بررسی سایت CryptFree

سایت CryptoFree و هر آنچه بایستی در مورد آن بدانید

این روزها بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال از موضوعات مطرح و جذاب در هر گروهی هستند. با بالارفتن قیمت بیت کوین، اکثر افراد به دنبال روش های آسان بدست آوردن بیت کوین و حتی بیت کوین رایگان هستند. یکی از سایت های فعال در این زمینه CryptoFree نام دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی جامع سایت کریپتوفری، واریز، برداشت و نحوه کسب درآمد از CryptoFree بپردازیم.

معرفی سایت CryptoFree

یکی از روش های بدست آوردن بیت کوین، تماشای تبلیغ و ویدیو می باشد. بسیاری از سایت ها در ازای تماشای تبلیغ به شما مقدار اندکی بیت کوین می دهند. فاست بیت کوین نامیست که به این روش کسب بیت کوین (یا سایر ارزهای دیجیتال) گفته می شود. سایت کریپتوفری نیز همانند دیگر سایت های فاست با روش هایی مانند تماشای ویدیو یا بازی به کاربران بیت کوین (با مقدار ناچیز) هدیه می دهد.

در مورد سایت CrypoFree دیدگاه های مختلفی وجود دارد. برخی معتقدند این سایت عملکرد بسیار خوبی دارد و برخی دیگر نیز این سایت را کلاهبرداری می دانند. این سایت دامنه های متفاوتی در طول زمان داشته است و نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی نیز در خصوص این سایت متمایز است. احتمالا یکی از دلایلی که سایت CryptoFree کلاهبرداری محسوب می شود، حداقل میزان برداشت بیت کوین در این سایت است که میزان بسیار اندکی می باشد. حال در ادامه و در بخش “آیا CryptoFree کلاهبرداری است؟” به این سوال دقیق تر پاسخ می دهیم.

تا اینجا می دانیم که کریپتوفری یک سایت برای بدست آوردن بیت کوین است که هرچند به میزان کم اما بیت کوین به کاربران رایگان می دهد.

ثبت نام در سایت

برای آنکه از خدمات CryptoFree استفاده کنید بایستی به این سایت وارد شوید و بر روی “Sign Up” کلیک کنید.

صفحه اصلی سایت CryptoFree

در صفحه ثبت نام، امکان ایجاد اکانت در CryptoFree با فیس بوک، اینستاگرام و گوگل فراهم است. برای مثال در تصویر زیر ما بر روی “Continue with Google” کلیک کردیم و اکانت کریپتوفری خود را با آدرس جیمیل خود ساختیم.

اگر جیمیل شما بر روی مرورگر شما تنظیم شده باشد، فقط کافیست آن را انتخاب کنید. در غیر این صورت آدرس ایمیل خود را در فرمی مانند تصویر زیر وارد نمایید.

ایجاد اکانت با جیمیل

پس از آن صفحه اصلی پروفایل سایت cryptofree به شما نمایش داده می شود.

صفحه پروفایل سایت cryptofree

در سایت CryptoFree با اولین لاگین به اکانت 0.003 بیت کوین به اکانت شما در این سایت اضافه می شود و پس از آن شما می توانید با استفاده از بازی های مختلف، موجودی بیت کوینی خود را بالا ببرید.

آموزش کسب بیت کوین از طریق CryptoFree

تصویر زیر منو سایت کریپتوفری را نشان می دهد؛ در ادامه تک تک بازی هایی که امکان کسب درآمد بیت کوین را فراهم می کند، معرفی می کنیم.

🔹 در بخش ‘Free Bitcoin‘ شما می توانید با کلیک بر روی دکمه “Roll” یک عدد تصادفی بدست آورید. هر عدد متناسب مقدار مشخصی بیت کوین است. برای مثال عددهای بین 9986 تا 9993 مقدار 0.001 بیت کوین بدست خواهند آورند و اگر عدد شما 10000 باشد، یک بیت کوین به حساب شما اضافه می شود.

🔹 در بازی “Spin” شما باید لوگو مربوط به هر ارز دیجیتال را در جای مناسب خود قرار دهید تا بیت کوین بدست آورید.

🔹 بازی “Black/Red” یک سیستم شرط بندی ساده است که شما در این بازی بر روی رنگ قرمز یا مشکی شرط می بندید. (مثلا رنگ قرمز را انتخاب می کنید.) سپس دکمه “BET!” را انتخاب می کنید. اگر شما برنده شوید، مقدار بیت کوینی که در ابتدا خود تعیین کرده اید، به موجودی شما اضافه می شود.

🔹 در بخش “Safe” کاربران کریپتوفری بایستی از میان سه صندوق گزینه درست را حدس بزنند و ذر ازای حدس درست، بیت کوین رایگان بدست آورند.

بازی safe در سایت CryptoFree

بازی “Dice” نیز مانند سایر بازی ها بر باید شما حدس بزنید. اگر حدس شما در خصوص جمع دو تاس درست باشد، بیت کوین برنده می شوید.

بازی dice

🔹 آخرین بازی پنل CryptoFree لاتاری نام دارد. در این بازی نیز شما باید در مربع هایی که کنار یکدیگر قرار گرفته اند، عددهایی را به صورت تصادفی قرار دهید و بر روی درست بودن آن پیش بینی کنید.

🔸 بخش “Progress” سایت به عنوان تاریخچه تمام فعالیت های شما در سایت عمل می کند و شما می توانید با استفاده از این قسمت، فعالیت خود در سایت را رصد کنید.

🔸 همانند بسیاری از سایت ها شما میتوانید با کریپتوفری و از طریق جذب افراد بیشتر به این سایت کسب درآمد کنید. سایت یک لینک رفرال در اختیار شما قرار می دهد و به ازای تمامی افرادی که از طریق آن لینک در سایت ثبت نام کنند، شما مقداری بیت کوین رایگان دریافت می کنید.

واریز و برداشت از سایت

واریز و برداشت در سایت CryptoFree از طریق بیت کوین انجام می شود و شما میتوانید با واریز بیت کوین، بیشتر بازی کنید. در خصوص برداشت از حساب CryptoFree، حداقل موجودی شما بایستی 0.3 بیت کوین باشد تا بتوانید آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد کنید و درآمد خود را از این سایت برداشت کنید.

واریز به CryptoFree
برداشت از Cryptofree
نحوه واریز و برداشت در CryptoFree

آیا سایت CryptoFree کلاهبردای است؟

یکی از روش هایی که می تواند به ما در زمینه کلاهبردار بودن یا نبودن کریپتوفری کمک کند، بررسی نظرات کاربران در سایت ها و شبکه های اجتماعیست.

زمانی که کلاهبردار بودن این سایت را گوگل می کنیم به تصویر زیر می رسیم. متاسفانه بررسی دیدگاه کاربران در خصوص کریپتوفری مثبت نیست و اغلب معتقدند cryptofree اسکم بوده و کلاهبرداریست. طبق نظرات کاربران رسیدن به مقدار 0.3 بیت کوین برای برداشت وجه، بعید و غیر ممکن است، لذا شما نمیتوانید درآمد خود از این سایت را نقد کنید.

کلاهبردار بودن cryptofree

از دیدگاه نویسنده مقاله نیز این سایت اعتبار چندانی ندارد. به طوری کلی سایت هایی این چنینی که وعده بیت کوین رایگان در ازای بازی و تماشای تبلیغ به کاربران می دهند، نباید این چنین تصوری در ذهن شما به وجود آورد که شما از این طریق ثروتمند می شوید!!!

به سایت هایی مانند CryptoFree صرفا باید به دیدگاه سرگرمی نگاه کرد. هرچند فراموش نکنید این سایت ها سرگرمی هایی پر هزینه محسوب میشوند. شما در ازای استفاده از این سایت ها، حجم زیادی از وقت و زمان خود را هدر می دهید. زمان شما ارزشمندترین دارایی محسوب می شود. پس هر زمانی که خواستید فریب سایت هایی به ظاهر رایگان برای کسب درآمد را بخورید، به یاد آورید که شما در اولین گام زمان خود را خرج می کنید.

