ایلان ماسک

پس از فروپاشی بازار، ایلان ماسک پشتیبانی خود را نسبت به بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرد

یکی از کاتالیزورهایی که ممکن است باعث سقوط سنگین اخیر شود دوباره در توییتر اعلام حضور میکند.

بعد از یک رکود فلج کننده در بازار که به نظر می رسد شنبه و یکشنبه به آرامی ادامه پیدا کند، صبح امروز بازار ارزهای دیجیتال توسط توییت ایلان ماسک به طور گسترده ای حمایت شد.

مدیر عامل تسلا، هفته گذشته به دلیل مخالفت با پذیرش پرداخت بیت کوین برای وسایل نقلیه جدید به عنوان عامل اصلی رکود قیمت ارز های دیجیتال سرزنش شد. چند ساعت پیش یک کاربر توییتر از ماسک پرسید:

“افرادی به دلیل ارزهای دیجیتال از شما عصبانی هستند. نظر شما چیست؟ “

در پاسخ، به نظر می رسید که ماسک نگاهی عمیق به اوضاع می اندازد و میگوید که چالش اصلی ارز های دیجیتال اقدام قیمتی کوتاه مدت نیست، بلکه در عوض نبرد مداوم علیه ارزهای فیات است:

توییت ایلان ماسک

این کارآفرین خاطرنشان کرد که او از ارزهای دیجیتال در این نبرد “پشتیبانی” می کند.

از زمان رکود بازار، توییت های ماسک در مورد ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته اند، سقوط سنگینی که باعث کاهش 50 درصدی  قیمت دارایی های دیجیتالی اصلی بازار شد و ترس از پایان کار گاوها (سرمایه گذاران خوشبین) را ایجاد کرد.

ماسک در گذشته ثابت کرده است که می تواند با توییت های خود بر بازار دوج کوین تأثیر بگذارد. اگرچه ارزهای بزرگتر از نظر مارکت کپ مقاومت بیشتری در برابر اظهار نظرهای ماسک نشان داده اند اما در این اواخر، این شخص سیگنالهای متفاوتی را در رابطه با حمایت خود از ارزهای دیجیتال ارائه داده و اصرار دارد که ارزهای رمزنگاری شده به راهی برای سازگارتر شدن با محیط نیاز دارند.

مطبوعات مالی به دقت مواظب نظرات پرتحرک و غالباً متغیر وی هستند، به اندازه ای که بررسی اخیر نشان داد نیمی از استرالیایی ها معتقدند ماسک مخترع بیت کوین است. بیت کوین توسط توسعه دهنده ای ایجاد شده است که تحت نام Satoshi Nakamoto کار می کند.

به نظر می رسد جامعه ارز های دیجیتال  به طور گسترده ای تحت تاثیر ماسک قرار دارد، با این حال شایعاتی وجود دارد که سومین مرد ثروتمند جهان ممکن است تمایل به فروش بیت کوین خود همراه با ذخایر بیت کوین تسلا داشته باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments