تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیلگر مشهور معتقد است جریان کلی صعودی بیت‌ کوین به اتمام نرسیده است!

تحلیلگر مشهور بیت‌ کوین، ویلی وو، به نشانه هایی اشاره می کند، که استنباط می کند حرکت گاوی بیت‌ کوین، هنوز قدرت خود را از دست نداده است و روند صعودی بیت کوین ادامه خواهد یافت.

این هفته، قیمت بیت‌ کوین ریزش شدیدی را تجربه کرد و این ارز در حال ریزش، محدوده ۳۰ هزار دلاری را لمس کرد. با این‌حال، تحلیلگر محبوب بیت‌کوین، ویلی وو، اعتقاد دارد که پایان نمایش رالی کلی صعودی بیت‌کوین هنوز فرا نرسیده است.

در یک مصاحبه با پیتر مک‌کورمک پادکستر، که در ۲۱ می در کانال یوتیوب «What Bitcoin did» منتشر شد، وو در مورد چند نکته، از جمله شبکه و فعالیت قیمتی اخیر بیت‌کوین و وضعیت کنونی آن صحبت کرد. وو ذکر کرد که اندیکاتورهای ماکرو زیادی به قیمت‌های مثبت برای بیت‌کوین اشاره می‌کنند. وو با اشاره به داده‌هایی از نسبت NVT، که فعالیت شبکه بلاک‌ چین در رابطه با مارکت کپ را نشان می‌دهند گفت:

«فعالیت بسیار زیادی در شبکه بین سرمایه‌گذاران، در مقایسه با مارکت کپ وجود دارد.»

وو ادامه داد:

«ما هنوز فاجعه بزرگی را تجربه نکرده‌ایم. سقوط قیمت اخیر بیت کوین کاملا طبیعی ارزیابی می شود. به عنوان مثال، در سقوط از سقف در سال ۲۰۱۷، گمان می‌کنم ۳.۸ درصد بالاتر از ارزیابی طبیعی بودیم.»

وو در مورد وضعیت فعلی بیت‌کوین گفت:

«این تنها، استراحتی برای روند بازار صعودی محسوب می‌شود.»

بر اساس داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، بیت‌کوین در ماه آوریل به حوالی ۶۵ هزار دلار رسید. متعاقبا، برای مدتی این دارایی به زیر ۵۰ هزار دلار سقوط کرد. پس از این، بالای این سطح، خودش را بازیابی کرد و دوباره به حوالی ۶۰ هزار دلار نزدیک شد و در نهایت، دوباره شروع به نزول تا دامنه ۳۰ هزار دلار کرد.

وو گفت:

«به نظرم تنها به‌خاطر کوین‌های زیادی که در جریان این اصلاح قیمتی فروخته شده، نیاز به مقداری زمان برای احیای بازار داریم.»

وی همچنین با اشاره به وضعیت کلی گفت:

« به نظرم با درنظر گرفتن روند سالم بازار، وضعیت اخیر یک وضعیت مطلوب محسوب می‌شود.»

مک‌کورمک، رک و بی‌پرده از وو پرسید:

«پس این پایان بازار گاوی نیست؟»

وو در پاسخ گفت:

«خیر. به هیچ‌وجه!»

وو با نگاه کردن به چارت‌هایش گفت که هدف‌های قیمتی و جزئیات آن‌ها، بستگی به روزهای پیش‌رو دارد. هرچند او همچنان انتظار دارد، قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک به سطح‌هایی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار نیز برسد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرزانه
فرزانه
2 سال قبل

بسیار مفید و کاربردی ! خسته نباشید