احتمال پذیرفته شدن دوج کوین به عنوان روش پرداخت x

روش پرداخت X (توییتر سابق) تا اواسط سال مشخص می شود! آیا دوج کوین پذیرفته می شود؟

مفسران کریپتو در مورد ارزهای دیجیتال بالقوه ای که ممکن است پس از راه اندازی حساب اختصاصی X (توئیتر سابق) برای ویژگی پرداخت های آینده خود در اواخر سال جاری، مورد استفاده قرار گیرند، حدس و گمان می زنند.

“اپلیکیشن همه کاره” ایلان ماسک (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) یک حساب اختصاصی برای پرداخت‌ های آینده خود ایجاد کرده است که جامعه ارزهای دیجیتال را تشویق می‌ کند تا در مورد امکان پیاده‌ سازی ارزهای رمزپایه گمانه‌ زنی بیشتری کنند.

پیش بینی می شود که برنامه X تا اواسط سال 2024 خدمات پرداخت درون برنامه ای را معرفی کند. با این حال، هیچ تأییدی وجود ندارد که آیا این ویژگی از پرداخت‌های فراتر از ارزهای فیات سنتی پشتیبانی می‌کند یا خیر.

توییتر پیج xpayments

در حالی که هنوز هیچ پستی در این حساب منتشر نشده است، نشان طلایی را دارد که نشان می دهد یک سازمان تایید شده است. علاوه بر این، پروفایل آن نماد X است، به این معنی که معتبر است و با اعضای اصلی این پلتفرم مرتبط می باشد.

با این حال، چندین مفسر ارزهای دیجیتال به این فکر می‌ کنند که آیا این پلتفرم از رمز ارزها به عنوان یک روش پرداخت پشتیبانی می کند یا خیر.

در پستی در X، میسون ورسلوئیس، محقق رمز ارز، هیجان خود را در مورد امکان دیدن رمز ارزهایی که با “X” شروع می شوند، مانند XRP، XLM و XDC با 169000 دنبال کننده خود با اشتراک گذاشت.

در همین حال، ماسک DOGE را برای پرداخت در فروشگاه کالای تسلا و همچنین گهگاه در رسانه های اجتماعی ذکر کرده است. بسیاری از کسانی که برای تهیه دوج کوین اقدام کرده اند و طرفداران این پروژه هستند، حدس میزنند که به احتمال زیاد این میم کوین محبوب به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم X پذیرفته می شود. 

جامعه کریپتو نکات ظریف ماسک و ایکس را در طول زمان تجزیه و تحلیل کرده است که نشان دهنده علاقه بالقوه او به دوج کوین برای پروژه های آینده است.

جهش 9 درصدی دوج کوین پس از انتشار این خبر

با یک جهش قابل توجه قیمت، Dogecoin می تواند گام بزرگی به سمت 0.10 در 24 ساعت گذشته بردارد. زیرا این ارز دیجیتال حدود 13 درصد پامپ شده است.این افزایش قیمت در ارتباط با حجم، امیدواری برای افزایش قیمت پایدار است و سرمایه گذاران را به دوج کوین یک دلاری دلگرم می کند.

چارت روزانه دوج کوین

به نظر می‌ رسد افزایش قیمت ارتباط نزدیکی با تحولات اخیر شرکت X ایلان ماسک دارد. معرفی حساب “xpayments” گام بزرگی در استراتژی X برای نوآوری در بخش فناوری مالی است. هدف این ابتکار ساده‌ سازی و افزایش کارایی تراکنش‌ های دیجیتال با تمرکز بر راه‌ حل‌ های پرداخت کاربر پسند و ایمن است.

در حالی که جزئیات خاصی در مورد ادغام ارزهای دیجیتال در حساب “payments” توییتر هنوز فاش نشده است، اما زمان افزایش قیمت Dogecoin پس از این اعلامیه منجر به گمانه زنی در بین سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین احتمال بیشتری وجود دارد که دوج کوین پذیرفته شود. نفوذ او در فضای کریپتو و نقش او به عنوان مالک X این انتظارات را تقویت کرده است که Dogecoin ممکن است در این سیستم پرداخت جدید نقشی داشته باشد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
3 ماه قبل

از گفته های ایلان ماسک میتونیم نتیجه بگیریم که دوج با توییتر ادغام میشه.. حتی خبر این موضوع باعث افزایش قیمت دوج شده چه برسه که واقعا به عنوان روش پرداختی تایید بشه.

حسین ذاکری
حسین ذاکری
3 ماه قبل

دوج کوین از کجا میتونم بخرم؟

darya
darya
3 ماه قبل

اگه این اتفاق بیفته، واقعا دوج جون تازه ای میگیره.

پدرام
پدرام
3 ماه قبل

ادغام شدن دوج کوین و توییتر خیلی اتفاق خوبی میتونه باشه