معرفی بهترین کیف پول ریپل در سال 2018

معرفی بهترین کیف پول ریپل در سال 2018

اگر شما نیز از طرفداران دنیای ارزهای دیجیتال هستید، باید آگاه باشید که چگونه قیمت ها به سرعت در حال افزایش هستند. در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول ریپل در سال 2018 و مقایسه آنها با یکدیگر می پردازیم.

با افزایش چشمگیر قیمت ها، بسیاری از مردم به سوی خرید ریپل ترغیب می شوند تا سهمی از سودشان را در بازار ارزهای دیجیتال از ریپل کسب کنند. امّا پس از خرید، مردم نگران نگهداری از دارایی های خود در یک فضای امن هستند. از این رو، اکثر مردم به دنبال برخی از بهترین کیف پول های ریپل برای محافظت از سرمایه گذاری خود هستند.

انواع مختلفی از کیف پول ها جهت ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد؛ برخی از آنها به راحتی قابل استفاده هستند در حالی که برخی دیگر دارای امنیتی بی نظیر هستند.

در واقع امنیت کیف پول بستگی به جایی که کلید خصوصی در آن ذخیره می شود، دارد. هر زمان که یک کیف پول ایجاد کنیم، یک کلید خصوصی نیز ایجاد می شود. این کلید خصوصی دسترسی به وجوه موجود در کیف پول را فراهم می کند.

کلید خصوصی کیف پول لازمه دسترسی به دارایی ها است
کلید خصوصی (Private Key) کیف پول لازمه دسترسی به دارایی ها است

از این رو، توصیه می شود از یک کیف پول که در آن خود مالک کلید خصوصی هستید، استفاده نمایید و مطمئن شوید این کلید خصوصی در جای دیگری ثبت نشده باشد. به عنوان مثال، زمانی که شما وجوه خود را در یک صرافی آنلاین ذخیره می کنید، کلید خصوصی شما در سرور های این شرکت ذخیره می شوند. از این رو اگر سرور شرکت هک شود، ممکن است دارایی های خود را از دست بدهید. این یک اشتباه رایج است که اکثر مردم انجام می دهند.

قبل از معرفی بهترین کیف پول ریپل این نکته را باید متذکر شویم که بر خلاف بیت کوین، استفاده از کیف پول Ripple رایگان نیست! کیف پول ریپل شما نیاز به حداقل 20XRP برای رزرو یک آدرس کیف پول دارد.


کیف پول سخت افزاری :


  • کیف پول Ledger Nano S
کیف پول سخت افزاری ledger nano

تصور کنید شما بتوانید سکه های ریپل را در جیب خود داشته باشید! بله؛ نه تنها در رابطه با ریپل بلکه برای سایر ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin و Ethereum نیز این امکان در دسترس است. Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری است که برای ارز های دیجیتال طراحی شده است و به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. قیمت این کیف پول سخت افزاری حدوداً 95 دلار است. این کیف پول به علت ضریب امنیت بسیار بالا در نگهداری از دارایی ها، بهترین کیف پول ریپل در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری محسوب می شود.

  • کاربری ساده – شما می توانید به راحتی آن را به کمک یک کابل USB به کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی تلفن همراه خود متصل و از دارایی Ripple تان استفاده نمایید. با این کیف پول به راحتی ریپل ارسال و دریافت کنید.
  • امنیت بالا – برای ایجاد کیف پولی امن و مطمئن تر برای کاربران، توسعه دهندگان ویژگی های امنیتی اضافی را به آن افزوده اند. در صورتی که کیف پول خود را گم کردید یا کسی آن را از جیب شما به سرقت برد، این شخص نمی تواند بدون اجازه شما به ریپل هایتان دسترسی پیدا کند. این ویژگی با پرسش یک رمز عبور که توسط خودتان از پیش تعیین شده، میسّر می گردد. این کیف پول دارای همه ویژگی هایی است که شما نیاز دارید تا سکه های Ripple خود را از دسترس هکرها ایمن نگه دارید.
  • وجود دکمه فیزیکی – برای اینکه کاربران احساس امنیت بیشتری داشته باشند، این شرکت دکمه فیزیکی اضافه کرده که از طریق آن می توانید معاملات را تأیید کنید.
  • پشتیبان گیری خودکار – این کیف پول دارای قابلیت پشتیبان گیری از حساب شما به صورت خودکار و برای حفظ امنیت بیشتر است.

