درگاه واسط پرداخت

ارائه درگاه واسط ارزی رایگان برای صاحبان کسب و کار بین المللی توسط Pay98

درگاه واسط ارزی وسیله ای است که به کمک آن می توانید فعالیت کاری خود را گسترده تر کنید و محدود به نقاط جغرافیایی خاص نباشید. شکی نیست که بازار هدف خارجی بسیار گسترده از بازار داخلی است و این موضوع هر کسی که حتی کسب و کار کوچکی هم داشته باشد را ترغیب به داشتن ابزار ورود به کسب و کار بین المللی می کند.

اما متاسفانه در گذشته امکان استفاده از درگاه های پرداخت بین المللی برای صاحبان مشاغل ایرانی به دلیل تحریم ها وجود نداشت و حتی هیچ سرویس دهنده ای به دلیل موانع موجود یا ناکافی بودن دانش در این زمینه امکان ارائه این خدمات به صورت واسطه را هم نداشت.

در چنین شرایطی حتی راهکار های بومی نیز به سرانجام نرسیدند و امکان کسب درآمد ارزی برای وبمستران ایرانی به آرزو تبدیل شده بود.

خوشبختانه اما چند وقتی می شود که خدمات ارائه درگاه پرداخت بین المللی به کمک پی پکس توسط وبسایت پی 98 راه اندازی شده است و شما می توانید درگاه واسط ارزی مخصوص به خود را دریافت و تجارت بین المللی خود را شروع کنید.

درگاه واسط ارزی رایگان با قابلیت های استثنایی

وبسایت پی 98 به منظور کارآفرینی و فراهم ساختن کسب درآمد ارزی و همچنین حل کردن بخش بزرگی از مشکلات کسب و کار های ایرانی اقدام به راه اندازی خدمات ارائه درگاه واسط ارزی کرده است.

از طریق این درگاه واسط می توانید در فروشگاه اینترنتی خود به افراد خارج از ایران و افرادی که امکان پرداخت هزینه خدمات یا کالا را به روش های مرسوم در کشور ما ندارند، خوش آمد بگویید!

درگاه واسط ارزی راه برای بیشتر دیده شدن

برای برداشت درآمد حاصل می توانید به چند روش اقدام کنید.

  • درخواست برای واریز به حساب بانکی خارجی
  • تبدیل درآمد ارزی به بیت کوین
  • انتقال درآمد به کیف پول پی 98 و برداشت آن به ریال

همچنین شما می توانید موجودی حساب پی پکس خود را به صورت گیفت کارت تبدیل و در طی یک فرآیند خودکار آن را به وبسایت پی 98 بفروشید.

شرایط ارائه درگاه واسط ارزی به صورت رایگان

البته دریافت درگاه واسط ارزی رایگان از طریق پی 98 شرایطی هم دارد. در صورتی که تمایل به دریافت درگاه واسط ارزی رایگان دارید می بایست وبسایت شما در یکی از زمینه های زیر یا مشابه آن فعالیت داشته باشد.

  • سرویس دهندها
  • خدمات هاستینگ و سرور
  • خدمات برنامه نویسی و توسعه دهنده
  • خدمات طراحی و عکاسی
  • انیمشن و مدل سازی سه بعدی

همچنین وبسایت مورد نظر می بایست به صورت چند زبانه طراحی شده و آماده ارائه خدمات بین المللی باشد و بتواند در کمتر از 2 ماه به درآمد ارزی برسد.

مزیت کسب و کار بین المللی چیست؟

بی شک یکی از مهم ترین مزیت های داشتن یک کسب و کار بین المللی و ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی، جامعه هدف و بازار کار گسترده است.

در این صورت با فروش محصولات خود به صورت بین المللی سود شما به شکل چشمگیری با توجه به نرخ برابری ارز های خارجی با ریال ایران، چند برابر می شود.

مزایای درگاه واسط ارزی

مزیت دیگر داشتن کسب و کار بین المللی شناخته شدن است. بی شک با ارائه خدمات به دیگر کشور ها بیشتر دیده می شود و تبدیل به برندی جهانی می شوید.

همچنین هنگامی که نوبت به قیمت گذاری می رسد، متوجه خواهید شد که می توانید خدمات خود را با قیمت بسیار به بهتر از آن چه برای محصولات خود در به منظور فروش داخلی در نظر می گرفتید، تعیین کنید.

از طرفی با توجه به این که هر کسب و کاری امکان ظاهر شدن در عرصه بین المللی را ندارد، کسب و کار شما می تواند بی رقیب به کار خود ادامه دهد.

مزیت استفاده از درگاه پی پکس چیست؟

تمامی دارندگان حساب های پی پکس نسبت به میزان سپرده ای که در حساب خود دارند، سود دریافت می کنند.

از طرفی درگاه واسط ارزی پی پکس از چندین روش پرداختی مختلف از جمله کارت های بانکی، پرفکت مانی، وب مانی و همچنین ارز های رمزپایه پشتیبانی می کند که چنین قابلیتی در بین سایر سیستم های پرداخت به ندرت مشاهده می شود.

همچنین موجودی حساب پی پکس به سایر ارز ها قابل تبدیل و نقد شدن است.

از کجا شروع کنیم؟

برای دریافت درگاه واسط ارزی رایگان کافی است تا در وبسایت پی 98 و پی پکس (با ابزار تغییر دهنده آی پی) به نشانی https://paypax.io عضو شوید.

سپس از طریق پنل کاربری خود در وبسایت پی 98 یک تیکت با محتویات زیر ارسال کنید.

  • عنوان تیکت : دریافت درگاه واسط ارزی رایگان
  • در متن تیکت نشانی و زمینه فعالیت وبسایت خود را توضیح دهید
  • نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری ساخته شده در وبسایت پی پکس را بنویسید

پس از ارسال تیکت، کارشناسان فنی درخواست شما را بررسی و در صورت داشتن شرایط گفته شده، مراحل ثبت و تایید درگاه پرداخت شما در وبسایت پی پکس انجام می گیرد و اطلاعات آن برای شما فرستاده خواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سید محمد حسین
سید محمد حسین
4 سال قبل

سلام . اشکال نداره دامنه سایت ir باشه ؟

امینی
امینی
5 سال قبل

سلام
آیا برای فروشگاه هایی که با پرستاشاپ ساخته شدند، می توان از درگاه پرداخت به صورت رایگان استفاده کرد؟ یعنی API دارد؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  امینی
5 سال قبل

درود، در حال حاضر افزونه آماده نداره ولی بزودی آماده میشه.

امینی
امینی
پاسخ به  آرتین محسنی
5 سال قبل

ممنون از پاسخ شما.
به زودی حدودی میتونید بفرمایید مثلا چه زمانی؟

فرهاد فعال
فرهاد فعال
5 سال قبل

سلام خسته نباشید

این سرویس شما رو میتونم برای فروشگاه کتاب findebook.net دریافت کنم ؟ در حال حاضر درخواست خرید از ورودی های گوگل را دارد اما درگاه ندارد

و اینکه قابلیت اتصال به افزونه EDD مقدور هست یا خیر

با تشکر

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  فرهاد فعال
5 سال قبل

درود، بله امکانش هست ولی در حال حاضر از EDD پشتیبانی نمیشه.(فعلا ووکامرس)

علی
علی
5 سال قبل

سلام و عرض ادب
بنده دو سایت مختلف (در سرور ایرانی) دارم و یک سایت هم به اسم شرکتم هست (که در سرور خارجی قرار دارد). آیا می توانم درگاه را برای سایت سوم (سایت شرکتم) بگیرم و دوسایت دیگر را به صفحه پرداخت سایت شرکتم وصل کنم تا دیگر برای هرکدام درخواست درگاه ندهم. (یچیزی مثل زرین پال و …)

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  علی
5 سال قبل

درود، بله میتونید این کار رو انجام بدید.

Sina
Sina
5 سال قبل

پيپاكس خيلي عاليه و مشكلات ما وبمستراي ايراني با پيپال حل مي كنه اما متاسفانه با ووكامرس سازگار نيست و پلاگينش موجود نيست

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  Sina
5 سال قبل

احتمالا بزودی اکثر افزونه ها رو اضافه می کنند.