خرید بیت کوین کمپانی Philly t-shirt

خرید 1 میلیون دلار بیت کوین توسط کمپانی Philly t-shirt

طبق یک اعلامیه جدید، شرکت پوشاک و طراحی روی لباس سفارشی RushOrderTees، قصد دارد یک میلیون دلار از دارایی نقد خود را به خرید ارز های دیجیتال اختصاص دهد و تقریباً 30% این مبلغ، تا کنون خریداری شده است.

تا کنون این کمپانی، 300,000 دلار هزینه صرف خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کرده است و قصد دارد این رقم را به 1 میلیون دلار تا پایان ماه آوریل برساند. به گزارش بیانه ای که در 12 مارس (22 اسفند) منتشر شد، این اقدام شرکت RushOrderTees، یک نشانه دیگر است که اشاره به روند صعودی پذیرش و عادی شدن دارایی های دیجیتال در بین سرمایه گذاران دارد.

RushOrderTees یک شرکت طراحی سفارشی پوشاک می باشد که در فیلادلفیا مستقر است. این شرکت انواع سفارش ها در حجم های گوناگون را می پذیرد. بنا به اعلام در وبسایت این شرکت، آن ها همچنین در حال همکاری با تیم بسکتبال Philadelphia 76ers در لیگ NBA هستند.

با این که بیت کوین در ماه های اخیر، فراز و نشیب های زیادی داشته، اما قیمت این دارایی، در ماه های اخیر افزایش یافته است. این ارز دیجیتال، رکورد قیمت خود در سال 2017 که معادل با 20,000 دلار بود را در ماه دسامبر (آذر) 2020 شکست. از همان تاریخ، بیت کوین این روند رو به افزایش را ادامه داده است تا جایی که حتی به تازگی از 57,000 دلار هم عبور کرد.

Mike Nemeroff، مدیرعامل شرکت RushOrderTees، در بیانیه اش چنین گفت:

بیت کوین ، ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین، چشم انداز هیجان انگیزی به آینده ارائه می دهند. این برای ما یک فرصت است تا بتوانیم بخشی از موضوعی باشیم که توانایی تغییر تجارت جهانی برای همیشه را، دارد.

تعداد دیگری از شرکت ها، بخشی از دارایی های خود را به بیت کوین تبدیل کرده اند و انتظار می رود که کمپانی های بیشتری به این سرمایه گذاری بپیوندند. شرکت Microstrategy بیش از 2 میلیارد دلار از دارایی خود را به این امر اختصاص داده و مشابه آن، شرکت تسلا هم در سال 2021، بالغ بر 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. شرکت های Sqaure و MassMutual هم در ماه های اخیر، بیت کوین خریداری کرده اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments