از سرگیری برداشت و واریز در بایننس

از سرگیری واریز و برداشت در بایننس از روز سه شنبه

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو گفته که این صرافی رمزارز قصد دارد تا خدمات مربوط به واریز و برداشت از حساب را از روز سه شنبه از سر بگیرد.

تیم ما در حال انجام کارهاست و کل هفته را مشغول بوده است. در چند روز گذشته، ما تغییرات اساسی را در سیستم خود داده ایم و قابلیت های بسیار زیاد و پیشرفته ای به آن اضافه یا بازسازی شده است. درباره برخی از تغییراتی که رخ داده در آینده اطلاعاتی را در اختیار کاربران می گذاریم. ما قصد داریم تا از روز سه شنبه واریز و برداشت را به طور کامل ادامه دهیم. زمان دقیق آن در طی یک ارتباط گیری بزرگ تر اعلام می شود، وابسته به این که آزمایش های ما چگونه پیش می رود. این ارتقا نیازمند ایجاد یک وقفه در مبادلات است. فردا اطلاعات بیشتری در این باره ارائه می کنیم.

چانگ پنگ ژائو
معلق شدن برداشت ها و واریز ها در بایننس

در حال حاضر، تمامی برداشت ها و واریز ها به عنوان “Suspend” یا معلق برچسب گذاری شده اند و امکان انجام آن ها در این صرافی وجود ندارد. البته حداقل یکی از کاربران این صرافی در شبکه اجتماعی گفته است که توانسته با آدرسی که قبلا در صرافی اضافه کرده به حساب خود واریز داشته باشد.

در بیانیه قبلی، این صرافی اعلام کرد که قرار است در آینده نزدیک از دستگاه های سخت افزاری تایید دو مرحله ای مانند YubiKey پشتیبانی کند.

بایننس هفته پیش خبر از یک هک 7000 بیت کوینی داد که در آن زمان 41 میلیون دلار میارزید. هکر توانسته بود به کلید API و کد های تایید دو مرحله ای دسترسی پیدا و از این طریق برداشت کند.

این صرافی برداشت و واریز را متوقف کرده بود ولی امکان مبادله از طریق توکن همچنان وجود داشت. هکر ها فورا بیت کوین های به سرقت رفته را انتقال دادند که این باعث شد تا برخی فکر کنند که آن ها سعی دارند از طریق چند صرافی پولشویی کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments