بایننس کوین جایگزین بیت کوین

آیا بایننس کوین جای بیت کوین را می گیرد؟!

بیت کوین، که در طی چند هفته گذشته پس از حدود یک سال ماندن در بازار خرسی، مدام در حال افزایش قیمت بوده همچنان زیر قیمت ماکزیمم خود یعنی 20,000 دلار است چرا که تریدر ها و سرمایه گذاران منتظر موسسات مالی و خرده فروشان برای وارد شدن به این فضا هستند.

همین چند وقت پیش قیمت بیت کوین به بالای 5,000 دلار رسید و امسال 45 درصد افزایش قسمت داشته است.

اما حالا آژانس رتبه بندی مالی رمزارز و بیت کوین، Weiss Rating احتمال داده که بایننس کوین (BNB) می تواند به دلیل این که درهفته های اخیر جهت دهی بازار را بر عهده داشته، بیت کوین بعدی باشد و جایگزین آن شود.

رتبه بندی وایس ریتینگز

از گذشته بیت کوین جهت بازار رمزارز را تعیین می کرده و با تغییر قیمت بیت کوین قیمت دیگر رمزارز ها هم تغییر می کرده است.

همین که بازار رمزارز بزرگ و بزرگ تر می شود، برخی رمزارز ها نیز جهت های خاص به خود را پیدا می کنند و وابستگی آن ها به تغییر قیمت بیت کوین کمتر می شود و از جمله این کوین ها می توان به بایننس کوین، توکنی برای پرداخت کارمزد های استفاده از خدمات صرافی بایننس، اشاره کرد.

قیمت بایننس کوین  سه ماهه گذشته از 22 ژوئن 2019

از نظر Weiss Ratings، صرافی بایننس در حال جهت دهی به بازار رمزارز است.

بایننس کوین امسال بیش از 300 درصد افزایش قیمت داشته است و جایگاهی در بین 10 رمزارز برتر از نظر حجم بازار در داده های وبسایت کوین مارکت کپ بدست آورده است.

و باز هم راه اندازی بایننس چین، بلاک چین انحصاری بایننس، ماشه را برای یک افزایش قیمت تا 24 دلار کشید.ماه گذشته، Weiss Ratings به بایننس کوین رده B را نسبت داد و آن را در کلاس بیت کوین، ریپل و EOS (رقیب اتریوم) قرار داد.

توییت وایس ریتینگز درباره بایننس کوین

بایننس کوین در حال حاضر از نظر حجم بازار، هفتمین رمزارز بزرگ در وبسایت کوین مارکت کپ به حساب می آید و ارزشی برابربا 3.3 میلیارد دلار دارد و این میزان خیلی کمتر ازارزش بیت کوین یعنی 100 میلیارد دلار است.

بایننس کوین اخیرا هم به دلیل راه اندازی صرافی نامتمرکز بایننس (Binance DEX) افزایش قیمت داشته است.

انتظار می رود بایننس نامتمرکز بایننس اولین صرافی نامتمرکز جهان از نظر میزان استفاده باشد که بر روی بلاک چین انحصاری بایننس هم فعال است. در صرافی نامتمرکز به کاربران این امکان داده می شود که کنترل کلید خصوصی های خود را خوشان در دست بگیرند و به این شکل از آسیب های مالی ناشی از هک شدن صرافی جلوگیری می شود چرا که کلید های خصوصی در پایگاه داده صرافی ذخیره نمی شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments