نوسانات وحشی قیمت ارز لونا | LUNA به بهشت قماربازان تبدیل شده است!

نوسانات وحشی قیمت ارز لونا | LUNA به بهشت قماربازان تبدیل شده است!

سه روز پس از عرضه ارز دیجیتال LUNA نوسانات قیمتی عظیمی را نشان می‌دهد که به بهشت قماربازان تبدیل شده است. پس از ایردراپ ارز لونا که شنبه گذشته راه اندازی شد، صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال قیمت‌های متفاوتی را نشان می‌دهند.

طبق داده‌های صرافی کراکن، توکن جدید LUNA با قیمت 17 دلار باز شد و سپس بین 30 تا 4.80 دلار تغییر کرد. از سوی دیگر، در صرافی OKX ارز لونا را با قیمت افتتاحیه 1 دلار فهرست کرد که سپس بین 5 تا 20 دلار تغییر کرد. روز سه‌ شنبه، 31 می، صرافی ارز دیجیتال بایننس، توکن جدید LUNA را نیز فهرست کرد. اگرچه کریپتو در معرض نوسانات زیادی است، چنین نوسانات وحشی در هر دو جهت نادر است.

در حالی که دارندگان لونا کلاسیک و استیبل کوین UST در حال بازیابی ضررهای ناشی از سقوط ترا هستند، سفته‌ بازان سودهای خود را رزرو کرده‌اند. فادی ابوالفا، رئیس بخش تحقیقات crypto prime brokerage Copper گفت:

این قمار خالصی است که هیچ رمزارز دیگری آن را تجربه نکرده است. یکی از مهمترین چیزها در مورد کریپتو، نام تجاری یا بازاریابی و جامعه است. Terra جامعه خود را سوزانده است و نام تجاری لکه دار خود را لکه دار کرده است. هر کاری که اینجا انجام دهند بیهوده خواهد بود.

آیا Terra 2.0 موفق خواهد شد؟

البته هنوز خیلی زود است که درباره بلاک چین جدید Terra و LUNA که توسط ایردراپ ارز لونا 2 عرضه شده است، چیزی بگوییم. با این حال، با نگاهی به سقوط عظیم در اوایل ماه جاری، تحلیلگران تا حد زیادی نسبت به Terra 2.0 نزولی هستند. توماس دانلیوی، تحلیلگر ارشد تحقیقات ارزهای دیجیتال در شرکت داده دارایی دیجیتال Messari در گفتگو با بلومبرگ گفت:

این نوسان اولیه فقط به من نشان می دهد که ارز لونا اکنون یک دارایی سوداگرانه است و احتمالاً تا زمانی که بتوانند اعتماد سازندگان را برای ایجاد ارزش اساسی برای اکوسیستم جدید به دست آورند، بر اساس روایت معامله می شود. من واقعاً شک دارم که آنها بتوانند این کار را با بسیاری از جایگزین های عالی و با بودجه خوب دیگر انجام دهند.”

در میان نوسانات عظیم قیمت در LUNA، این ارز دیجیتال تا حد زیادی «غیر نقدی» شده است. در نتیجه، چندین دارنده UST و LUNA قبلی همچنان ارز جدید را نگه می دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments