رشد قیمت ارزهای دیجیتال همراه با روند صعودی بیت کوین

رشد روز افزون قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال همراه با روند صعودی بیت کوین

امروز 22 جولای 2018، بازار ارزهای رمزپایه رشد روز افزونی را تجربه نموده و به روند فعلی خود ادامه می دهد. بر اساس اطلاعات وب سایت CoinMarketCap، هم اکنون هر بیت کوین (BTC) با قیمت 7,401 دلار و هر اتریوم (ETH) با قیمت 463 دلار معامله می شود.

صعود و نزول قیمت ارزهای دیجیتال در یک نگاه
صعود و نزول قیمت ارزهای دیجیتال در یک نگاه

در این میان سایر آلت کوین ها نیز از رشد خوبی برخوردار بوده و برخی از آنها همچون استلار (XLM) طی 24 ساعت گذشته هفت درصد افزایش قیمت داشته اند. در زمان نگارش این مطلب، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال 280.49 میلیارد دلار است که نسبت به زمان مشابه در ماه گذشته چهار درصد رشد داشته است.

اتریوم طی روز معاملاتی گذشته رشد چشمگیری را تجربه نموده و حدوداً 5 درصد افزایش قیمت داشته است. این آلت کوین در هفته جاری سود تقریبا 8 درصدی را نصیب سرمایه گذاران نموده به نحوی که ارزش آن در روز 18 جولای به بیش از 500 دلار به ازای هر اتریوم رسید.

در میان 10 ارز رمزپایه برتر بر اساس حجم معاملات، آیوتا و استلار بیشترین رشد قیمت روزانه را به ترتیب با 5 درصد و 7 درصد ثبت نموده اند. به غیر از تتر (USDT) که یک استیبل کوین محسوب می شود، کاردانو (ADA) نیز طی 24 ساعت گذشته حداقل به میزان 1.53 درصد افزایش قیمت داشته است. کاردانو با وجود رشد قابل توجه در هفته جاری، با افزایش 23 درصدی قیمت مواجه شده است.

روز جمعه 20 جولای 2018، بورس کالای شیکاگو (CME) گزارش داد که حجم معاملات روزانه بیت کوین در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به سه ماهه اول 93 درصد افزایش یافته است. همچنین تعداد قراردادهای باز در معاملات آتی بیت کوین با افزایش 58 درصدی مواجه شده است. در این میان مدیر عامل پلتفرم معاملاتی BitMEX در رابطه با نوسانات اخیر بیت کوین اظهار داشت که ممکن است قیمت آن ابتدا به سطح 5,000 دلاری سقوط نموده و در انتهای سال 2018 میلادی به رقم 50,000 دلار به ازای هر بیت کوین دست یابد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments