بنیانگذاران شبکه برای مشارکتشان پاداش می دهد. GALA زیربنای هزینه های تراکنش در اکوسیستم بلاک چین گالا است. مکانیزمی گالا را روزانه پراکنده می کند، نیمی از آنها به اپراتورها و بقیه به بازیکنان گالا گیمز تعلق می گیرد. 

در ماه گذشته، ارزش گالا بیش از 132 درصد افزایش یافت و در هفته 13 درصد رشد کرد. این گالا را به عنوان یک آلتکوین با سرمایه کوچک امیدوارکننده برای سرمایه گذاران قرار می دهد که از 1000 دلار شروع می شود و بازدهی 100000 دلاری را هدف قرار می دهد.

صحنه معاملات با روند صعودی گالا سر و صدا می کند، که سرمایه گذاران در حال گسترش را جذب کرده و ارزش بازار آن را افزایش می دهد. قیمت گالا اخیراً به 0.070 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته افزایش جزیی را تجربه کرده است. رتبه کوین مارکت کپ آن به 58 ارتقا یافته است و ارزش بازار آن 2.08 میلیارد دلار است.

ژوپیتر (JUP)

ژوپیتر (JUP)

ارز دیجیتال ژوپیتر، برترین تجمیع کننده نقدینگی در بلاک چین سولانا، به دلیل طیف گسترده ای از توکن ها و توانایی استثنایی اش در یافتن بهترین مسیرهای معاملاتی برای هر ترکیب توکن، متمایز است.

ژوپیتر با تمرکز بر رضایت کاربر و ابزارهای پیشرفته برای میانگین‌ گیری هزینه‌ های دلاری، طرح Jupiter Work Groups را راه‌ اندازی کرده است. هدف این ابتکار تقویت همکاری و رشد در جامعه مشتری، افزایش مشارکت جامعه و پیشرفت پروژه است.

معرفی بهترین ارزهای شبکه سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

اعلام JWG منجر به افزایش قابل توجه ارزش توکن ژوپیتر (JUP) شد که نشان دهنده واکنش مشتاقانه بازار به این ابتکار است. این پاسخ بر اهمیت مشارکت جامعه و توسعه پروژه تاکید می‌کند و آن را به عنوان یک آلتکوین با سرمایه کوچک امیدوارکننده برای سرمایه‌ گذارانی که از 1000 دلار شروع می‌شود و با هدف بازگشت 100،000 دلار قرار می‌ گیرد، قرار می‌دهد.

در هفته گذشته، قیمت ژوپیتر بیش از 27 درصد افزایش یافت و از مرز 1.00 دلار گذشت. در حال حاضر، قیمت ارز JUP در 1.36 دلار است که نشان دهنده افزایش 6 درصدی در 24 ساعت گذشته است. ارزش بازار آن در حال حاضر 1.77 میلیون دلار است و آن را در رتبه 64 در CoinMarketCap قرار می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 ماه قبل

گالا ارز آینده داریه رفقا