اگر شما تجربه استفاده از CryptoFree دارید، آنرا با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

📌 حداقل میزان قابل برداشت در cryptofree چه قدر است؟

برای برداشت از حساب در این سایت باید حداقل 0.3 بیت کوین داشته باشید.

📌 واریز و برداشت در کریپتوفری با چه روشی قابل انجام است؟

واریز و برداشت از طریق بیت کوین قابل انجام است.

📌 آیا سایت Cryptofree کلاهبرداری است؟

بررسی نظرات کاربران نشان میدهد این سایت کلاهبرداری است و به عبارت بهتر سرمایه شما هیچ زمانی به 0.3 بیت کوین نمی رسد که توانایی برداشت آنرا داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهران
مهران
3 ماه قبل

آقا سلام من دنبال سایت CryptoFree میگردم پیداش نمیکنم لطفا کمک کنید

محمد تقی
محمد تقی
1 سال قبل

من با ۹۰۰ روز فعالیت از حد نصاب برداشت ،عبور کردم و برداشت زدم با کیف پول بیت کوین ،متاسفانه از اکانت من کسر شد ولی به کیف پول من واریز نشد وقتتان را هدر ندهید ،کلاه برداریست

Maral
Maral
2 سال قبل

سلام این سایت چند تا کیف پول معرفی کرده برای برداشت اونایی که نتونستن برداشت بزنن برای اینکه کیف پولشون برای این سایت تعریف نشده هست از طریق حساب پی پال و چند تا کیف پول بین المللی برداشت میشه

عباس
عباس
پاسخ به  Maral
1 سال قبل

یعنی واقعیه

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  Maral
10 ماه قبل

چطور میشه برداشت کرد

حسین
حسین
پاسخ به  مهرداد
7 ماه قبل

اینم داره دروغ میگه هیچ کسی از این سایت برداشت نزده من آخرین بار سه سال پیش بااین سایت کار میکردم تازگی ایمیلی فرستاده که برداشت ها فعال شده دوبار بعد از مدت ها چک کردم بازم برداشت نشد خلاصه وقت حدر دادنه

mabel
mabel
2 سال قبل

من همیشه توصیه می کنم وقتی می خواهید تجارت کنید ، باید از یک پرسنل آموزش دیده کمک بگیرید. من با تجارت Phoenix octaFx معامله می کنم و اگر آنها را توصیه نکنم ، خودخواهانه خواهد بود. من با سیگنال های محافظت شده خوب و استراتژی های فعال همیشه توانستم بیش از 11،200 دلار در هفته درآمد داشته باشم. لطفاً اینجا وب سایت آنها است و ایمیل آن را خودتان بررسی کنید.

Sma
Sma
2 سال قبل

سلام، الکی وقت و زمان و انرژیتون رو صرف این سایت نکنید نهایتا بعدا یکسال متوجه میشد تمام وقتتون صرف یه کار کاملا بیهوده کردین چون کاملا فیک و الکیه

محسن
محسن
3 سال قبل

لطفاً در مورد کریپتوتب هم اگر اطلاعاتی دارید بگید

داوود
داوود
3 سال قبل

سلام. خیلی ممنون از اطلاع رسانی در مورد این سایت و سایتهایی که کلاهبرداری هستن
اگه ممکنه لطفا در مورد سایت gramfree هم تحقیق و اطلاع رسانی کنین .
سپاسگزارم

حسین داودی
حسین داودی
3 سال قبل

سلام ، من خیلی وقت پیش تو این سایت فعالیت کردم ، بیت کویی هم به حد نصاب رسید و درخواست واریز به کیف پول والت رو دادم ولی واریز نکردن
این سایت کریپتو فری کلاهبرداریه

Farzan
Farzan
3 سال قبل

یکی از دوستام به عدد ۰.۳ رسید برداشت زد ولی موفق به دریافت ارز مجازی نشد
۱۰۰٪ کلاه برداری است

رضاحیدری
رضاحیدری
3 سال قبل

سلام سایت کریپتو فری اسکمه بنده یک فعالیت کردم و به 0.3برداشت رسیدم برداشت زدم واریز نکردن