کیف پول بر پایه وب (Web-based) :


  • وب سایت GateHub
کیف پول GateHub بر پایه وب

در حال حاضر GateHub با چندین ارز رایج دیجیتال مانند XRP و BTC کار می کند. فرآیند خرید و فروش ریپل در GateHub بسیار آسان و سریع است. اما متاسفانه ابتدا باید بیت کوین خریداری کنید و سپس آن را به سایر ارزهای دیجیتال از جمله ریپل تبدیل نمایید.

GateHub یکی از کیف پول های ریپل است که نام آن در وب سایت رسمی شرکت (Ripple (Ripple lab ذکر شده است. از زمانی که این شرکت خدمات کیف پول خود را ارائه داده، بسیاری از فروشگاه های آنلاین آن را به عنوان روش پرداخت می پذیرند.

بخش تجزیه و تحلیل GateHub نرخ واقعی XRP، USD و دیگر ارزها را در لحظه نشان می دهد. این باعث می شود تا کاربران بتوانند پول خود را در زمان مناسب سرمایه گذاری کنند. آمار تجزیه و تحلیل همچنین با نمودار های گرافیکی نمایش داده می شود. این ویژگی باعث می شود تا کاربران بتوانند حساب کیف پول خود را به راحتی درک و بوسیله آن سرمایه گذاری کنند.

همچنین با این کیف پول شما می توانید در بازار فلزات گرانبها و ارزهای پایه نیز به تجارت بپردازید.

  • وب سایت Poloniex
کیف پول وب سایت Poloniex

Poloniex کیف پولی ایده آل برای خرید و نگهداری سکه های ریپل به طور موقت است. بسیاری از کاربران ارز های رمزنگاری شده از Poloniex جهت خرید سریع در نوسانات بازار استفاده نموده و سپس جهت حفظ امنیت بیشتر، دارایی خود را به کیف پول سخت افزاری شان (مانند Ledger) انتقال می دهند.

شما می توانید سکه های بیت کوین و اتریوم فعلی خود را با XRP مبادله و ذخیره کنید. Poloniex به علت جریان نقدینگی بالا همواره از سوی منتقدان ستوده می شود.


کیف پول دسکتاپ (Desktop) :


  • کیف پول Rippex
نمایی از وب سایت کیف پول Rippex

Rippex در برزیل مستقر است. کیف پول Rippex با کارمزد بسیار پایین انجام تراکنش ها و ثبت نام اولیه رایگان، برای معاملات این ارز دیجیتال بسیار جذاب به نظر می رسد. این کیف پول چندین سطح عملکردی را برای کاربران خود ارائه می دهد که شامل چندین فرآیند تأیید، حفظ حریم خصوصی، شفافیت معاملات و کنترل کامل حساب کیف پول از طریق تلفن همراه و رایانه است.

  • پشتیبانی ارزهای مختلف – ریپل با ارزهای مختلف مبادله می شود. این کیف پول نه تنها اجازه می دهد که ارز دیجیتال خود را در حساب تان ذخیره کنید بلکه قابلیت ذخیره بصورت ارزهای دیگری همچون دلار، یورو، ین و … نیز وجود دارد. کاربران با استفاده از این ارزها به راحتی می توانند سکه Ripple را خریداری کنند.
  • کارمزد بسیار پایین – کارمزدها در Rippex برای هر ارز دیجیتالی متفاوت است. کارمزد در برخی ارزها برای انتقال، سپرده گذاری و مبادله ریپل کاملا رایگان است. کارمزد Ripple بین 0.2٪ تا 0.3٪ ارزش هر تراکنش متغیر است. این یکی از پایین ترین کارمزدها جهت ریپل است که تاکنون توسط شرکت های مختلف ارائه شده است.
  • انتقال سریع – کیف پول Rippex به شما اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه پول خود را به حساب کیف پول تان انتقال دهید. هیچ محدودیتی برای Ripple تعیین نشده است. بنابراین اگر به دنبال کیف پول با گزینه سکه های نامحدود هستید، این یک نکته مثبت است.

دانلود کیف پول Rippex

  • کیف پول Toast Wallet
کیف پول ریپل Toast Wallet

Toast Wallet یکی از مناسب ترین کیف پول ها برای ذخیره سازی (Ripple (XRP است. این کیف پول متن باز برای iOS ،Android ،Windows ،Mac و Linux در دسترس است.

  • پشتیبانی پلتفرم های مختلف – اولین ویژگی این کیف پول این است که برای تقریبا تمام سیستم عامل ها قابل استفاده است. کاربران می توانند آن را روی ویندوز، اندروید و حتی iOS نیز استفاده کنند؛ زیرا برنامه های جداگانه این کیف پول برای هر پلتفرم در دسترس است.
  • سهولت استفاده – استفاده از این کیف پول بسیار آسان است و رابط گرافیکی نسبتاً جذابی دارد.
  • کارمزد رایگان – یکی دیگر از مزایای استفاده از Toast Wallet این است که کارمزد انجام معاملات برای همه کاربران کاملا رایگان است. شما فقط 20XRP جهت ذخیره برای پردازش معاملات خود نیاز دارید.

دانلود کیف پول Toast Wallet

نتیجه گیری انتخاب بهترین کیف پول ریپل (Ripple)

انتخاب بهترین کیف پول ریپل کاملاً به نظر شما بستگی دارد؛ زیرا این امر وابسته به این است که دسترسی آسان به دارایی های خود یا امنیت بالای آنها را ترجیح می دهید. اگر شما امنیت بالا را می خواهید، باید Ledger Nano S را انتخاب کنید و اگر مایلید دسترسی آسان داشته باشید، از Poloniex یا GateHub استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
غضنفر
غضنفر
6 سال قبل

rippex بسته شده همشون ورشکست شدن رفتن

سهراب
سهراب
پاسخ به  غضنفر
6 سال قبل

بله درست هست. این کیف پول دیگه خدمات خودش رو ارائه نمیده. به همین دلیل کیف پول جایگزین در مطلب تازه منتشر شده در وبلاگ Pay98 معرفی شده است : کیف پول Toast Wallet

سعید
سعید
6 سال قبل

پارسال همین موقع من مقداری بیت کوین و ریپل خریدم اما الان کیف پولم رو گم کردم. نمیدونم چه کار کنم 🙁 راهنماییم کنید لطفاً

سهراب تقی زاده
سهراب تقی زاده
پاسخ به  سعید
5 سال قبل

با سلام، اگر عبارت بازیابی (Backup Phrase) دوازده کلمه ای یا کلید Seed کیف پول خودتون رو داشته باشید، میتونید دارایی هاتون رو بازیابی کنید؛ در غیر اینصورت کاری غیرممکن است.

singingart
singingart
6 سال قبل

سلام
آیا این ولت ها هک میشن و ممکنه پولمون رو یدفعه از دست بدیم؟؟

سهراب
سهراب
پاسخ به  singingart
6 سال قبل

با سلام؛ این کیف پول های ریپل بهترین های سال 2018 هستند. یعنی از لحاظ کاربران و منتقدین مورد بررسی قرار گرفتند و اعتماد سازی در رابطه باهاشون انجام شده.
بازهم ما به شما دوست عزیز خرید کیف پول های سخت افزاری مانند خرید لجر نانو اس (Ledger Nano S) و کیف پول TREZOR برای نگهداری امن ریپل هاتون پیشنهاد میکنیم.

RJ-16
RJ-16
6 سال قبل

کیف پول toast wallet برای اندروید خیلی خوبه. کار باهاش راحته