بایننس چین

بایننس، بلاکچین خود را طی چند ماه آینده عرضه می کند

بایننس، بزرگترین صرافی ارز های رمزپایه جهان بر اساس حجم مبادلات، دیروز در توییتی اعلام کرد که در طی چند ماه آینده بلاکچین مخصوص به خود به نام Binance Chain را عرضه خواهد کرد.

طبق گفته های این کمپانی، بلاکچین جدید بایننس قرار است امکان ساخت ارز رمزپایه جدید و برگذاری ICO توکن را فراهم کند:

بایننس سعی دارد تا بلاکچین را بیشتر مورد پذیرش مردم قرار دهد و به پیشرفت این صنعت کمک کند. برای اثبات این ادعا ما تا چند ماه آینده Binance Chain را آماده خواهیم کرد که از طریق آن میلیون ها توکن به سادگی قابل ساخت است.

طبق گفته مجله Forbes، بایننس نقشه خود را در طی یک همایش خصوصی به میزبانی Forbes Asia در سنگاپور کرده است.

مدیر عامل بایننس، چانگپنگ ژائو، در سخنرانی خود در بحث “رمزگشایی Blockchain برای کسب و کار” گفت که نقشه هایی که دارند قرار است چشم اندازی قدیمی را نشانه برود که پذیرش ارز های رمزپایه را در سطح جهانی بالا ببرد.

آقای ژائو گفت به منظور رسیدن به “پذیرش این روش پرداخت به صورت گسترده” این کمپانی تمام تلاش خود را خواهد کرد چرا که هدف اصلی این کمپانی هنوز برآورده نشده است.

نویسنده مجله Forbes، مایکل دل کاستیلو، کسی که خبر های منتشر شده اخیر را برملا کرد، در توییتر پستی ارسال کرد و در آن گفت که انتظار دارد “میلیون ها کوین و هزاران بلاکچین” به وجود بیاید.

حدودا یک ماه پیش، آقای ژائو اعلام کرد که با وجود کاهش 50 درصدی حجم معاملات و کاهش شدید ارزش بازار ارز های رمزپایه امسال، کسب و کار بایننس “بسیار پایدار” بوده است.

مدیر عامل بایننس گفت که اگر چه آن ها فقط توانستند 10 درصد از حجم معاملاتی که در سال 2018 داشتند را تکرار کنند، با این حال ایین میزان باز هم بیشتر از 2 یا 3 سال پیش است و کسب و کارشان هنوز سودآور است.

اخیرا هم بایننس صرافی تبدیل اسکناس به ارز رمزپایه را در اوگاندا راه اندازی کرد که به مشتریان این امکان را می دهد که ارز های رمزپایه بیت کوین و اتریوم را با پول محلی کشور اوگاندا، شیلینگ، خریداری کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments