هشتمین رویداد سوزاندن BNB به پایان رسید

هشتمین دوره سوزاندن توکن های بایننس انجام شد

صرافی رمزارز بزرگ بایننس، اعلام کرد که هشتمین دوره سوزاندن توکن های ارز بومی این صرافی (Binance Coin (BNB را پشت سر گذاشته است که در آن قرار بود همچنین توکن های متعلق به تیم این صرافی نیز از چرخه خارج شود.

طبق گفته ها در این بیانیه، 808,888 BNB برابر با بیش از 23.7 میلیون دلار از دارایی تیم بایننس در این رخداد از بین رفته است. این صرافی اشاره می کند که این رویداد بخشی از تعهد این کمپانی برای سوزاندن 100 میلیون توکن BNB است که توکن های تیم این صرافی 40 درصد از آن را تشکیل می دهد.

در زمان نوشتن این گزارش، بایننس کوین از 24 ساعت گذشته حدود 10 درصد کاهش قیمت داشته است و 28.28 دلار قیمت دارد؛ در حال حاضر حجم بازار بایننس کوین 3,992,138,781 دلار است و در جدول جایگاه ششم را دارد.

نمودار قیمت بایننس کوین تیر 98

دو هفته پیش، حدود 1.2 میلیارد دلار به واحد BNB در 1.1 ثانیه با کارمزد 0.015 دلار در بایننس چین جا به جا شد. مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو در این بار گفت که “آینده اینجاست”.

در ماه گذشته، صرافی بیت فینکس هم خبر از سوزاندن توکن های UNUS، SED و LEO خود داد.

Token Burn یا سوزاندن توکن، رویدادی است که معمولا به منظور کاهش میزان کوین های موجود در بازار و به تبع آن طبق قائده عرضه و تقاضا، افزایش قیمت آن توکن صورت می گیرد.

در این رویداد میزان توکن های مورد نظر به آدرسی در شبکه منتقل می شود که کلیدخصوصی آن مشخص نیست و بنابراین دسترسی به آن هم امکان پذیر نخواهد بود؛ در این صورت کوین ها برای همیشه از دسترس خارج می شوند که از لفظ خارج شدن از چرخه نیست برای آن استفاده می شود.

این تصمیم بایننس نشان از پایبندی به تعهدش برای بهبود دادن شبکه ای که ساخته می باشد و با این کار به گونه ای نشان می دهد که چشم اندازی بلند مدت برای این پروژه دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments