دوج کوین در سیمپسون ها

دوج کوین در سیمپسون ها | پیش بینی DOGE توسط انیمیشن محبوب

بسیاری از طرفداران این میم کوین می‌ پرسند که آیا سیمپسون ها پیشگویی در مورد دوج کوین کرده اند؟ پست‌ های منتشر شده در توییتر و ردیت ادعا می‌ کنند که چگونه این نمایش ممکن است به افزایش ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم اشاره داشته باشد. بنابراین، سیمپسون ها واقعاً ظهور Dogecoin را پیش بینی کرده بودند؟ بیایید در این مقاله نگاهی به نقش دوج کوین در سیمپسون ها بیندازیم!

خرید و فروش دوج کوین

سیمپسون های پیشگو!

اگر یک چیز را در مورد سیمپسون ها به طور قطع بدانیم، این است که انیمیشن محبوب، یعنی سیمپسون ها با پیش‌بینی‌ های خود از آینده، در طول سه دهه خود بسیار مورد توجه بوده است.

این نمایش با پیش‌ بینی‌ های خود در مورد اتفاقات زندگی واقعی مورد توجه قرار گرفته است. اینها شامل ریاست جمهوری ترامپ، اختراع ساعت های هوشمند، رسوایی فساد فیفا، شکست آمریکا از سوئد برای برنده شدن در رقابت های کرلینگ در المپیک، تصاحب فاکس توسط دیزنی و همه گیری ویروس کرونا می باشد. 

به لطف سابقه مثال زدنی سیمپسون ها، پس از هر رویداد خبری مهم، شایعه‌ ای در رسانه‌ های اجتماعی منتشر می‌ شود که ادعا می‌ کند توسط این سریال “پیش‌ بینی” شده است. طبق شایعات مشابهی که در رسانه های اجتماعی بر سر زبان ها است، Dogecoin، ارز دیجیتال میم و افزایش چشمگیر ارزش آن نیز توسط سیمپسون ها پیش بینی شده است.

این ارز دیجیتال که بزرگ‌ ترین مروج آن، ایلان ماسک، آن را «کریپتو مردمی» می‌نامد، در سال 2021 با بیش از 10000 درصد افزایش به اوج خود رسیده است و به خرده‌ فروشان دلیلی برای شادی و میلیونر شدن یک شبه داد.

به عنوان مثال تمامی کسانی که در سال 2021، قبل از حضور ایلان ماسک در برنامه «Saturday Night Live» برای خرید ارزان دوج کوین اقدام کرده بودند، بخاطر دارند که صحبت های او doge را به ماه فرستاد و ارز دیجیتال آینده نامگذاری شد. در آن زمان بسیاری از سرمایه گذاران در انتظار دوج کوین یک دلاری بودند که بازار کریپتو وارد چرخه نزولی شد و قیمت ارزهای دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کردند. 

دوج کوین در سیمپسون ها

کاربران رسانه های اجتماعی با استفاده از دو تصویر، ادعای پیش بینی دوج کوین در سیمپسون ها را ثابت کردند. یک تصویر نماد دوج کوین (Đ) را نشان می دهد که بر روی یک تخته سفید در میان مجموعه ای از نمادهای دیگر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و لایت کوین به تصویر کشیده شده است.

تصویر نماد دوج کوین (Đ) روی یک تخته سفید در سیمپسون ها

تصویری که نمادهای ارزهای دیجیتال را نشان می دهد مربوط به قسمتی است که در فوریه سال 2020 پخش شد. در فصل 31، قسمت 13، با عنوان “Frinkcoin”، پروفسور Frinkinin ارز دیجیتالی به نام “Frinkcoin” را اختراع کرد که او را به ثروتمندترین مرد اسپرینگفیلد تبدیل می کند. بنابراین اقای برنز، تیمی از ریاضیدانان را استخدام می کند تا راهی برای از بین بردن این ارز دیجیتال پیدا کنند.

نمادهای رمزنگاری موجود در تصویر بخشی از الگوریتمی برای از بین بردن ارز دیجیتال پروفسور فرینک و خراب کردن نقشه های او بودند. دوج کوین در سال 2013 راه اندازی شد و سال‌ ها قبل از پخش این قسمت به بازار معرفی شده بود، بنابراین می‌توان گفت که واقعاً یک “پیش‌ بینی یا پیشگویی” نبوده است.

اشاره عنوان روزنامه به دوج کوین

در همین حال، در تصویر دیگر، هومر در حال خواندن روزنامه ای با عنوان “سگ خنده دار برای ارزش بخشیدن به زندگی” دیده می شود که بسیاری آن را اشاره ای به دوج کوین دانستند که تصویری از سگ شیبا اینو را به عنوان نماد خود دارد.

تا آنجا که تصویری که هومر را در حال خواندن روزنامه ای با تیتر آشنا نشان می دهد، مربوط به فصل 8، قسمت 14، “The Itchy & Scratchy & Poochie Show” است که در فوریه 1997 پخش شد. “سگ” در صفحه اول این روزنامه اشاره ای به سکه دوج ندارد، بلکه به توجه و اهمیت گسترده ای که به “پوچی”، یک سگ کارتونی رپ داده شده اشاره دارد که برای افزایش رتبه بندی در حال سقوط به “The Itchy & Scratchy Show” اضافه شده است.

آیا دوج به 1 دلار خواهد رسید؟ در حالی که هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است، با پیش‌ بینی‌ های سیمپسون‌ ها برای رویدادهای واقعی، مطمئناً دیدن آینده این ارز دیجیتال مبتنی بر میم جالب خواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهلول
بهلول
2 ماه قبل

متاسفانه رفتار ماسک الان برای این ارز خیلی حمایت گونه نیس

مهسا زمانی
مهسا زمانی
2 ماه قبل

قطعا دوج کوین در آینده ارزش بیشتری پیدا میکنه ولی قیمتش فکر نکنم به یک دلار برسه

هومن
هومن
2 ماه قبل

هرگز به یک دلار نخواهد رسید

مهدی فاضلی
مهدی فاضلی
پاسخ به  هومن
2 ماه قبل

درسته هرگز به یک دلار نرسیده ولی هدف بعدیش 10 دلار هست