نظر سنجی عجیب نات کوین تلگرام

نظر سنجی عجیب نات کوین تلگرام با 4 گزینه موافق!! احتمال عرضه Notcoin و لیست شدن در صرافی ها

گفته می‌شود که Notcoin، یک بازی P2E در تلگرام که توسط بلاک چین TON (شبکه باز) پشتیبانی می‌شود و تنها در عرض یک هفته از زمان عرضه رسمی خود، بیش از 4 میلیون بازیکن را به خود اختصاص داده است. عدد قابل‌ توجهی که هیچ بلاکچین دیگری به این سرعت چنین دستاوردی نداشته است.

Notcoin یک بازی رایگان کلیکی ساده است که در یک مینی اپ تلگرام اجرا می شود و بازیکنان در ربات نات کوین روی یک میم کوین مبتنی بر TON به همین نام ضربه می زنند. این عنوان که توسط یک تیم ناشناخته بدون تجربه قبلی در پروژه های بزرگ ساخته شده است، ابتدا در اواسط نوامبر 2023 منتشر شد و اساساً اطلاعاتی که از یک عنوان Web3 انتظار داشتید وجود نداشت، زیرا یک میم کوین بود. بدون هیچ نام و نشانی. همانطور که خود تیم توضیح داد، “نات کوین احتمالا هیچ چیز نیست.

اما با وجود ابهامات زیاد، Notcoin توجه بیش از 650 هزار کاربر را در طول دوره آزمایشی به خود جلب کرد و بیش از 60 میلیارد نات کوین تلگرام استخراج شد. نسخه کامل این بازی در اولین روز سال جاری منتشر شد، با اعلام این خبر که تنها در یک هفته، دانلود بازی شگفت‌ انگیز نات کوین 4.1 میلیون بازیکن را جذب کرد که روی هم حدود 1.2 تریلیون Notcoin استخراج شد. این بدان معنی است که این بازی میم به بیش از یک میلیون کاربر سریعتر از ربات هوش مصنوعی ChatGPT رسیده است. در یک یادداشت مرتبط تر، این بازی موفق شد در ماه اول خود بیش از 500 هزار کاربر را به خود اختصاص دهد.

اگرچه افراد می توانند با انجام بازی نات کوین و کلیک کردن روی صفحه نمایش خود، Notcoin استخراج کنند، اما این توکن هنوز ضرب نشده است و برای معامله در دسترس نیست. با این حال امروز نظرسنجی مبنی بر عرضه توکن و راه اندازی آن در کانال تلگرامی نات کوین منتشر شده است که نشان می دهد این احتمال وجود دارد مردم در نهایت بتوانند Notcoin های خود را به فروش برسانند.

نظر سنجی نات کوین تلگرام درباره عرضه توکن

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، کانال بازی تلگرامی نات کوین امروز نظر سنجی عجیبی را با 4 گزینه موافق برای عرضه توکن و راه اندازی آن منتشر کرده است. آنطور که به نظر می رسد این تنها یک نظر سنجی نمادین برای دلگرمی بازیکنان است اما برخی از شرکت کنندگان در ربات نات کوین این اتفاق را نشانه تصمیم قطعی توسعه‌ دهندگان برای راه‌ اندازی توکن در آینده می‌ دانند و بسیار خوشبین هستند. 

🔺چگونه نات کوین را بفروشیم؟🔺

⁉️آیا نات کوین باید به عنوان یک توکن عرضه و راه اندازی شود؟
تصمیم با شماست!
🟠بله
🟠حتما! بی صبرانه منتظرم
🟠چراکه نه (NOT)!!
🟠بالاخره زمانش رسید. آره!

🛑به نظر شما آیا نات کوین تلگرام عرضه و راه اندازی می شود؟ آیا نات کوین (Notcoin) قیمت گذاری می شود یا تنها یک پروژه کلاهبرداری است؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یوسف
یوسف
3 ماه قبل

اگرهم لیست بشه داخل صرافیها.ممکنه قیمتش نصف نصف شیبا نباشه.ولی احتمالش هست تو دراز مدت یعنی چهار یا پنج سال آینده ارزشمند بشه.

حامد
حامد
3 ماه قبل

درصد موفقیت و لیست شدن خیلی پایینه ولی با این حجم از استقبال هر چیزی رو میشه ارزش گذاری کرد.

یایان
یایان
3 ماه قبل

نات کوین حربه جدید جناب پاول مدوف است.وگرنه ارزهای کلیکی اگه به لیست شدن و قیمت خوردن هم برسند،ارزش چندانی ندارد.الان برای دلخوشی کاربران،میگن که قراره هر نات کوین0٫000000۳ دلار بشه.وقتی خودشون این قیمت رو تخمین میزنند،قطعا اگه نات کوین به ثمر برسه،قیمتش خیلی کمتر از اینهاست.همه فریب تون کوین رو خورده اند و فکر میکنند که نات کوین قراره مثل تون کوین بشه!!.در کل ارزهای کلیکی اگه به ثمر هم برسند ،مطمئن باشید پولی که گیرتون میاد،از پولی که خرج نت برای اون کردید هم خیلی کمتره.

rezvan
rezvan
3 ماه قبل

اگه بشه واقعا پروژه پولسازی میشه آیا؟

mahshid
mahshid
3 ماه قبل

از قدرت و خلاقیت این تلگرام هرچی بگیم، کم گفتیم.

علیرضا حسینی
علیرضا حسینی
3 ماه قبل

یک پروتکل تبلیغاتی بی نقص که احتمالا هیچ ارزشی نداره ولی با این حجم از طرفدار حتما ارزش پیدا میکنه چون مردم هستند که به این چیزها ارزش میدن

حسینی
حسینی
پاسخ به  علیرضا حسینی
3 ماه قبل

دقیقا چون بیت کوین هم همین مسیر رو طی کرد ومردم بهش ارزش وقیمت میدن