آیا تسلا به زودی پذیرش بیت کوین را از سر خواهد گرفت؟

آیا به زودی شاهد حمایت دوباره ایلان ماسک از بیت کوین خواهیم بود؟

بنیانگذار تحلیلگر BC به تازگی در توییتر خود اعلام کرده است که نیمی از تمام استخراج (ماینینگ) رمز ارز بیت کوین در سراسر جهان، اکنون با انرژی سبز انجام می گیرد. او مشتاق است ببیند آیا کمپانی تسلا به زودی پذیرش BTC را از سر خواهد گرفت یا خیر. 

بنجامین کوون (Benjamin Cowen) کسی که شرکت تحلیلی BC را بنیان گذاری کرد و آن را اداره می کند، از طریق توییتر خود، خواست تا به جامعه ارزهای دیجیتال یادآوری کند که 56 درصد از عملیات ماینینگ بیت کوین، حال به انرژی های پایدار وابستگی دارد. 

از این رو، او به یک توییت منتشر شده از مایک سیلر (Michael Saylor) مدیر عامل شرکت بزرگ میکرواستراتژی اشاره کرد. شرکت Microstrategy اولین شرکتی است که BTC را به ترازنامه خود اضافه کرده بود. 

حال بنجامین کوون مشتاق است بداند که آیا ایلان ماسک، به زودی  تمایلی به ادامه پذیرش Bitcoin برای خودروهای الکتریکی کمپانی تسلا، و انتشار توییت در مورد آن نشان خواهد داد یا خیر. 

پس آیا ایلان ماسک به زودی در توییتر اعلام می کند که تسلا بیت کون می پذیرد؟ 

مدتی قبل در سال جاری، ایلان ماسک با اعلام عدم پذیرش BTC برای شرکت خود یعنی Tesla, قیمت این ارز دیجیتال را به طور ناگهانی با افت شدیدی مواجه کرد. او علت این امر را تولید بیش از حد گاز کربن ناشی از عملیات استخراج بیت کوین در سراسر جهان دانست. 

مدتی بعد، او اعلام کرد که شرکت او، در صورتی که حداقل 50 درصد از ماینینگ BTC با انرژی سبز انجام شود، مجدد این رمز ارز را برای پرداخت های خود، خواهد پذیرفت.  

اکنون که این میزان به بیش از 50 درصد رسیده است، باید دید آیا می توان شاهد یک جهش بزرگ دیگر در این عرصه بود یا خیر.

ایلان ماسک که مخصوصا با شروع سال 2021 تاثیر فوق العاده ای در نوسانات قیمت و البته افزایش قیمت این ارز در اوایل سال میلادی جاری داشته است، ثابت کرده است که حمایت او تا چه حد می تواند فارغ از تمام فاکتور های تکنیکال، به سود یا ضرر BTC باشد و حال سرمایه گذاران به حمایت دوباره او چشم دوخته اند.

قیمت بیت کوین در حال حاضر (زمان تنظیم خبر) با 3.11 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 34,598.35 دلار معامله می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments