تحلیل قیمت 25 فروردین 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

زمانی فروش بالاست که تمامی بازار خوشبین باشد. زمانی افراد وارد بازار می شود که قیمت ها پایین باشد. پس از پایین بودن قیمت ها تاجرین خرده وارد بازار نمی شوند. در این میان، حجم معامله بیت کوین در چند ماه قبل رو به کاهش بوده است اما عوامل اصلی در سطوح پایین سودآوری دارند. طبق گزارش دیار این افراد در ژانویه امسال 15% و در آوریل 19% سود کرده اند. در جولای سال گذشته تاجران 24% سرمایه را در دست داشتند اما این مقدار با کاهش قیمت بیت کوین از بین رفت. افزایش فعلی این مقدار نشان می دهد که موسسات و تاجرین به آینده امیدوار هستند. فیس بوک به دنبال 1 میلیارد سرمایه است تا ارز دیجیتال خود را با نام استیبل کوین ارائه کند. این پیشرفت ها نشان می دهند که در آینده برای ارزهای دیجیتال فرصت بیشتری وجود دارد. آیا این نشانه های بیانگر این هستند که ارزهای دیجیتل بار دیگر روند صعودی میابند؟ در ادامه به بررسی این موضع می پردازیم:

تحلیل قیمت بیت کوین

پس از اصلاح قیمت جزیی در 9 آوریل، قیمت بیت کوین رو به افزایش است. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا قرار دارد که نشان می دهد روند صعودی ادامه خواهد داشت. اما اگر این روند پس از نزول قیمت صورت پذیرد به این معنی است که افراد خوشبین تمایلی به پذیرش سود ندارد. در قیمت بالای 5309.31 دلار ممکن است قیمت تا 5674 دلار هم پیش برود و اگر این مرز رد شود قیمت به 5900 می رسد. در 5900 مقاومت بالایی انتظار داریم. پس تاجران می توانند در 5600-5900 تصمیم گیری کنند. اما اگر روند معکوس شود ممکن است قیمت به 4919-4800 دلار و حتی EMA بیست روزه برسد. پس تاجران می توانند در 4600 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل فیمت بیت کوین
تحلیل فیمت بیت کوین 25 فروردین 98

تحلیل قیمت اتریوم

در سه روز  قبل قیمت اتریوم در بیش از 167 دلار ثابت بوده است که نشانه خوبی است. به دلیل اینکه قیمت از الگوی نزولی خارج شده است ممکن است قیمت به 251 دلار برسد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI نزدیک منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر قیمت اصلاح شود ممکن است به 167 و حتی EMA بیست روزه برسد. پس توصیه می کنیم که تاجران در 150 دلار تصمیم گیری کنند. اگر EMA بیست روزه شکسته شود قیمت می تواند به SMA پنجاه روزه و حتی پایین تر برسد.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 25 فروردین 98

تحلیل قیمت ریپل

قیمت ریپل (ripple) در محدوده کمی معامله می شود. در 4 روز قبلی قیمت این ارز در 0.350 دلار پشتیبانی شده است. خروج از این سطح می تواند قیمت را به 0.331 دلار برساند. EMA بیست روزه بالای این سطح قرار دارد پس انتظار داریم این سطح پایدار باشد. اما اگر قیمت زیاد شود می تواند به 0.40 و حنی 0.45 دلار برسد. EMA 20 روزه روند صعودی دارد و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. هنوز نمی توان در مورد این ارز پیشنهاد معامله داد.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 25 فروردین 98

تحلیل قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین رو به افزایش است. کاهش قیمت حتی به EMA بیست روزه نرسید که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. با این کاهش قیمت، RSI به منطقه خرید بالا رسید. میانگین های متغیر روند صعودی دارند. در صورت افزایش قیمت به بیش از 100دلار ، ممکن است قیمت به 159 و حتی 180 دلار برسد. در صورت نزول قیمت می تواند به EMA بیست روزه برسد. پس در این سطح مقاومت بالایی انتظار داریم. اگر قیمت به زیر این سطح برسد ممکن است تا SMA پنجاه روزه پیش برود.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 25 فروردین 98

تحلیل قیمت ایاس

پس از افزایش قیمت در چند روز قبل، امروز این ارز حرکت جالبی انجام داد که ممکن است باعث افزایش قیمت تا 6.8 دلار بشود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند که نشان می دهند قیمت صعودی است. اما چون RSI در منطقه خرید بالا قرار دارد توصیه می کنیم تاجرین در همین سطح تصمیم گیری کنند. قیمت در 6-6.8 دلار مقاومت بالایی نشان می دهد. ممکن است قیمت در این سطح چند روزی بماند.  اما اگر قیمت به 6.8 برسد ممکن است تا 9 دلار هم برسد.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 25 فروردین 98

تحلیل قیمت بیت کوین کش

پس از افزایش قیمت در 2 و 3 آوریل، قیمت بیت کوین کش در 272-332 دلار ثابت شده است. قیمت در 8 آوریل روند نزولی داشت و به 272 دلار رسید. اگر این سطح بشکند ممکن است قیمت به 239 برسد. تاجرین می توانند در 265 دلار تصمیم گیری کنند. به دلیل اینکه میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI اصلاح شده است روند طبق میل افراد خوشبین است. اگر قیمت از 332 دلار بیشتر شود می تواند روند صعودی را در پیش گیرد و تا 468 دلار پیش برود.

 تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 25 فروردین 98

تحلیل قیمت بایننس کوین

در تحلیل قبلی گفتیم که تاجران در مرز EMA بیست روزه تصمیم خود را بگیرند. ارزش بایننس کوین نسبت به EMA بیست روزه رو به افزایش است که علامت مثبتی است و اگر موفق شود ممکن است به 22 دلار برسد. اما RSI منفی علامت خوبی نیست. اگر قیمت در زیر EMA بیست روزه بماند می تواند تا SMA پنجاه روزه پیش برود. قبل از تصمیم گیری باید به دنبال ثبات قیمت بود.

تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 25 فرودین 98

تحلیل قیمت ترون

در 9 آوریل، این ارز در محدوده ی 0.028 دلار ثبات قیمت داشت. EMA بیست روزه روند صعودی دارد و RSI در منطقه خرید بالا است که احتمال افزایش قیمت را نشان می دهد. این ارز باید سعی کند تا به قیمت 0.040 و حتی 0.0480 دلار برسد. تاجران می توانند در 0.0420 دلار تصمیم بلند مدت بگیرند. اگر افراد بدبین قیمت را به زیر 0.028 دلار برسانند دیدگاه ما نفی می شود و اگر قیمت وارد این محدوده شود به این معنی است که افزایش قیمت تله افراد خوشبین بوده است.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 25 فروردین 98

تحلیل قیمت استلار

قیمت استلار به EMA بیست روزه رسیده است که نقطه پشتیبانی قوی ای حساب می شود. اگر این ارز همینطور ادامه دهد ممکن است قیمت به 0.14 دلار برسد اما اگر افراد خوشبیت قیمت را افزایش دهند ممکن است روند نزولی تمام شود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر این ارز نتواند به بالای EMA بیست روزه برسد می تواند تا SMA پنجاه روزه هم پیش برود. پس تاجران می توانند در 0.113 دلار تصمیمی گیری کنند.

 تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 25 فروردین 98

تحلیل قیمت کاردانو

ارز آدا سعی می کند قیمت خود را به بالای 0.0820 دلار برساند که علامت مثبتی است زیرا نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر قیمت این ارز به بالای این سطح برسد احتمال قیمت 0. 112 و حتی 0.20 هم وجود دارد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا قرار دارد که یعنی افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت به بالای 0.094 دلار نرسد ممکن است بین 0.082 و 0.094 ثابت شود و اگر قیمت به EMA بیست روزه برسد روند صعودی را از دست می دهد. پس تاجراان می توانند در 0.080 دلار تصمیمی گیری کنند.

 تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 25 فرودین 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments