افزایش قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین تا 11000 دلار : حرکت بعدی چیست؟

طی آخرین ساعات دیروز، قیمت بیت کوین با افزایش شدید به 11000 هزار دلار رسید و با ثبت قیمت 11394 دلار به بالاترین سطح 2020 رسید.

در زمان انتشار این خبر قیمت لحظه ای بیت کوین 10945.61 دلار گزارش شده است و حجم خرید در بازه زمانی یک ساعته افزایش پیدا کرده است. این نشان می دهد که بزرگترین ارز دیجیتال که بالاترین حجم را در مارکت کپ داراست، می تواند به یک سطح روزانه دیگر دست پیدا کند.

همانطور که در گزارش کوین تلگراف دیده می شود، در طی بررسی داده های دورن زنجیره ای، همزمان با بالا رفتن قیمت بیت کوین، حجم دارایی هایی که به صرافی ها واریز شده است، افزایش یافته است. اکنون تحلیلگران بولمبرگ معتقدند که قیمت بیت کوین امسال بالاتر از 12000 دلار خواهد رفت.

قیمت اتریوم نیز با یک صعود چشمگیر به 333.52 دلار رسید و از بالاترین سطح قبلی خود نیز فراتر رفت اما پس از آن قیمتش کاهش یافت و در زمان نگارش این خبر اتریوم در 317 دلار خرید و فروش می شود.

قیمت ارزهای دیجیتال

بر طبق گفته های coin market cap ارزش کل بازار ارز های رمز نگاری شده 326.7 میلیارد دلار است و شاخص تسلط بیت کوین در حال حاضر 63.1 درصد است.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین (منبع : coin360)

بررسی تکنیکال نمودار های بیت کوین نشان می دهد که ایجاد این چنین تقاطع صعودی از سال 2017 تا کنون بی سابقه بوده است و بازار به نفع گاو ها در حرکت است. بیت کوین توانسته است سطح مقاومت 10 هزار دلار را بشکند. پیش از این بیت کوین سه بار تلاش کرده بود که از این سطح فراتر رود اما موفق نشده بود. تحلیلگران بیان می کنند، مقاومت بعدی روی 12000 دلار قرار دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments