ارزبازار ربات تلگرام قیمت ارزهای دیجیتال

ارزبازار ربات تلگرامی نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال

با توجه به نوسانات شدید قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش قیمت بی سابقه ارزهای پایه همچون دلار، یورو و غیره؛ سرمایه گذاران بیش از گذشته نیاز به اطلاع آنی از قیمت ها دارند. با عنایت به ماهیت غیرمتمرکز تجارت ارزهای دیجیتال، آنها نوسانات مکرر و عظیمی را تجربه می کنند که می تواند فرصت های سودآوری را برای سرمایه گذاران ایجاد کند. ارزبازار امکانات بسیاری در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال، همیشه بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

تلگرام با داشتن تعداد کاربر بسیار بالا، محبوب ترین پیام رسان در ایران محسوب می شود. این پیام رسان در حال حاضر امکانات پیشرفته ای برای ارائه سرویس های خود دارد که یقیناً می تواند برای جامعه ارز های رمزنگاری شده مفید باشد. با استفاده از این سرویس ها کاربران می توانند به سادگی در هر لحظه از قیمت ارزها و درصد سود یا زیان خود مطلع شوند. در این مقاله به معرفی ربات تلگرامی Pay98 به نام “ارزبازار” و ویژگی های آن جهت علاقه مندان به مباحث ارزهای دیجیتال می پردازیم.

معرفی ربات تلگرامی ارزبازار (arzbazarbot@)

ربات تلگرامی ما به نام “ارزبازار” کاملاً به زبان فارسی نوشته شده است. شما می توانید در هر لحظه قیمت ارز دیجیتال موردنظر خود را بر اساس دلار و تومان (به صورت پیش فرض) مشاهده کنید. همچنین می توانید سابقه رشد قیمت ارزهای دیجیتال را در یک ساعت اخیر، 24 ساعت اخیر و 7 روز اخیر رصد نمایید. در حال حاضر، 18 ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) پشتیبانی می شوند.

همچنین شما می توانید در بخش ارزهای بین المللی قیمت دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های ربات نرخ ارز لحظه ای، قابلیت مقایسه قیمت کنونی با قیمت قبلی می باشد که میزان افزایش یا کاهش آن را نشان می دهد. این قابلیت می تواند بسیار مفید باشد و به صورت لحظه ای شما را از صعود یا سقوط ارز مربوطه، آگاه سازد. وضعیت رشد(یا کاهش) ارزش این ارزها با عبارتی کوتاه جهت آگاهی کاربران و سرمایه گذاران نمایش داده می شود.

جهت ورود به ربات تلگرامی ما می توانید از لینک زیر استفاده نموده یا در نوار جستجوی تلگرام عبارت arzbazarbot@ را تایپ کنید:

ربات تلگرامی نرخ لحظه ای ارز arzbazarbot@

ربات تلگرامی ارزبازار
ربات نرخ ارز تلگرام (ارزبازار)، از ارزهای دیجیتال پرکاربرد پشتیبانی کرده و نرخ لحظه ای آنها را نمایش می دهد

از ویژگی های قابل توجه ربات نرخ ارز، توانایی کار به صورت اینلاین(In-Line) با آن می باشد. این قابلیت امکانی را برای شما فراهم می کند تا بی نیاز از ورود به صفحه چت با ربات، در هر صفحه گفت و گویی که خواستید نام ربات را همراه با علامت @ به صورت arzbazarbot@ تایپ نموده و سپس از منوی ظاهر شده، قیمت ارز دیجیتال مورد نظر و یا ارز بین المللی مورد جستجوی خود را بدست آورید.

با استفاده از ربات نرخ لحظه ای ارز (ارزبازار)، می توانید به راحتی از نرخ لحظه ای انواع ارزهای بین المللی (مانند دلار و یورو) و انواع ارزهای دیجیتالی (مانند بیت کوین و اتریوم) آگاه شوید و تصمیمات درستی نسبت به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیگر اتخاذ کنید.

این ربات هم اکنون در حال توسعه بوده و بزودی قابلیت های جذاب دیگری همچون مقایسه ارزهای دیجیتالی به آن افزوده می شود. همچنین در آینده ای نزدیک می توانید از ربات تلگرامی ما به عنوان یک ماشین حساب جهت تبدیل مقدار مشخصی از ارز موردنظر خود به دلار یا تومان استفاده نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حمیدزاده
حمیدزاده
5 سال قبل

به عنوان یه پیشنهاد ارزهای رمزپایه بیشتری رو اضافه کنید. قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در سرمایه گذاری تو این بازار خیلی اهمیت داره.

Brian Martin
Brian Martin
6 سال قبل

اگر بشه خدمات دیگه ای مثل نرخ سکه و طلا رو هم به این ربات تلگرامی تون اضافه کنید که عالیه

سهراب
سهراب
پاسخ به  Brian Martin
6 سال قبل

قطعا در آینده ای نزدیک، ربات تلگرامی نرخ لحظه ای ارز تکمیل تر خواهد شد. تلاش تیم فنی و تحریریه Pay98 ارتقاء سطح آگاهی عمومی در حوزه ارزهای دیجیتال است.

سارا مانی
سارا مانی
6 سال قبل

این ربات تلگرامتون هنوز کار میکنه؟

سهراب
سهراب
پاسخ به  سارا مانی
6 سال قبل

بله دوست عزیز

هادی
هادی
6 سال قبل

این ربات قیمت بیت کوین و اتریوم رو لحظه ای نشون میده و این خیلی عالیه، اما کاش قیمت سکه و طلا رو هم داشت

iran68coin
iran68coin
6 سال قبل

سلام. مرسی از مطالب عالی و به روزتون
از وقتی اینجا رو دیدم دیگه به سایتهای دیگه نرفتم، حالام که این ربات ارزهای دیجیتالی رو زدید کارمون راحت تر شد
خسته نباشید میگم به تیم تحریریه و فنی شما

سهراب
سهراب
پاسخ به  iran68coin
6 سال قبل

ممنون از لطف شما دوست عزیز