خرید اکانت آمازون پرایم

خرید اکانت آمازون پرایم (Amazon Prime) بدون نیاز به ساخت حساب

آمازون پرایم سرویسی ارائه شده از سوی کمپانی Amazon و غیر رایگان است که امکاناتی ارائه می کند که در حالت عادی به کاربران وب سایت آمازون ارائه نمی شود. این خدمات شامل ارسال رایگان کالا در کمتر از 2 روز در زمان خرید از این فروشگاه، دسترسی به سرویس تلویوزیون اینترنتی، موزیک و… است و از طرفی می توانید با داشتن اکانت آمازون پرایم، اکانت توییچ پرایم هم داشته باشید. در این صورت اگر قابلیت های این سرویس برای شما جذاب است، آموزش خرید اکانت آمازون پرایم را از طریق پی98 در ادامه این نوشته بخوانید.

برای افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند، اکانت آمازون پرایم مزایای بسیاری دارد اما با این حال بسیاری از این مزایا برای کاربران ایرانی کاربردی ندارد.

برای مثال ارسال رایگان کالا در کمتر از دو روز در خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون در حالی که ایرانیان نمی توانند از این فروشگاه خرید مستقیم کنند، بی فایده به نظر می رسد.

اما همانطور که گفتیم برای طرفداران پلتفرم توییچ، داشتن اکانت آمازون پرایم مزیت محسوب می شود چرا که از طریق آن می توانند اکانت توییچ پرایم بدست بیاورند.

هزینه خرید اکانت آمازون پرایم چقدر است؟

سالانه 119 و ماهانه 12.99 دلار

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کات آمازون روشی برای شارژ حساب آمازون بدون نیاز به داشتن یک کارت بانکی بین المللی است و از طریق شارژ حساب خود می توانید هزینه خرید اکانت آمازون پرایم را بپردازید.

ساخت اکانت آمازون پرایم چگونه است؟

اکانت رایگان 30 روزه آمازون پرایم

توجه داشته باشید که شما می توانید 30 روز به صورت رایگان از خدمات آمازون پرایم استفاده کنید و در صورتی که از این خدمات راضی بودید، اکانت آمازون پرایم خریداری کنید.

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

برای ساخت اکانت آمازون پرایم ابتدا باید اکانت آمازون معمولی ایجاد کنید.

  1. وب سایت آمازون را باز کنید

    با مرورگر وب موبایل یا کامپیوتر خود وب سایت آمازون به نشانی Amazon.com را باز کنید. پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به آن، به نشانی https://www.amazon.com/amazonprime رفته و بر روی گزینه TRY PRIME کلیک کنید.

  2. وارد کردن اطلاعات پرداخت

    در این بخش می بایست اطلاعات یک کارت بانکی یا حساب پی پال را وارد کنید تا اکانت 30 روزه رایگان آمازون پرایم برای شما فعال شود. در غیر این صورت نمی توانید اکانت آمازون پرایم ایجاد کنید.

ساخت و خرید اکانت آمازون پرایم از طریق پی98

پیش از هر چیز برای خرید اکانت آمازون پرایم از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

برای خرید اکانت آمازون پرایم با ویزا کارت از طریق پی 98، بایستی از منو سمت راست بر روی گزینه ‘خدمات ویزا کارت‘ کلیک کنید.

از منو باز شده، گزینه ‘خرید با ویزا کارت‘ را انتخاب کنید. در ادامه با صفحه رو به رو مواجه می شوید.

خرید با visa card

در این فرم مشخصات خرید خود را درج کنید. قیمت اکانت را وارد کنید. لینک وب سایت آمازون را کپی کنید. در بخش توضیحات ذکر کنید که هدف شما ساخت اکانت آمازون پرایم است و در پایان بر روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید.

پشتیبانان پی 98 در سریع ترین زمان ممکن، خرید را برای شما انجام می دهند و شما می توانید حتی بدون داشتن ویزا کارت تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن را داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments