خودرو های برقی ماینر بیت کوین و دوج کوین

عرضه اولین خودروهای الکتریکی توسط رقیب تسلا، که بیت کوین و دوج کوین استخراج می کنند

شرکت سازنده خودروهای برقی کانادایی، یعنی Daymak Avvenire اعلام کرد که قرار است ماشین های آینده نگرانه ای را عرضه کند که می توانند زمانی که در جایی پارک شده باشند، به استخراج (ماینینگ) رمز ارز بیت کوین و ارز محبوب دوج کوین بپردازند.

این کمپانی که 20 سال از فعالیت های آن در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و کم مصرف میگذرد همچنین گفت است کسانی که قصد پیش خرید این ماشین ها را دارند، می توانند از برخی ارزهای دیجیتال از جمله ADA (کاردانو) به عنوان روش پرداخت نیز استفاده کنند. یک کمپین تامین مالی سرمایه گذاری این خودرو که در ماه مارس (اسفند 99) راه اندازی شد، حال از 350 میلیون دلار عبور کرده است.

این ثبت اختراع با زیرساخت ارز دیجیتال شرکت Daymak در رابط کاربری خودرو های این شرکت، ادغام خواهد شد.

این شرکت قصد دارد در کنار ثبت عنوان اولین خودرو های با قابلیت ماینینگ کریپتوکارنسی، همچنین عنوان سریع ترین وسایل حمل و نقل سه چرخ جهان را به نام خود ثبت کند که انتظار می رود اولین عرضه آن در سال 2023 صورت گیرد.

بنیانگذار شرکت Daymak، آلدو بایوچی (Aldo Bayocchi) می گوید که شرکت او، آینده ای را تصور می کند که توسط ارزهای دیجیتال تامین می شود.

ما آینده ای را پیش رو میبینیم که شما هزینه عوارض، پارکینگ و سایر هزینه های رانندگی را مستقیماً با ارز دیجیتال پرداخت خواهید کرد. قبض های آنلاین و هزینه های بانکداری شما از طریق همان بستری پرداخت می شود که با رمز ارز می پردازید.

شرکت Daymak در سال 2002 در شهر تورنتو کانادا، فعالیت خو در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی را آغاز کرد به طراحی منحصر به فرد خود شهرت دارد و از آن به عنوان رقیب بزرگ شرکت معروف تسلا به مدیریت ایلان ماسک، که در مدت اخیر حواشی زیادی پیرامون رمز ارز ها ایجاد کرد، یاد می شود. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments