احتمال رسیدن قیمت سولانا به 100 دلار چقدر است؟ تحلیل تکنیکال SOL

احتمال رسیدن قیمت سولانا به 100 دلار چقدر است؟ تحلیل تکنیکال SOL

افزایش قیمت SOL به بالاترین حد در 20 ماه گذشته از قیمت XRP برای جایگاه پنجمین ارز دیجیتال بزرگ پیشی گرفت.

در میان عدم اطمینان فعلی در بازار کریپتو و توسعه الگوی کنج صعودی، قیمت سولانا بهبود یافته است. طی پنج هفته گذشته، خطوط روند همگرای الگو، مقاومت و حمایت پویایی را برای تجمعات در حال انجام ایجاد کرد. با این حال، قیمت SOL امروز شاهد جریان قابل توجهی بود که نشان دهنده یک شکست صعودی از گوه است که راه را برای صعود بیشتر هموار می کند.

هدف این الگو صعودی قیمت 100 دلار است؟

🔺رالی صعودی ناشی از شکست این الگو صعودی فشار خرید را تشدید می کند.
🔺با افزایش دوباره 13 درصدی، ارزش بازار سکه سولانا به 34.6 میلیارد دلار می رسد تا جایگاه XRP را تسخیر کند و به جایگاه پنجم برسد.
🔺حجم معاملات 24 ساعته سولانا 2.01 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 40 درصدی می باشد.

چارت روزانه سولانا

این ارز دیجیتال با ایجاد فشار خرید سولانا توسط سرمایه گذاران از اواسط اکتبر که از مرز 21 دلار عبور کرد، تحت تاثیر یک رالی صعودی قوی قرار گرفته است. در هفته دهم، قیمت سکه 310 درصد رشد را به ثبت رساند و به 88 دلار به بالاترین سطح در 20 ماه گذشته رسید.

علیرغم روند اصلاحی فعلی، قیمت SOL احساسات بازیابی را حفظ کرده و اخیراً سکه XRP را برای جایگاه پنجم از بزرگترین ارزهای دیجیتال تغییر داده است. بنابراین عملکرد قابل توجه احتمالاً به دلایل مختلف افزایش محبوبیت Bonk memecoin، تقاضای بالا برای تلفن Solana Saga، ارزش کل قفل شده (TVL) به بالای 1 میلیارد دلار، صرافی های غیرمتمرکز در Solana که حجم معاملات را افزایش داده اند و غیره نسبت داده می شود.

این عملکرد قابل توجه احتمالاً به دلایل مختلف افزایش محبوبیت میم کوین Bonk، تقاضای بالا برای تلفن Solana Saga، ارزش کل قفل شده (TVL) به بالای 1 میلیارد دلار، صرافی های غیرمتمرکز در Solana که حجم معاملات را افزایش داده اند و غیره نسبت داده می شود.

بنابراین، قیمت SOL بدون هیچ نشانه‌ای از ضعف، به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. قیمت سکه اخیراً با افزایش 144 از خط روند مقاومت الگو صعودی عبور کرده است.

🔰اگر قیمت سکه پایداری بالاتر از سطح شکسته را نشان دهد، خریداران رالی را تا 95 دلار و به دنبال آن 120 دلار افزایش می دهند.

🔺ربات ChatGPT قیمت سولانا (SOL) را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

تعداد آدرس های فعال شبکه سولانا (SOL)

حوزه کریپتوکارنسی اغلب به آدرس‌های فعال به عنوان معیاری حیاتی برای درک رشد اساسی خود متکی است. این آدرس ها دید واضحی از تعامل کاربر و پذیرش کلی این بخش ارائه می دهند. داده های اخیر از IntoTheBlock، یک شرکت تحلیلی برجسته، افزایش قابل توجهی در فعالیت در شبکه Solana را نشان می دهد. با شروع از 83.93 هزار آدرس در اواسط اکتبر، تعداد آدرس‌های فعال سولانا به 351.5 هزار نفر رسیده است، اوجی که از ژوئن 2022 تاکنون به آن نرسیده است. این افزایش چشمگیر نشان‌ دهنده افزایش قابل توجه علاقه و مشارکت سرمایه گذاران در شبکه سولانا است.

تعداد آدرس های فعال شبکه سولانا (SOL)

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرعلی محمدی
امیرعلی محمدی
4 ماه قبل

Amazing👍