دریافت وام فوری با بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

دریافت وام فوری با پشتوانه بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

در طول سال گذشته، اعطای وام فوری با پشتوانه بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه از طریق پلتفرم هایی مالی بسیار محبوب واقع شده است و شرکت های بسیاری در این زمینه تلاش می کنند تا مسئولیت بخشی از این صنعت نو ظهور را متقبل شوند. تا کنون پروژه هایی همچون Salt Lending میلیون ها دلار وام با پشتوانه ارزهای رمزپایه صادر نموده است و تیم های توسعه دهنده هر یک از ارزهای دیجیتال به خوبی میدانند که در آینده ای نزدیک اعطای وام با استفاده از “تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد” یک کسب و کار درآمدزا در سطح بین المللی محسوب می گردد. در این مطلب به معرفی وب سایت های ارائه دهنده وام با استفاده از بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتالی خواهیم پرداخت.


وب سایت Nexo


دریافت وام فوری با بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

اخیراً یک مدل کسب و کار جدید با عنوان “Crypto-to-Cash Lending” تشکیل شده است که بصورت نمایی در حال رشد و توسعه قرار دارد. این پدیده به دنبال افزایش نیاز به سرمایه اولیه در سال های اخیر رواج یافته است و از مدل های پیشین همتا به همتا مانند Lending Club پیروی می کند. در حال حاضر چندین وب سایت از جمله Nexo وجود دارد که خدمات پرداخت وام با استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را ارائه می دهند.

Nexo قصد دارد اعتبار فوری برای مشتریان خود، بدون نیاز به دریافت چک اعتبار، فراهم نماید. سرمایه گذاران ریسک پذیر از جمله مایکل ارینگتون، موسس Techcrunch، و دیگران به تازگی 50 میلیون دلار در Nexo سرمایه گذاری نموده و همچنین این شرکت همکاری امنیتی با BitGo داشته است. Nexo معتقد است که اولین شرکتی خواهد بود که وام های فوری با پشتوانه ارزهای رمزپایه به افراد ارائه می دهد:

ارزهای رمزپایه خود را نفروشید و پتانسیل بالقوه آنها را از دست ندهید! از Nexo وام فوری با پشتوانه ارز دیجیتال دریافت کنید.

وب سایت Nexo


وب سایت SALT Lending


دریافت وام فوری با بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

یک پلتفرم مالی همتا به همتا با عنوان “SALT Lending” وجود دارد که یک برنامه پرداخت وام مبتنی بر بلاک چین اتریوم محسوب می شود. SALT یک توکن ERC-20 بوده که در شبکه اتریوم پشتیبانی می شود. این طرح توجه افراد و سازمان های بسیاری را به خود جلب نموده و از زمان آغاز پروژه، بیش از 40 میلیون دلار وام های دیجیتالی به کاربران خود پرداخت کرده است. علاوه بر این، پلتفرم SALT Lending توانست در کمتر از یک سال گذشته بیش از 65,000 عضو جدید جذب نماید.

طبق قوانین وب سایت SALT Lending پس از بازپرداخت کامل وام توسط فرد وام گیرنده، ارز دیجیتال که به عنوان پشتوانه نزد Salt Lending نگهداری میشود به وی بازگردانده خواهد شد.

تمامی وام دهندگان بر اساس مقررات ارز دیجیتال SALT، سرمایه گذاران معتبری هستند که آزمون سازگاری با قرض دادن را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. روش های مختلفی در این وب سایت وجود دارد تا وام دهندگان و سرمایه گذاران بتواند در SALT Lending مشارکت نمایند. گفتنی است کاربران در این پلتفرم مالی می توانند از مبلغ 10,000 دلار تا 1,000,000 دلار به عنوان وام با نرخ بهره پایین دریافت نمایند؛ در حالی که هیچگونه احراز هویتی در این رابطه نیاز نخواهد بود.

وب سایت SALT Lending


وب سایت Bitbond


دریافت وام فوری با بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

Bitbond، که توسط مدیر عامل شرکت Radoslav Albrecht در سال 2013 تاسیس شده، اولین پلتفرم ارائه دهنده وام با پشتوانه ارز دیجیتال جهت کسب و کارهای تجاری کوچک است. هدف از تاسیس این موسسه، سرمایه گذاری جمعی و تامین منابع مالی پروژه ها در سطح بین المللی میباشد. حداکثر وام قابل دریافت از طریق این سامانه 50,000 دلار بوده و در حال حاضر ماهیانه بطور متوسط به 100 مشتری خدمات خود را ارائه می دهد.

Radoslav Albrecht در مصاحبه با خبرگزاری رویترز در برلین بیان کرد:

هزینه انتقال پول از طریق روش های سنتی به دلیل کارمزدهای مبادلات ارزی نسبتاً زیاد است و از جهت زمانی نیز ممکن است چند روز طول بکشد. اما به صورت آنلاین و با استفاده از ارزهای دیجیتال، همه چیز خیلی سریع و ارزان انجام خواهد شد.

وب سایت Bitbond


وب سایت Unchained Capital


دریافت وام فوری با بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه

Unchained Capital یک شرکت تجاری است که وام های نقدی به شرکت ها و افرادی که بیت کوین را به عنوان وثیقه ارائه می دهند، پرداخت می کند. این شرکت معتقد است که دارندگان ارزهای رمزپایه نیازمند یک روش برای قرض گرفتن پول نقد در برابر دارایی های دیجیتال خود بدون فروش آنها هستند. نرخ کارمزد وام ها در Unchained Capital بین 12.5 الی 14 درصد بصورت سالیانه است و مبلغ وام به حساب بانکی مشتریان واریز می شود.

مشتریان اقساط ماهیانه خود را بصورت منظم پرداخت نموده و پس از بازپرداخت کل مبلغ وام به همراه کارمزد آن، وثیقۀ آنها بازگردانده می شود. علاوه بر این، افراد بدون تأیید اعتبار می توانند تا 1 میلیون دلار از موسسه قرض گرفته و وام ها نیز به نسبت 50 درصد وثیقه پرداخت می شود.

Unchained Capital وام های دلاری به شهروندان آمریکایی و کسب و کارهای کوچک با امکان تمدید پس از بازپرداخت اعطا می کند. هر کسب و کاری در آمریکا ممکن است بخواهد از وام برای صرفه جویی در مالیات استفاده نماید؛ زیرا وام گرفتن نیاز به پرداخت سود سرمایه را از بین می برد.

وب سایت Unchained Capital

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سینا
سینا
3 سال قبل

سلام کدوم از این سایتها ایران رو هم پشتیبانی میکنه؟!

سجاد
سجاد
3 سال قبل

به چه نحوی وام میدهند

مهلا مظفری
پاسخ به  سجاد
3 سال قبل

با سلام

نحوه اعطا وام در هر سایت متفاوت است. شما می توانید با جست و جو در گوگل به وبسایت مورد نظر مراجعه کرده و نحوه دریافت وام را مطالعه نمایید.

بهنام
بهنام
4 سال قبل

این سایت ها به ایرانی ها هم خدمات میدند؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  بهنام
4 سال قبل

از نظر قانونشون خیر

بهنام
بهنام
پاسخ به  آرتین محسنی
4 سال قبل

خوب راهی است که بشه گرفت یا سایتی که با ایران مشکی نداشته باشه؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  بهنام
4 سال قبل

تا زمانی که نیاز به احراز هویت نباشه شما می تونید با اطمینان از تغییر آی پیتون از خدمات اون سایت ها استفاده کنید.