لایت کوین

پتانسیل بالای لایت کوین برای رسیدن به 1000 دلار

در روز شنبه 22 فوریه (4 اسفند) تحلیلگر محبوب رمز ارز نیوزیلندی، لارک دیویس (Lark Davis)، با 218 هزار مخاطب شبکه خود در youtube، از لایت کوین و دلایل تکنیکال و فاندیمنتال خود در مورد تأکیدش روی این ارز دیجیتال صحبت کرد.

لایت کوین چارت
نمودار 5 ساله لایت کوین/دلار. منبع: CryptoCompare

او ابتدا با تحلیل تکنیکال شروع کرد:

فعلا ما فقط به مواردی نگاه می کنیم که در چهارچوب زمانی بالاتری قرار دارند، چرا که این امر در درک بهتر از افزایش قیمت پیش روی لایت کوین، به ما کمک می کند. ما، در این چارت هفتگی، می توانیم ببینیم لایت کوین از Double bottom خود، چه رشد بزرگ و قابل ملاحظه ای داشته است که الگوی یک نمودار صعودی است.

حالا که Double bottom (یکی از اولین نشانه های پتانسیل رشد یک دارایی) در طی کل دوره بازار خرسی، شکل گرفته است، ما حالا شاهد یک شکست موفق در این الگوی صعودی بودیم و حتی شانس آزمایش مجدد خط مقاومت آن را، که با رنگ سبز در نمودار مشخص است، داشتیم. پس ما توانستیم، جهش از مقاومت به حمایت را مجدد آزمایش کنیم، که در واقع لایت کوین (Litecoin) را در یک سکوی پرتاب، برای یک افزایش قیمت بزرگ، قرار می دهد. همه ی این ها از نظرتکنیکال است تا به اینجا.

قیمت کنونی لایت کوین، در حال حاضر 45 درصد پایین تر از بالاترین قیمتی است که تا به حال تجربه کرده است. که البته با توجه به روند صعودی کل بازار و لایت کوین، و این که این ارز همیشه در رده ی 10 ارز برتر قرار داشته است و محبوبیت زیادی بین مردم دارد، کمی تعجب برانگیز است. لایت کوین به تازگی یک دوره تاریخی از مقاومت را پشت سر گذاشته است. چیزی که من دوست دارم شاهد آن باشم، یک عقب نشینی به خط سبز پایین، با قیمت حدود 185 دلار است. این میتواند محدوده خوبی برای ورود به ماموریتی که به زودی شروع می شود باشد. برای من، به عنوان یک خریدار در پی فرصت و جایگاهی مناسب در لایت کوین، قطعا یک محدوده جذاب به شمار می رود.

به هر حال، اگر ما بتوانیم آن دوره مقاومت را بشکنیم، آن وقت لازم است مرز 420 دلار را پشت سر بگذاریم تا بالاخره وارد مرحله کشف قیمت برای لایت کوین شویم. حال لایت کوین، درست شبیه سایر دارایی های بزرگ، زمانی که ما از بالاترین نقطه های پیشین بگذریم، احتمالا باعث افزایش قیمت سهمی خواهد شد. من فکر می کنم قیمت 1000 دلار به ازای هر لایت کوین در طی این صعود، نقطه هدف عجیبی نیست. درواقع خیلی هم ملاحظه کارانه است…

او همچنین در مورد عوامل محرک فاندمنتال که می توانند قیمت لایت کوین را بالا ببرند، به این موارد اشاره کرد:

توییت های پیرامون لایت کوین

جرقه پیش رو ایردراپ (Airdrop) توکن (FLR) برای دارندگان لایت کوین، توسط Flare Networks در 8 ژانویه (19 دی) اعلام شد. به گفته دیویس، ایردراپ قبلی Flare به هولدرهای XRP، موجب یک افزایش قیمت زیاد، درست قبل از رخ دادن ایردراپ شد. شرایط الان لایت کوین هم کاملاً شبیه همین مورد است.

توییت پیرامون لایت کوین

لایت کوین در لیست تمام صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد و حتی قابل خرید توسط حساب پی پال (Paypal) هم می باشد (فعلا، فقط در آمریکا)؛ که این بدان معنی است که خیلی از سرمایه گذاران خرده فروش که با گران شدن بیت کوین برنامه هایشان تغییر کرده است، ممکن است به خرید وفروش لایت کوین که به نظر ارزش زیادی خواهد داشت، روی بیاورند.

چند روز پیش، نوازنده بیس گروه موسیقی Kiss، یعنی Gene Simmons، اعلام کرد که در لایت کوین سرمایه گذاری کرده است.

توییت پیرامون لایت کوین

بنا به داده های Cryptocompare، لایت کوین، در حال حاضر نهمین دارایی با ارزش در مارکت کپ می باشد که در قیمت 189 دلار خرید و فروش می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments