اتریوم در بالاترین ارزش مارکت کپ خود.

مارکت کپ اتریوم از ویزا پیشی گرفت و سلطه بیت کوین بر بازار در حال کم رنگ شدن است

اتریوم برای اولین بار در طول دوران خرید و فروش اش به بالاترین حد ارزش خود رسیده است. مارکت کپ اتریوم برای اولین بار در تاریخ، در ساعت 3:46 بامداد UTC از 500 میلیارد دلار عبور کرده است که یک نقطه عطف مهمی برای این آلت کوین پیشرو در بازار ارز است. همچنین اتریوم در ساعت 3:55 بامداد به بالاترین قیمت خود یعنی 4351 دلار رسید که مارکت کپ بازار ارز دیجیتالی  را به 504 میلیارد دلار رساند. در حال حاضر ارزش بازار اتریوم بیشتر از غول خدمات مالی ویزا است که ماه گذشته به صورت آزمایشی معاملات استیبل کوین USD کوین(USDC) را در بلاک چین اتریوم آغاز کرد.

مارکت کپ اتریوم در مقایسه با ویزا
ارزش مارکت کپ ویزا

در همین حال بالا رفتن دوباره  ارزش اتریوم به معنای درهم شکستن سلطه بیت کوین است. سهم بازار بیت کوین اکنون  در اوایل ژانویه از حدود 74 درصد به 44 درصد کاهش یافته است. هم اکنون بیت کوین با قیمت حدود 57،771 دلار در صرافی معامله می شود.

در همین راستا، از آنجا که سلطه بیت کوین در حال کم رنگ شدن است ، پیتر شیف به جمع افرادی که معتقدند اتریوم توانایی پیشی گرفتن از بیت کوین را دارد می پیوندد. تحلیل گر بازار طلا پیتر شیف در توییت اخیر خود پیش بینی کرده است که ممکن است مارکت کپ اتریوم از بیت کوین پیشی بگیرد.

وی در توییتر خود چنین بیان کرد:

“بجای اینکه بیت کوین از طلا پیشی بگیرد، ممکن است که اتریوم همین کار را با بیت کوین انجام دهد”

.  با این حال ، پیش بینی شیف به این معنی نیست که او کاملا به اتریوم رو آورده است ، زیرا وی قبلا صحبت هایی راجع به علاقه خود به دوج کوین داشته است.

لازم به ذکر است که جفت ارز ETH / BTC از ابتدای سال تاکنون تقریباً 191 درصد افزایش داشته اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments