اقشای هویت ساتوشی ناکاموتو

مک آفی هویت ساتوشی ناکاموتو را فاش می کند

جان مک آفی، کارآفرین آمریکایی و معاون محافظه کار، می گوید قصد دارد هویت خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو را فاش کند. این خبر در 24 آوریل یعنی 4 اردیبهشت توسط بلومبرگ منتشر شده است.

مک آفی که شرکت McAfee از پیشگامان ضد ویروس را در سال 1987 تاسیس کرده است، ادعا می کند که تخصصش به اون کمک کرده است تا ساتوشی ناکاموتو واقعی را پیدا کند. طبق آنچه بلومبرگ بیان کرده است، مک آفی در چند روز اخیر با ناکاموتو ارتباط برقرار کرده است و گفته که این شخصیت پر رمز و راز، مردی است که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

تمامی زندگی من، در جستجو هکر ها و بهترین هایی است که قصد دارند خود را مخفی کنند. پیدا کردن ساتوشی ناکاموتو برای من خیلی ساده بود.

مک آفی همچنین بیان کرده است که:

ساتوشی ناکاموتو اصلا خوشحال نیست که قصد دارم او را معرفی کنم. با این حال اگر او خودش را معرفی کند، خودم ظرف مدت یک هفته هویتش را فاش می کنم. افشا هویتش، او را هدف پرونده های زیادی قرار می دهد.

مک آفی که به خاطر چند پرونده مالیاتی با دادگاه درگیر است، 23 آوریل در توییتی گفت: طبق صحبت هایی که با وکیلم انجام داده ام، شاید مجبور شوم برای افشا هویت ساتوشی ناکاموتو اندکی صبر کنم.

با توجه به اینکه کریگ رایت (Craig Wright) در سال 2016 خود را خالق بیت کوین معرفی کرده بود، عده ای معتقد بودند شاید آن فردی که مک آفی مد نظرش است، او باشد. اما مک آفی رسما این موضوع را رد کرد. کریگ رایت که قبلا اقدام به طرح شکایت از کسانی کرده بود که ادعای او را جدی نمی گیرند؛ این بار نیز مک آفی را تهدید کرد.

با این حال گر ناکاموتو زنده باشد، اوضاع بازار ارز دیجیتال تغییرات چشم گیری پیدا خواهد کرد چرا که به نظر می‌رسد ناکاموتو یکی از بزرگ‌ ترین دارندگان بیت کوین است. ممکن است ساتوشی ناکاموتو یک میلیون بیت کوین داشته باشد؛ اگر شما در نظر بگیرید که کل سکه‌ های عرضه شده ۱۷.۶ میلیون سکه است آن‌ گاه این مقدار قابل توجه است. این مقدار با قیمت کنونی ارزشی برابر با ۵.۵ میلیارد دلار خواهد بود.

در صورت افشای مک آفی، شاهد تحولاتی در قیمت های ارز دیجیتال خواهیم بود. آیا بایستی منتظر یک انقلاب جدید در دنیای رمز ارز ها باشیم ؟!؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments