افزایش قیمت بیت کوین

آیا توقف بعدی بیت کوین، 8,200 دلار خواهد بود؟

دیروز قیمت بیت کوین افزایش خود را ادامه دار کرد و از 7,358 دلار گذشت و به 8,000 دلار هم رسید؛ اگر چه در حال حاضر با قیمت 7,920 دلار می شود. هفته گذشته تریدر ها حواسشان جمع بود تا ببینند آیا بیت کوین می تواند 7,450 دلار را از یک سطح مقاومتی به حمایتی تبدیل کند و بسیاری بر این باور بودند که افزایش قیمت با ثبات به بالای 7,600 دلار می تواند در را برای رسیدن به محدوده 8,000 و 8,200 دلار باز کند.

بسته شدن قیمت 4 ساعته در بالای 7,600 دلار قیمت را به بالای میانگین متحرک 50 روزه کشاند و به گاو های بازار این اطمینان را داد تا بیت کوین را حمایت کنند و یک Higher high روزانه که از 21 نوامبر، زمانی که بیت کوین به قیمت 8,122 دلار معامله می شد، تا به حال دیده نشده را رقم بزنند.

عملکرد روزانه رمزارز ها 7 ژانویه 2020
عملکرد روزانه رمزارز ها

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حال بسته شدن در میانگین متحرک 200 روزه است و این نقطه همچنین داخل 40 دلار خط روند اصلی از کانال نزولی دراز مدت نیز هست که زمانی ک در 26 ژوئن بیت کوین به 13,800 دلار رسید، شکل گرفت.

تریدر ها نگاهشان به این ناحیه دوخته خواهد شد چرا که قیمت در این در خط روند چند بار پس خورده است. VPVR نیز یک گره با حجم بالا را در خط روند نزولی (8,168 دلار) نشان می دهد؛ به این معنی که تریدر ها می توانند برگشت در این سطح را پیش بینی کنند و سود ببرند.

نمودار روزانه شاخص قدرن نسبی قیمت بیت کوین 7 ژانویه 2020
نمودار روزانه شاخص قدرت نسبی قیمت بیت کوین

در تایم فریم روزانه، شاخص نسبی قدرت به 64.5 رسیده است که ناحیه گاوی به حساب می آید اما همچنین به سطحی رسیده است که در آن در تاریخ 25 اکتبر، 8 آگوست، 5 آگوست و 9 جولای این اندیکاتور به عقب برگشت.

نمودار روزانه قرارداد مبادله معکوس دائمی قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قرارداد مبادله معکوس دائمی قیمت بیت کوین

دیروز، فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر رمزارز، نمودار بالا را توییت کرد و گفت که بیت کوین در حال برگشت به، به گفته او، میانگین متحرک بسیار مهم 2 ساله بوده است.

هنوز بیت کوین روز های بیشتری باید سپری کند ولی در دهمین تلاش، من فکر می کنم ما در نهایت به بالای میانگین متحرک 2 ساله نزدیک می شویم.

حمایتش کنید!

توییت فیلیپ سوئیفت
نمودار یک روزه قیمت بیت کوین 7 ژانویه 2020
نمودار یک روزه قیمت بیت کوین

تریدر ها حالا به تماشا می نشینند که ببینید آیا این ارز دیجیتالی می تواند در بالای 8,000 دلار خود را نگه دارد یا یک برگشت ملایم به 7,750 دلار رخ خواهد داد.

بازار کلی رمزارز ها 211.4 میلیارد ارز داشت و سلطه بیت کوین بر این بازار به 68 درصد رسیده است. تعدادی از آلت کوین ها نیز پرایس اکشن بیت کوین را دنبال کردند تا بین 3 تا 5 درصد افزایش یابند که از بین آن ها می توان به ریپل xrp اشاره کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments