3 دلیل برای یک دلاری شدن لونا کلاسیک در سال 2024 

3 دلیل برای یک دلاری شدن لونا کلاسیک در سال 2024 

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) به زیر 0.0001 دلار سقوط کرده است زیرا اخبار منفی در بازار پس از یک بهبود قابل توجه در اوایل هفته، بازار را فرا گرفته است.

ارزهای دیجیتال در این هفته رشد متوسطی داشتند اما گاوها هنوز موضع خود را مشخص نکرده اند. به عنوان مثال، لونا کلاسیک (LUNC) زیر 0.0001 دلار معامله می شود و سطح حمایت 0.00009 دلار را حفظ کرده است.

به نظر می‌ رسد در میان رکود قبل از رالی صعودی پیش بینی شده قبل از هاوینگ بیت کوین، ضررهای بیشتر در راه است. 

هاوینگ رویدادی است که هر چهار سال یک بار در یک بلاک خاص رخ می دهد و پاداش استخراج کنندگان را کاهش می دهد. تاثیر این کاهش قابل توجه در عرضه بیت کوین نقش بسزایی دارد.

از لحاظ تاریخی، قیمت بیت کوین پس از هاوینگ به دلیل افزایش تقاضا برای سکه، به طور تصاعدی افزایش یافته است. این اغلب بر قیمت سایر ارزهای دیجیتال مانند لونا کلاسیک می تواند تاثیر مثبت بگذارد. 

قیمت لونا کلاسیک به کف کانال رسیده است!

لونا کلاسیک به سرعت به منطقه ای نزدیک می شود که سطح فروش گسترده در سال 2022 بود و به پایین ترین قیمت خود رسید. این حمایت 0.000054 دلاری در اکتبر 2023 با موفقیت تست شد و به گاوها اجازه داد کنترل را در دست بگیرند و برای بازگشت شدید به 0.00028 دلار در دسامبر اقدام کنند.

با توجه به سطوح فیبوناچی، LUNC در حال حاضر به نسبت 0.618 از اوج قبلی اصلاح شده است. اگر این کاهش ادامه پیدا کند، لونا کلاسیک ممکن است به سطح حمایت خط روند صعودی در چارت روزانه برخورد کند- حرکتی که می‌تواند منجر به افزایش نقدینگی دیگر در 0.000054 دلار شود.

چارت روزانه لونا کلاسیک
نمودار روزانه لونا کلاسیک

اگرچه ممکن است نمودار برای خرید ترسناک به نظر برسد، اما معامله در نزدیکی کف قیمت لونا کلاسیک نشان می‌ دهد که دیر یا زود بازگشتی رخ خواهد داد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) اگرچه در سطح اشباع فروش نیست، اما به تدریج به 30 نزدیک می شود. یک جهش به منطقه اشباع فروش، سیگنال صعودی است که سرمایه گذاران برای خرید لونا کلاسیک با این کاهش قیمت نیاز دارند.

جامعه لونا کلاسیک 

علیرغم تبلیغات منفی لونا کلاسیک و دیگر توکن‌ های اکوسیستمی مانند TerraClassicUSD پس از حماسه سقوط Terra Luna، جامعه هرگز از حمایت از این پروژه عقب نشینی نکرد.

جامعه لونا کلاسیک محرک اصلی رالی صعودی در سه ماه آخر سال 2023 بود. با چنین پشتوانه‌ ای، پیش بینی می شود که در سال 2024 لونا کلاسیک یک دلاری در دسترس باشد، زیرا در تلاش برای بازیابی شکوه سابق خود است.

توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس 

انجمن Terra Classic از ماه مه 2022، 95 میلیارد توکن LUNC را سوزانده است. کاهش عرضه پروژه به یک اولویت تبدیل شده است که احتمالاً جایگاه و عملکرد آن را در بازار افزایش می‌ دهد.

چارت توکن سوزی لونا کلاسیک
چارت توکن های سوزانده شده لونا کلاسیک

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، کمک زیادی به برنامه توکن سوزی لونا کلاسیک می کند. CoinGape گزارش داد تا کنون، صرافی 49.1 میلیارد توکن، تقریباً 51.7 درصد از کل عرضه را خارج کرده است.

در مرحله بعدی توکن سوزی لونا کلاسیک در 1 فوریه، جامعه پیش بینی می کند که در مجموع بیش از 100 میلیارد LUNC به یک کیف پول مرده ارسال شود.

در پایان، پروژه لونا کلاسیک باید توسعه شبکه را افزایش دهد و ابزار LUNC را برای افزایش نرخ توکن سوزی رشد دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
متین
متین
2 ماه قبل

۱ دلاری شدن لونا کلاسیک با این توکن سوزی ۵۰ سال طول میکشه….اگه به ۱ سنت برسه مارکت میشه ۶۰ میلیارد دلار میشه که اونم غیر منطقیه

بهروز
بهروز
3 ماه قبل

هر کی مطمئنه این باز دوباره سود میده الان بهترین فرصت برای خریده چون خیلی کشیده پایین

رضا
رضا
3 ماه قبل

نمیدونم در مورد این ارز میشه صحبت از امیدواری کرد یا خیر، در هر صورت امیدوارم خیلیایی که از سقوطش ضرر کردن، با رشدش به پولشون برسن

ساناز امان پور
ساناز امان پور
3 ماه قبل

عجب ارز قدرتمندیه در مقابل اینهمه فشار واقعا همیشه ارزش سرمایه گذاری رو داره