اینفلوئنسر ها

هزینه تبلیغات توسط اینفلوئنسر های خارجی چقدر است؟

آیا شما هم کنجکاو هستید که بدانید اینفلوئنسر های خارجی بابت تبلیغات چقدر پول می گیرند؟ در ادامه به بررسی متوسط هزینه تبلیغات توسط اینفلوئنسر های خارجی در پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اینفلوئنسر ها چقدر به ازای هر پست می گیرند؟

بر اسا گزارش وبسایت ignitevisibility به طور متوسط اینفلوئنسرها در پلتفرم های مختلف تبلیغات را به شکل زیر محاسبه می کنند.

  • اینفلوئنسر اینستاگرام : 1,000 دلار به ازای هر 100,000 فالور
  • اینفلوئنسر اسنپ چت : از 500 دلار به ازای هر کمپین در 24 ساعت شروع می شود
  • اینفلوئنسر یوتیوب : حدودا 2,000 دلار به ازای هر 100,000 فالور

جالب است بدانید که یکی از معروف ترین اینفلوئنسر های خارجی یا به عبارتی دیگر معروف ترین اینفلوئنسر جهان با بیش از 215 میلیون فالور یعنی کیم کارداشیان، برای تبلیغات توسط یک عکس در اکانت اینستاگرامش از شما 250,000 دلار دریافت می کند اما خوب اینفلوئنسر های دیگر هم هستند که اگر می خواهید هزینه کمتری کنید، می توانید به آن ها مراجعه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام کیم کارداشیان

روی هم رفته، عوامل زیر بر روی هزینه ای که اینفلوئنسر بابت تبلیغات از شما دریافت می کند، تاثیر دارد.

  • تعداد فالور ها و دنبال کنندگان اینفلوئنسر
  • میزان فعالیت کاربران در پیج مورد نظر (Engagement)
  • تناسب تبلیغات با برند و فالور هایی که دارند
  • تعداد پست هایی که می خواهید برایتان منتشر شود
  • نوع پست (تصویر، ویدیو، صدا و…)
  • میزان تلاشی که اینفلوئنسر لازم است داشته باشد (مثلا ویدیو از طرف خود شما ارائه می شود یا آن ها باید بسازند؟)
  • تبلیغات در کجا نمایش داده می شود؟ (در مورد اینفلوئنسر هایی که در چند شبکه فعالیت دارند)

اما این را هم باید در نظر داشته باشید که معمولا اینفلوئنسر هر کدام تعرفه ها خاص خود را دارند و هیچ مقدار مشخصی برای این کار نیست.

اینفلوئنسر های خارجی

اما برای این که بتوانید اینفلوئنسر مورد نظر خود را که بازدهی بهتری برای تان داشته باشد را پیدا کنید، بهتر است به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • بازگشت سرمایه احتمالی چقدر است؟
  • این تبلیغات چقدر باعث شناخته شدن برند شما می شود؟
  • مخاطبین آن ها چقدر برای شما اهمیت دارد؟ آیا این ها همان هایی هستند که به دنبال محصول شما خواهند بود؟
  • بازگشت سرمایه ها را با یکدیگر مقایسه کنید
  • اگر بخواهید به روش های دیگر به همین میزان بازده برسید، چقدر هزینه دارد؟

توجه داشته باشید که می توانید از خود اینفلوئنسر هم سوالاتی بپرسید.

انواع مختلف اینفلوئنسر از نظر طرفداران

به یاد داشته باشید که هنگامی که می خواهید یک اینفلوئنسر را برای کار کردن با آن انتخاب کنید، آن ها معمولا در سه دسته کلی قرار می گیرند.

  • اینفلوئنسر میکرو
  • اینفلوئنسر میانه
  • اینفلوئنسر کلان

اینفلوئنسر میکرو

اینفلوئنسر های میکرو فالور های کم یعنی کمتر از 10,000 نفر دارند و این نوع اینفلوئنسر گزینه های خوبی هستند چرا که هزینه تبلیغات توسط آن ها کمتر و معمولا بازخورد هایی که از تبلیغات شان دریافت می کنید مناسب است.

نمونه ای از اینفلوئنسر میکرو

اینفلوئنسر میانه

این اینفلوئنسر معمولا بین 10,000 تا 250,000 فالور یا دنبال کننده دارند. این نوع اینفلوئنسر ها معمولا تجربه کار با یک برند شناخته شده را دارند.

نمونه ای از اینفلوئنسر میانه

اینفلوئنسر کلان

اینفلوئنسر های کلان مهم ترین ها در فضای مجازی هستند. این ها همان سلبریتی های دنیای مجازی مثل اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، توییتر و… هستند. فالور های آن ها چیزی بین 250,000 تا 1 میلیون نفر هستند.

معمولا تبلیغاتی که این نوع اینفلوئنسر ها انجام می دهند کمتر مورد استقبال فالور هایشان قرار می گیرد و هزینه بیشتری هم روی دست شما می گذارد.

نمونه ای از اینفلوئنسر کلان

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments