هشدار: افزایش قیمت بیت کوین رالی بازار خرسی است نه آغاز بازار گاوی

هشدار: افزایش قیمت بیت کوین رالی بازار خرسی است نه آغاز بازار گاوی

در سه روز گذشته، بیت کوین و برخی از ارزهای دیجیتال به صورت گسترده تر روند معکوس بزرگی را نشان دادند که در مدت کوتاهی ۸ درصد افزایش یافت. بیت کوین پس از جدا شدن عمده خود از سهام ایالات متحده در هفته گذشته، تلاش کرده است تا در این رالی عقب نشینی کند.

تا زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 31744 دلار با ارزش بازار 604 میلیارد دلار معامله می شود. با این حال، سرمایه گذاران قبل از اینکه فکر کنند این آغاز بازار صعودی بعدی است، باید کمی مراقب باشند. درعوض، بازار در این مرحله نشانه هایی از یک روند نزولی دیگر را نشان می دهد. 

بنابراین، خیلی زود است که بگوییم بیت کوین به سمت بالاترین رکورد جدید تاریخی خود در حال حرکت است.

⁉️آیا این بدان معناست که قیمت BTC از اینجا نمی تواند افزایش یابد؟ می‌توانیم ببینیم که بیت‌ کوین در طی رالی عقب‌ نشینی ژوئن 2022 به بالاترین حد خود رسیده است. با این حال، نمی‌توان احتمال کاهش جدید را نیز نادیده گرفت!

یک تحلیلگر بازار با نام مستعار پنتوشی می نویسد:

تجمعات بازار خرس می تواند وحشیانه باشد. آنها می توانند بسیار بالاتر از آنچه فکر می کنید بروند، اما تقریباً همیشه در LH 3D-1W یا به همان اندازه ختم می شوند. فروختن یک LH و سپس پرداخت هزینه تایید به جای بازگشت به پایین ترین سطح، آسان است. گول احساسات را نخورید. برای من این یک افزایش آشکار در بازار نزولی بود (ما در مورد نوسان 3840 SPX حتی قبل از اینکه اتفاق بیفتد صحبت کردیم.)

سطوح کلیدی برای تماشای بیت کوین

گزارش اخیر بلومبرگ همچنین خاطرنشان می کند که بهبود بیت کوین می تواند قبل از سقوط بزرگ دیگری باشد. بنابراین، نباید این را با یک تغییر روند مداوم اشتباه گرفت. اگر بیت کوین نتواند سطوح حمایتی کلیدی خود را حفظ کند، به احتمال زیاد به سطح 22000 دلار می رسد.

جیمی داگلاس کوتس، تحلیلگر ارشد ساختار بازار در بلومبرگ اینتلیجنس، نوشت:

اگر بتواند سطح مهم 30000 دلاری را از نظر روانی حفظ کند، می تواند تا مقاومت 40000 دلار معامله شود. از نظر فنی، شکست به زیر 29000 دلار، الگوی شوم سقف دو قلو را با پشتیبانی بعدی در پایین ترین سطح ماه مه 25424 دلار و سپس میانگین متحرک 200 هفته ای 22130 دلار تایید می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments