تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم و بازار سهام 22 اردیبهشت 1400

پس از وضعیت صعودی بازار ارز های دیجیتال در این هفته، بالاترین روند صعودی اخیر در اختیار بزرگترین آلت کوین بازار سهام، “اتریوم“، با صعود تازه در میان ارزهای دیجیتال است. بیت کوین (BTC) در تاریخ 12 مه 4.3 درصد افزایش یافت همانطور که ارزهای دیجیتال با وجود آشفتگی بازارهای سهام جهانی، ضرر خود را بازیافتند.

قیمت بیت کوین  روند صعودی را طی میکند

داده های Cointelegraph و Tradingview نشان داد که BTC / USD تقریباً تمام ضررهای روز گذشته را در روز چهارشنبه جبران کرده است به طوری که در زمان نوشتن این مقاله بیش از 57،500 دلار معامله میشود.

این اقدام در حالی صورت گرفت که نگرانی ها در مورد کف قیمتی در سهام شرکت های فناوری وجود داشت و این نگرانی به دلیل مشکلات موجود در تایوان بود، طوری که شاخص سهام این کشور بزرگترین ضرر یک روزه خود در تاریخ را تجربه کرد.

بیت کوین و آلت کوین ها در روز های دوشنبه و سه شنبه به طور گسترده ای همگام با سهام شرکت های فناوری در قیمت های پایین فروخته شده بودند اما آخرین افت قیمت کلان عملکرد آنها را بدتر کرد.

این روند نزولی به یک ویژگی بارز در بازار بی ثبات و پر نوسان ارز های دیجیتال تبدیل شده است. در همین راستا اکثر ارزهای دیجیتال اصلی این روند را پشت سر گذاشتند و به روند صعودی و رشد خود بازگشتند.

پیش از این، نگرانی هایی مبنی بر اینکه بیت کوین در نهایت ممکن است تحت شرایط فعلی مستقیما از 50000 دلار تا حداقل 40،000 دلار سقوط کند، وجود داشت.

صعود های لحظه ای اتریوم همچنان پابرجاست

با این حال در ادامه “آلت سیزن”، اتر (ETH) بار دیگر سود کرد و با حفظ حمایت در  4،000 دلار، به بالاترین رکوردهای جدید هم دست یافت. با این حال، هزینه گس برای معامله گران و کاربران شبکه اتریوم همچنان سنگین است.

سایر آلت ها نیز با بالاترین رکورد مواجه شدند، از جمله کاردانو (ADA)، که در زمان نوشتن مقاله تنها چهارسنت با بالاترین رقم 1.83 دلار فاصله داشت.

در میان بحث و جدال بر سر سکه های میم یا شوخی، دوج کوین ثابت بود، در حالی که ارز شیبا (SHIB)، 23 درصد کاهش یافت تا از بین بیست ارز دیجیتال  برتر مارکت کپ خارج شود. با این حال بد نیست اشاره کنیم سود هفتگی این ارز همچنان حدودا 1500٪ بوده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments