تحلیل قیمت 25 خرداد

تحلیل قیمت 25 خرداد 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

پلتفرم Bakkt در 22 جولای بیت کوین را تست می کند. راه اندازی این پلتفورم بسیار مهم است زیرا سرمایه گذاران را به خود جلب میکند. افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال باعث افزایش علاقه مردم به این ارزهای شده است. پروژه دیگری که علاقه مردم را به خود جلب کرده است استیبل کوین فیس بوک است. فیس بوک افراد زیادی را مانند اد بولز، رئیس بانک Chartered، استخدام کرده است. همچنین فیس بوک توانسته است سرمایه گذاران محتلفی مانند مسترکارت، پی پال و غیره را به خود جلب کند و 10 میلیون دلار از هر پروژه به دست آورد. گزارش Grayscale نشان می دهدد که بهترین ارز در 5 تا 31 می بیت کوین بوده است. این ارز 47% رشد داشته است در حالی که سایر ارزها درگیر جنگ تجاری چین و آمریکا هستند. ارز دیگر ین ژاپن بود که 2.1% رشد داشت.

تحلیل قیمت بیت کوین

در دو روز قبل بیت کوین بالای EMA بیست روزه بوده است که علامت مثبت است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به 9053 دلار برسانند. خروج از این سطح قیمت را به 10هزار دلار می رساند. EMA بیست روزه روند صعودی دارد و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد در کوتاه مدت افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت از 9053 دلار کمتر شود نشان دهنده علامت منفی است می تواند قیمت را به  7413 دلار برساند. SMA پنجاه روزه در این منطقه قرار دارد پس انتظار مقاومت بالا داریم اگر این حد بشکند قیمت به 5900 دلار می رسد.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 25 خرداد 98

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم بین 225 و 280 دلار است افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای 280 دلار برسانند. خروج از این سطح می تواند قیمت را به 322 و حتی 335 دلار برساند. اما اگر قیمت به زیر 280 دلار برسد به EMA 20 روزه خواهد رسید که اگر این بشکند قیمت به 255 می رسد.SMA پنجاه روزه در این ناحیه قرار دارد که مقاومت بالایی را نشان می دهد اگر افراد بدبین قیمت را به زیر 225 دلار برسانند می توانند تا 167 هم پیش بروند. توصیه می کنیم که تاجران تجارت خود را انجام دهند.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 25 خرداد 98

تحلیل قیمت ریپل

ریپل سعی کرده است تا بالای EMA بیست روزه باقی بماند. این علامت منفی است و نشان می دهد افراد بدبین کنترل را در دست دارند. EMA بیست روزه ثابت است و RSI در منطقه میانی است که ثبات را در کوتاه مدت نشان می دهد. قیمت ریپل در 0.36 تا 0.37 دلار بوده است. اگر قیمت از این حد خارج شود افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای EMA بیست روزه برسانند. اگر این مرز از بین برود قیمت به 0.27 دلار می رسد فعلا باید تاجران در 0.35 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 25 خرداد 98

تحلیل قیمت لایت کوین

در 12 ژوئن این ارز از قیمت 140 دلار کمتر شد و. طبق تحلیل قبل توصیه می کنیم تاجران در 140 دلار تصمیم گیری کنند.هنوز هم روند قیمت در این ارز خوشبینانه است زیرا EMA بیست روزه روند صعودی دارد و RSI در منطقه مثبت است. خط مقاومت در کانال صعودی به عنوان پشتیبان عمل می کند و پشتیبان یعدی EMA بیست روزه است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به 158 و حتی 184 دلار برسانند. اما اگر قیمت کم شود به زیر EMA بیست روزه و سپس SMA پنجاه روزه می رسد.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 25 خرداد 98

تحلیل قیمت ایاس

این ارز بین EMA بیست روزه و SMA پنجاه روزه بوده است که توازن بین افراد خوشبین و بدبین را نشان می دهد. اگر قیمت به بالای 6.82 دلار برسد نشان دهنده این است که افراد خوشبین موفق تر هستند و ممکن است قیمت به 8.65 دلار برسد. پس توصیه تحلیل قبل را تکرار می کنیم. اگر قیمت به زیر SMA پنجاه روزه برسد ممکن است تا 4.49 دلار و حتی 3.87 پیش برود. EMA بیست روزه روند نزولی دارد و RSI زیر 50 است که ثبات را در چند روز آتی نشان می دهد.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 25 خرداد 98

تحلیل قیمت بیت کوین کش

در 13 ژوئن این ارز به بالای EMA بیست روزه رسید اما افزیش قیمت نداشت که تردید افراد خوشبین را نشان می دهد. EMA بیست روزه ثابت است و RSI بالای 50 است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت افزایش یابد می تواند تا 450 و حتی 481 دلار پیش برود اما اگر نتواند بالای EMA بیست روزه بماند می تواند به 363 دلار برسد. SMA پنجاه روزه در این سطح است که پشتیبانی قوی است. قبل از هر گونه توصیه منتظر ثبات هستیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 25 خرداد 98

تحلیل قیمت بایننس کوین

ارز بایننس کوین BNB تا مرز 38 دلار پیش رفت اما به آن نرسید. افراد بدبین قیمت را کاهش دادند که علامت منفی است. EMA 20 روزه نتوانست مقاومت کند و قیمت به SMA پنجاه روزه رسید. این سطح بسیار مهم است زیرا در این سطح کاهش قیمت نداشته ایم. تاجران می توانند در 28 دلار تصمیم گیری کنند. اگر قیمت به 38 دلار برسد می توان باز هم انتظار افزایش قیمت داشت.

تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 25 خرداد 98

تحلیل قیمت استلار

استلار سعی می کند بالای EMA بیست روزه بماند. اگرچه افراد خوشبین قیمت این ارز را در 20 ژوئن افزایش دادند نتوانستند قیمت را حفظ کنند و روز بعد قیمت به EMA بیست روزه رسید که نبود خریدار را در این سطح نشان می دهد. در زیر قیمت 0.11 دلار روند نزولی مشاهده می کنیم این روند می تواند تا 0.066 دلار پیش برود اما در 0.085 دلار مقاومت بالا انتظار داریم. اگر استلار از این کانال خارج شود می تواند تا 0.14 پیش برود. هدف بعدی 0.22 دلار است. قبل از توصیه باید منتظر رسیدن این ارز به 0.014 باشیم.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 25 خرداد 98

تحلیل قیمت کاردانو

در 0.10 دلار قیمت کاردانو با مقاومت بالا مواجه است و در 13 ژوئن از این قیمت کاهش یافت. انتظار داریم افراد خوشبین از EMA بیست روزه دفاع کنند و قیمت را به 0.10 دلار برسانند. اگر موفق شوند قیمت به 0.22 دلار می رسد پس تاجران می توانند در 0.10 دلار تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به زیر EMA بیستد روزه برسد می تواند تا SMA پنجاه روزه پیش برود. و در صورت کاهش حتی به 0.057 برسد. فعلا میانگین های متغیر ثابت هستند و RSI در نقطه میانی است که نشان می دهد قیمت تا چند روز آتی در یک محدوده ثابت است.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 25 خرداد 98

تحلیل قیمت بیت کوین SV

در 13 ژوئن این ارز 38% از سطح فیبوناچی کاهش قیمت داشت و اگر باز هم کاهش قیممت داشته باشد می تواند به 175 و حتی 152 دلار برسد. اما اگر قیمت افزایش ییابد می تواند تا 240 دلار و حتی بیشتر پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما ما توصیه خرید نمی کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین SV
تحلیل قیمت بیت کوین SV تاریخ 25 خرداد 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments