بازار گاوی بیت کوین

بازار خوشبینانه گاوی در انتظار بیت کوین

بر اساس تحلیلی تازه با استفاده از روش پیش بینی قیمتی که قدمت یک قرن را دارد، بیت کوین به تازگی سیگنالی مبنی بر بازگشت به بازار گاوی نشان داده است.

دیروز در توییتی، تحلیلگر سابق گلدمن ساکس، مراد محمودف با اشاره به قوانین ریچارد وایکاف گفت که بیت کوین در حال طی کردن فرآیند یک بازیابی گسترده بود.

روز دوشنبه، بیت کوین مقاومت 7,600 دلار را شکست و آن هایی که می گفتند در این شرایط رد شدن از سطوح فعلی خیلی سخت است را متعجب کرد. در حال حاضر نسبت به 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد رشد قیمت بیت کوین را شاهد بوده ایم.

وایکاف پدر یک روش کاملا جدید برای تحلیل عملکرد قیمت بود که از آن روش با عنوان “روش وایکاف” یاد می شود. طبق گفته های آقای محمودف که نموداری را منتشر کرد که جایگاه بیت کوین را توضیح می دهد، این بزرگترین رمزارز جهان همین حالا در یک کف قرار داده شده است.

افزایش قیمت روز سه شنبه به نزدیک 8,000 دلار، برای مثال، نقطه “SOS” برای قیمت بیت کوین از نظر وایکاف بود. SOS کوتاه شده Sign of Strength به معنای “نشانه قدرت” است و معمولا در ادامه رویداد تحت عنوان “Spring” می آید که نقطه پایین یک قیمت را می بیند.

بر اساس این مدل، پس از SOS یک ریتریسمنت جزئی به نام “Back-up” باعث بهبود قیمت های بعدی می شود.

Bitcoin price as analyzed using the Wyckoff Method

تحلیل قیمت بیت کوین بر اساس قوانین وایکاف توسط محمودف (منبع: توییتر محمودوف)

فاز استراحت پایان می پذیرد؟

محمودف (Mahmudov) در مورد باور شخصی اش در خصوص صحت سناریوی گاوی اظهار نظری نکرد و این می تواند روند نزولی عمومی بیت کوین که در ماه ژوئن آغاز شده بود را، پس از رسیدن به 14000 دلار معکوس کند.

به دنبال صعود اواخر ماه اکتبر به 9500 دلار، قیمت بیت کوین در اواسط ماه دسامبر تا 6400 دلار پایین آمد اما همه معتقد نیستند که به قیمت حداقلی رسیده است. با کاهش پاداش بیت کوین در اثر هاوینگ در ماه می، مدل Stok-to-Flow قیمتی در حدود 8300 دلار را پیش بینی می کند.

محمودف به خاطر دیدگاه های بسیار خوشبینانه خود در خصوص قیمت بیت کوین مشهور است. در ماه آکوست او اعلام کرد که انباشتگی، قبلا اتفاق افتاده است.

سعی نکنید در تایم فریم های کوتاه خود را زرنگ جلوه دهید. به طور کلی تر نگاه کنید و بزرگ فکر کنید. به نظر من بیت کوین به صد هزار دلار خواهد رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mazdamax
Mazdamax
4 سال قبل

با توجه به تورم حتما باید با دید بلند مدت روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد