پیش بینی قیمت ارز

با رشد بورس آمریکا بیت کوین به مرز 5300 دلار می رسد

در گزارش منتشر شده چهارشنبه 10 آوریل ارزهای برتر گزارش هایی را در مورد سود های متوسط ارائه می دهند و این درحالی است که بیت کوین به مرز 5300 دلار نزدیک می شود.

پیش بینی قیمت ارز

در حال حاضر قیمت این ارز 5272 دلار است.

قیمت بیت کوین
نمودار قیمتی بیت کوین طی هفت روز

با نگاهی به نمودارهای می توان فهمید که قیمت فعلی این ارز نسبت به قیمت هفته قبل 4% بیشتر است. طبق گزارش کوین تلگراف، اژانس خدمات مالی ژاپن اخیرا اعلام کرده است که بیت کوین دیگر یک ارز دیجیتال نیست. اتریوم با قیمت 18.9 میلیارد دلار به عنوان بزرگترین آلت کوین بازار در جایگاه خود باقی مانده است. نسبت به 24 ساعت گذشته قیمت این ارز 1.5% رشد داشته است. در حال حاضر، اتریوم در حدود 180 دلار معامله می شود.

قیمت اتریوم
نمودار قیمتی اتریوم طی هفت روز

طبق نمودار هفتگی می توان دید که قیمت این ارز 5% رشد داشته است. چارزل هاسکینسون، بنیانگذار اترویم و IOHK، از روند توسعه اتریوم و EOS انتقاد کرده است. دومین الت کوین، ریپل، در 24 ساعت قبل 1.6% رشد داشته است و قیمت فعلی آن 0.356 است. با توجه به نمودار هفتگی این ارز قیمت آن نسبت به هفته گذشته 1 درصد رشد داشته است. اما نسبت به هفته قبل 8% رشد قیمت داشته است.

قیمت ریپل
نمودار قیمتی ریپل طی هفت روز

در بین 20 ارز برتر بیشترین رشد مربوط به EPS با 7% بوده است. کاردانو هم با رشد 4% رشد خوب داشته است. سرمایه کلی بازار ارزهای دیجیتال 182.7 میلیارد دلار است که 3.3% بیشتر از هفته قبل است.

در بازار سنتی، بازار بورس آمریکا سود نسبتا خوبی داشته و S & P بیست و یک درصد و نسدق 0.46% رشد داشته است. شاخص تغیر CBOE در روز گذشته 2.73% ارزش خود را از دست داده است. امروز CNBC گزارش داد که بورس آمریکا تا کنون حرکت کندی داشته است زیرا سرمایه گذاران منتظرند تا منابع فدرال سرمایه های خود را آزاد کنند. امروز بازار نفت تناوب داشت. نفت خام WTI، برنت و مارس به ترتیب 0.45%، 1.03% و 1.48% رشد داشتند. نفت اپک و شاخص نفت خام کانادا 0.31% رشد داشته اند.

منبع: cointelegragh

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments