هکر ها

هکر های بایننس، بیت کوین های به سرقت رفته را تبدیل می کنند

بررسی جدید توسط Coinfirm نشان می دهد که بیت کوین های به سرقت رفته از بایننس به کیف پول های مختلفی منتقل شده اند. این هک که شامل به سرقت رفتن 7,000 بیت کوین بود، در 17 اردیبهشت 98 رخ داد و هکر ها بیت کوین های به سرقت رفته را از کیف پولی به کیف پولی دیگر انتقال می داده اند.

حالا، Coinfirm متوجه یک سری فعالیت ها شده که به نظر می رسد هکر ها آن چه بدست آورده اند را به سایر رمزارز ها تبدیل می کنند.

اطلاعات نخستین تراکنشی که صورت گرفته است را می توانید در تصویر زیر ببینید، ولی اخیرا هکر ها در حال تبدیل این بیت کوین ها در چندین صرافی بوده اند.

تراکنش های سرقت بیت کوین از بایننس

تحلیل ها بر روی یکی از زنجیره های اصلی که توسط هکری که در به سرقت بردن این دارایی دست داشته است، نشان می دهد که آن ها موفق شده اند که دستکم 1.8087 بیت کوین معادل 21 هزار دلار را در صرافی هایی که در ادامه می بینید، تبدیل کنند.

بیت فینکس : 0,7934 بیت کوین

بایننس : 0,4294 بیت کوین

بیت مکس : 0,0022 بیت کوین

کوکوین : 0,0713 بیت کوین

کونا : 0,2482 بیت کوین

بیت مارکت : 0,2560 بیت کوین

کریپترا : 0,0072 بیت کوین

بیت کوین دات دی ای : 0,0007 بیت کوین

وزیر اکس : 0,0003 بیت کوین

واضح است که هکر مقداری از بیت کوین را این صرافی ها انتقال داده است و از آن جا ممکن است زنجیره را ترک کرده باشند یا ناشناس باقی مانده باشند. بدیهی است که تماشای چنین رخدادی، برای صرافی مانند بایننس که شاهد دست به دست شدن رمزارز های به سرقته رفته اش است، خیلی خوشایند نیست.

چرا که بایننس تقریبا هیچ اقدامی خاصی نمی تواند در زمینه بازگردانی بیت کوین های از دست رفته انجام دهد. در ابتدای رخ دادن این سرقت، مدیر عامل بایننس خبر از قصد این صرافی برای انجام یک همکاری مشترک برای بازگردانی دارایی های به سرقت رفته داد اما بعد ها حرف خود را پس گرفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments