پرداخت دستمزد کارکنان پیتزا دومینو با بیت کوین

شعبه های پیتزا دومینو در هلند به کارکنان خود به عنوان حقوق بیت کوین پرداخت می کنند

هر کارمندی که از حداقل دستمزد تعیین شده بیشتر درآمد کسب کند حق انتخاب این را دارد که اضافه حقوقش با ارز دیجیتال پرداخت شود.

صاحب امتیاز بسیاری از شعبه های  پیتزا دومینو در هلند امروز اعلام کرد که کارکنان آن حق انتخاب برای دریافت دستمزد خود با بیت کوین را دارند.

طبق اظهارات شرکت Immensus Holding، صاحب امتیاز 16 شعبه پیتزا دومینو، کارمندان آن می توانند بین پرداخت یورو یا بیت کوین (BTC) برای کل اضافه حقوق خود یکی را انتخاب کنند.

جاناتان گورویچ ، یکی از مالکان Immensus گفت:

“ما یک شرکت مدرن هستیم و با تعداد زیادی از کارکنان جوان کار می کنیم. ما می شنویم که آنها در مورد بیت کوین صحبت می کنند و ما می خواهیم فرصتی برای داشتن ارز دیجیتال به آن ها ارائه دهیم. “

طبق قانون هلند شرکت ها حداقل حقوق و دستمزد کارمندان خود را به یورو پرداخت می کنند. حداقل دستمزد ماهانه در کشور به سن و ساعت کار بستگی دارد ، اما به طور کلی کارگران 15 تا 18 ساله انتظار دارند که در محل کار بیشتر از آنچه در قانون محلی لازم است کار کنند ، بدین معنی که می توانند ماهانه کمی بیت کوین به جیب بزنند.

اعلامیه Immensus مبنی بر ارائه پرداخت های بیت کوین همزمان با یازدهمین سالگرد اولین پرداخت با موفقیت ثبت شده ی ارز دیجیتال برای دو پیتزای Papa John است، رویدادی که اکنون به عنوان روز بیت کوین پیتزا شناخته می شود. با این حال ، همین هفته قیمت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال با افت دو رقمی روبرو شد.

روز سه شنبه ، آنتونی پمپ پمپلیانو که پادکست های آموزشی معروفی مربوط به ارز دیجیتال دارد، اعلام کرد که یک شرکت پیتزا را با هدف حمایت از تجارت های کوچک و صندوق توسعه بیت کوین و بنیاد حقوق بشر راه اندازی می کند. با این حال ، مشتریان در (بیت کوین پیتزا) فقط می توانند از کارت های رمزنگاری برای پرداخت استفاده کنند. پامپ بعداً دلایل خود را برای عدم پذیرش بیت کوین توضیح داد:

“هدف صرفا این نیست که افراد بتوانند با بیت کوین های خود پیتزا بخرند بلکه این است که ارزش و مزایای ارز های دیجیتال در مقایسه با ارز های فیات برای همه آشکار شود و به توسعه بیت کوین کمک کند “

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments