سرمایه گذاری در دوج کوین توسط شرکت Hello Pal

افزایش بازدید یک شرکت کانادایی، به دنبال سرمایه گذاری در دوج کوین

پلتفرم اجتماعی کانادایی (Hello Pal)، خبر از اختلال موقت در وبسایت خود در ماه فوریه (بهمن)، به دلیل ازدحام ترافیک بالا داد. این اختلال درست بعد از زمانی رخ داد که این شرکت، از خرید دوج کوین و سرمایه گذاری آن خبر داد.

طبق اعلامیه مطبوعاتی منتشر شده این شرکت، این اتفاق مدت کوتاهی پس از اعلام شرکت مبنی بر سرمایه گذاری مهم در استخراج (مایننیگ) دوج کوین (DOGE) و لایت کوین (LTC) رخ داد.

در همین زمان، Hello Pal موضوع خرید 15 درصد از سهام استخراج دوج کوین و لایت کوین را مطرح کرد. بنا به گزارش ها، این شرکت ماینینگ که صحبت از آن است، بزرگترین شرکت ماینینگ دوج کوین و لایت کوین در جهان با ظرفیت 70 مگاوات و فضای بیش از 90,000 ریگ ماینینگ می باشد.

همچنین این شرکت از نقش داشتن در تحویل بیش از نیمی از 12,500 مایننینگ ریگ اختصاص داده شده به دوج کوین و لایت کوین، خبر داد.

طبق اظهارات Hello Pal، اخبار سرمایه گذاری آن ها در ماینینگ دوج کوین و لایت کوین، یک ترافیک آنلاین شدید بالای 1,000 درصد، در وبسایت این شرکت را در بر داشت. همین ترافیک منجر به بسته شدن (Crash) موقت سایت شد.

همچنین مجوعه ای از برنامه ها و سرویس های استریم Hello Pal، افزایش هایی در بازدید های آنلاین خود داشته اند اما با مشکل قطع شدن مواجه نشدند.

KL Wong، مدیر عامل شرکت Hello Pal، این مورد پیش آمده را یک پیشرفت مثبت تلقی می کند.

این افزایش فعالیت در وبسایت و اپلیکیشن Hello Pal، از اعتبار بالا و واضح جایگاهی که ما، در دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای خود فراهم ساختیم، خبر میدهد.

جسارتی که این کمپانی در ماینینگ دوج کوین به خرج داده است، به گسترش فعالیت آن ها در زمینه ارزهای دیجیتال اشاره دارد. Hello Pal، قبلاً یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال برای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال، ارائه داده است.

این پدیده که به دلیل حجم بالای بازدید ها پس از انتشار اخبار پیرامون ارزهای دیجیتال، سایت ها با مشکل مواجه شوند، قبلاً هم برای برخی از صرافی های ارز دیجیتال رخ داده است.

دوج کوین در ماه های اخیر، افزایش محبوبیت در بین سرمایه گذاران را به خود دیده است؛ به خصوص بعد از علاقه ای که مدیر عامل کمپانی تسلا، ایلان ماسک و مالک Dallas Mavericks، مارک کوبان به این ارز نشان دادند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments